Τεχνολογία

SpaceX: Εξερράγη και ο τρίτος πύραυλος Starship κατά την προσγείωσή του (βίντεο)

έκρηξη starship

Παρά λίγο να τα καταφέρει η Space X την τρίτη φορά που δοκίμασε το νέο πρωτότυπο πύραυλο της Starship, ο οποίος προορίζεται να στείλει ανθρώπους και εφόδια στη Σελήνη και στον 'Αρη. Ο πύραυλος της εταιρείας του Ίλον Μασκ εκτοξεύθηκε χωρίς πρόβλημα, πέταξε στον ουρανό για έξι λεπτά σε ύψος έως δέκα χιλιομέτρων και μετά προσγειώθηκε όρθιος στην τσιμεντένια εξέδρα του στο Τέξας. Αλλά ο θρίαμβος κράτησε λίγο, καθώς αμέσως μετά έγειρε ελαφρά στο πλάι, ξέσπασε φωτιά και έπειτα από οκτώ λεπτά εξερράγη στα εξ ων συνετέθη, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει δοθεί κάποια εξήγηση για την ακριβή αιτία.

 

 

Τουλάχιστον υπήρξε πρόοδος, αφού στις δύο προηγούμενες δοκιμές στις 9 Δεκεμβρίου και 2 Φεβρουαρίου ο πύραυλος είχε συντριβεί στο έδαφος κατά την επιστροφή του. Ο επαναχρησιμοποιούμενος πύραυλος Starship από ανοξείδωτο χάλυβα έχει αναπτυχθεί για να μεταφέρει φορτίο έως 100 τόνων σε μεγάλες αποστάσεις και αποτελεί το «καμάρι» του Μασκ. Έχει ύψος 50 μέτρων, ενώ σε πλήρη ανάπτυξη ο Starship -μαζί με τον επίσης επαναχρησιμοποιούμενο πυραυλικό φορέα Super Heavy- θα φθάνει τα 120 μέτρα.

 

 

Οι μεγαλύτεροι και με περισσότερες δυνατότητες Starship προορίζονται να αντικαταστήσουν τους σημερινούς επαναχρησιμοποιούμενους πυραύλους Falcon και τις κάψουλες Dragon της Space X τόσο για επανδρωμένες όσο και μη επανδρωμένες διαστημικές πτήσεις. Ο τελικός στόχος για τα μακρινά ταξίδια είναι μετά την εκτόξευση του Starship για τη Σελήνη ή τον 'Αρη, ο Super Heavy να επιστρέφει στη Γη για να χρησιμοποιηθεί ξανά. Για τα πιο κοντινά ταξίδια ο Starship θα κάνει μόνος όλη τη δουλειά.

Μια πρώτη πτήση του Starship σε τροχιά γύρω από τη Γη σχεδιάζεται για το τέλος του 2021, ενώ για το 2023 έχει ήδη κλείσει θέση ο δισεκατομμυριούχος Ιάπωνα Γιουσάκου Μαεζάβα, προκειμένου να πετάξει για έξι μέρες ως τη Σελήνη μαζί με άλλους οκτώ συνεπιβάτες. Τους επόμενους μήνες θα ακολουθήσουν πολλές ακόμη δοκιμές πτήσης του Starship, καθώς και για πρώτη φορά του Super Heavy.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ηράκλειο - κορωνοϊός: Σε ισχύ τα νέα περιοριστικά μέτρα

Ηράκλειο - Σχολεία: Το ωράριο της τηλεκπαίδευσης και οι εγγραφές της Α' τάξης

Λάρισα - σεισμός: Ξεκινούν εκτεταμένοι έλεγχοι στα κτίρια των περιοχών που επλήγησαν

Τεχνολογία

ΗΠΑ: To 58% των χρηστών social media αποφεύγουν τις χορηγούμενες αναρτήσεις των influencers

social media

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

«Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες» αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων» ανέφερε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πάνω από 2,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παίζουν βιντεοπαιχνίδια

Facebook : Με αυτόν τον τρόπο θα προστατεύσετε το προφίλ σας