Υγεία

Ελλάδα

Από ιδιωτικά φαρμακεία θα προμηθεύονται φάρμακα οι οικονομικά αδύναμοι

φαρμακείο

Δωρεάν, από τα ιδιωτικά φαρμακεία, θα προμηθεύονται τα φάρμακά τους οι πρώην κάτοιχοι βιβλιαρίων απορίας και οι οικονομικά αδύναμοι  ανασφάλιστοι, από την 1η Αυγούστου. Επιπλέον καταργείται το ένα  ευρώ ανά συνταγή για τις συνταγές μηδενικής συμμετοχής.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, «η σημαντικότερη αλλαγή που θα επιφέρει το νέο θεσμικό πλαίσιο είναι η εξίσωση του δικαιώματος ασφαλισμένων, ανασφάλιστων και πρώην κατόχων βιβλιαρίων πρόνοιας ως προς την πρόσβαση στο δημόσιο σύστημα υγείας». Ειδικότερα, με βάση το νέο σύστημα συνταγογράφησης, οι οικονομικά αδύναμοι ανασφάλιστοι θα δικαιούνται μηδενική συμμετοχή στο κόστος της φαρμακευτικής αγωγής. Αυτό θα διασφαλίζεται με τη διασταύρωση των εισοδηματικών και ασφαλιστικών κριτηρίων μέσω των ηλεκτρονικών συστημάτων της ΗΔΙΚΑ και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΠΠΣ).  

Εξαιρούνται από οποιαδήποτε συμμετοχή  στις δαπάνες για φαρμακευτική αγωγή, άτομα και οικογένειες των οποίων το πραγματικό εισόδημα δεν υπερβαίνει ετησίως το ποσό των 2.400 ευρώ,  για μεμονωμένο άτομο και των 3.600 ευρώ για το ζευγάρι ή για το μεμονωμένο άτομο  µε ένα εξαρτώμενο µέλος (ανήλικο ή προστατευόμενο τέκνο), προσαυξανόμενο κατά 600 ευρώ για κάθε περαιτέρω εξαρτώμενο µέλος της οικογένειας και έως 6.000 ευρώ. Επίσης εξαιρούνται  άτομα µε αναπηρία και των οποίων το πραγματικό εισόδημα  κυμαίνεται από  6.000 ευρώ έως 12.000 ευρώ.

Επιπλέον, οι πρώην κάτοχοι βιβλιαρίου πρόνοιας, οι ανασφάλιστοι που πληρούν τα εισοδηματικά κριτήρια και όσοι ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και είναι κάτοχοι ΑΜΚΑ,  δεν θα καταβάλλουν πλέον το 1 ευρώ ανά συνταγή υπέρ του ΕΟΠΥΥ, ενώ τα φάρμακά τους θα τα προμηθεύονται από τα ιδιωτικά φαρμακεία και όχι από τα φαρμακεία των νοσοκομείων, όπως ισχύει σήμερα.

Ωστόσο, τα ψυχιατρικά και νευρολογικά φάρμακα θα παραμείνουν στα φαρμακεία των νοσοκομείων προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη συνέχεια της φαρμακευτικής αγωγής που λαμβάνουν οι ασθενείς. Όσον αφορά τα φάρμακα υψηλού κόστους (ΦΥΚ), θα χορηγούνται από τα φαρμακεία και τα ειδικά σημεία διανομής του ΕΟΠΥΥ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα

ΕΟΤ και AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό

sunshine_discount_1.png

Για 4η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό παρουσιάζοντας τη νέα διαφημιστική καμπάνια “Sunshine Discount” σε κοινή διαδικτυακή Συνέντευξη Τύπου. 

Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας και στις πλούσιες και διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, με σύμμαχο τον καλό καιρό, ΕΟΤ και AEGEAN δημιούργησαν μια καμπάνια που έχει τη δυναμική να υποστηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλο το χρόνο.

Ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ δήλωσε: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Σε μία δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean που παρουσιάσαμε σήμερα, περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά». 

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN κ. Μαρίνα Σπυριδάκη, επισήμανε ότι «στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών. 

Ο ήλιος, η ζέστη και το μοναδικό κλίμα της χώρας μας, αποτελούν τον καταλύτη που βελτιώνει τις εμπειρίες για κάθε επισκέπτη και εμείς προσφέρουμε το κίνητρο για να τις απολαύσουν. Μετά την παρατεταμένη παραμονή στο σπίτι τους τελευταίους μήνες, όλα είναι πιο όμορφα κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Έχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στα μέρη που αγαπάνε». 

Λίγα λόγια για την καμπάνια

Η ηλιοφάνεια και το κλίμα της Ελλάδας αναβαθμίζουν την εμπειρία των διακοπών για κάθε επισκέπτη. Γι’ αυτό και όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της AEGEAN.

Όπως και οι προηγούμενες καμπάνιες συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN έτσι και η νέα “Sunshine Discount” καμπάνια, με τη χρήση της τεχνολογίας, προσαρμόζεται δυναμικά στις διαφορετικές αγορές και τα διαφορετικά κοινά και εντοπίζοντας όσους αναζητούν τις επόμενες διακοπές τους στην Ελλάδα ή και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να κερδίσει τον επισκέπτη.

Η καμπάνια που ξεκίνησε ήδη από τα μέσα του προηγούμενου μήνα θα διαρκέσει έως το τέλος του χρόνου και απευθύνεται στους επισκέπτες από 10 βασικές χώρες στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία). Ενώ θα προβάλλεται σε όλα τα διαδικτυακά  μέσα (Facebook, Instagram, YouTube)  καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της AEGEAN και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στην Κρήτη ο Πρόεδρος του ΕΟΔΥ ενόψει ανοίγματος του τουρισμού

Κορωνοϊός - Βρετανία: Εκτός «πράσινης» ταξιδιωτικής λίστας η Ελλάδα

Κορωνοϊός - Ιταλία: Εκπομπή για την Ελλάδα και τα covid safe νησιά