Τεχνολογία

Facebook: Επεκτείνει την τηλεργασία σε όλο το προσωπικό του και μετά την πανδημία

facebook

Το Facebook θα επιτρέψει σε όλους τους εργαζόμενους του που δουλεύουν μακριά από το γραφείο, να συνεχίσουν την τηλεργασία και μετά το τέλος της πανδημίας Covid-19. Η εταιρεία ενημέρωσε το προσωπικό της ότι «οποιοσδήποτε, του οποίου η δουλειά είναι δυνατό να γίνει εξ αποστάσεως, μπορεί να ζητήσει να κάνει τηλεργασία».

Ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζάκερμπεργκ δήλωσε στους εργαζόμενους, σύμφωνα με το BBC, ότι σχεδιάζει να περάσει έως το μισό διάστημα του 2022 εργαζόμενος μακριά από το γραφείο του. Όπως ανέφερε σε γραπτό σημείωμα του στο προσωπικό, η εργασία μακριά από το γραφείο τον έκανε «πιο χαρούμενο και πιο παραγωγικό», δίνοντας τους «περισσότερο χώρο για σκέψεις με μακροχρόνιο ορίζοντα» και επιτρέποντας του «να περνάει πιο πολύ χρόνο με την οικογένεια του» (συνήθως στο σπίτι του στη Χαβάη).

Ο Ζάκερμπεργκ είχε προηγουμένως αναφέρει ότι οι μισοί από τους περίπου 60.000 εργαζόμενους του Facebook θα μπορούν να κάνουν τηλεργασία μέσα σε μια δεκαετία, αλλά φαίνεται πως το σχέδιο αυτό επιταχύνεται.

Τα γραφεία του Facebook αναμένεται να ανοίξουν κανονικά τον Οκτώβριο και οι εργαζόμενοι που δεν θα έχουν άδεια για τηλεργασία, θα πρέπει να πηγαίνουν στο γραφείο τους τουλάχιστον τις μισές μέρες. Δεν έχει διευκρινιστεί πόσοι εργαζόμενοι αυτή τη στιγμή έχουν άδεια εργασίας από το σπίτι τους.

Από την άλλη, διευκρινίστηκε ότι το νέο καθεστώς εκτεταμένης τηλεργασίας και μετά την πανδημία θα αφορά μόνο τους υπαλλήλους της εταιρείας και όχι τους υπεργολάβους, οι οποίοι χρησιμοποιούνται ευρέως για τον έλεγχο του περιεχομένου των αναρτήσεων στο μεγαλύτερο στον κόσμο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και σε άλλες εργασίες. Το Νοέμβριο του 2020 το Facebook είχε καταστήσει γνωστό ότι η πλειονότητα των περίπου 15.000 υπεργολαβικά εργαζόμενων για τον έλεγχο του περιεχομένου του παγκοσμίως έκανε τηλεργασία και θα μπορούσε να το κάνει όσο διαρκούσε η πανδημία.

'Αλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Apple, η Amazon και η Google, κινούνται επίσης προς ένα υβριδικό καθεστώς εργασίας που μονιμοποιεί την τηλεργασία για ένα ποσοστό του προσωπικού ή για μερικές μέρες την εβδομάδα. Η Amazon ενημέρωσε το προσωπικό της την Πέμπτη ότι από το Σεπτέμβριο αναμένει να εργάζονται στο γραφείο τουλάχιστον τρεις μέρες την εβδομάδα.

Ο επικεφαλής της Apple Τιμ Κουκ την προηγούμενη εβδομάδα είπε κάτι ανάλογο, ζητώντας από τους εργαζόμενους από το Σεπτέμβριο να δουλεύουν στο γραφείο τουλάχιστον τρεις μέρες εβδομαδιαίως, ορίζοντας συγκεκριμένα την Τετάρτη και την Παρασκευή ως μέρες τηλεργασίας. Το σχέδιο αυτό πάντως έφερε αντιδράσεις και ήδη μερικοί εργαζόμενοι παραιτήθηκαν.

Στη Google ο επικεφαλής Σουντάρ Πιτσάι έγραψε πώς η εταιρεία θα κινηθεί προς ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας, με το περισσότερο προσωπικό «να περνά περίπου τρεις μέρες την εβδομάδα στο γραφείο και δύο μέρες όπου εργάζονται καλύτερα». Στόχος, είπε, είναι τελικά η πλειονότητα των εργαζομένων να βρίσκονται στο γραφείο μερικές μέρες την εβδομάδα, ενώ περίπου το ένα πέμπτο να κάνει αποκλειστικά τηλεργασία, τονίζοντας πως «το μέλλον της εργασίας είναι η ευελιξία».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Tik Tok: 13χρονη κατέληξε στο νοσοκομείο εξαιτίας ενός challenge

Twitter: Λανσάρει την πρώτη συνδρομητική υπηρεσία, Twitter Blue

Οι πρώτες κοντινές φωτογραφίες του μεγάλου δορυφόρου Γανυμήδη του Δία από το 2000

 

 

 

 

 

Τεχνολογία

Viber: Νέα λειτουργία για να βρίσκετε πιο εύκολα μηνύματα

viber

Tο Viber, η γνωστή εφαρμογή μηνυμάτων, ανακοίνωσε μια νέα σειρά λειτουργιών που θα επιτρέψουν στους χρήστες να βρίσκουν εύκολα τα πιο σημαντικά μηνύματα μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία και να απαντούν σε όποιο από αυτά επιθυμούν, όταν επικοινωνούν με κάποια εταιρεία.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το Viber επέκτεινε τη λειτουργία «καρφιτσώματος στην κορυφή»: Για να μη χάνεται κάποια σημαντική πληροφορία μέσα στη συνομιλία, οι χρήστες πλέον μπορούν να καρφιτσώνουν ένα επιλεγμένο μήνυμα στην κορυφή μιας επιχειρηματικής συνομιλίας, ή να χρησιμοποιήσουν την άλλη λειτουργία που παρουσιάστηκε πρόσφατα, να καρφιτσώνουν δηλαδή ολόκληρη τη συνομιλία στην κορυφή της λίστας των συνομιλιών τους (όπως και με μια κανονική συνομιλία με φίλους).

Με τη λειτουργία «καρφιτσώματος στην κορυφή» οποιοδήποτε σημαντικό μήνυμα θα παραμένει σε εύκολα προσβάσιμο σημείο, για παράδειγμα, ένας πελάτης που κανονίζει εξετάσεις σε κάποιο μικροβιολογικό εργαστήριο ή που κάνει κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, μπορεί να έχει άμεση πρόσβαση στο συγκεκριμένο μήνυμα που περιέχει πληροφορίες για το ραντεβού του ή για την κράτησή του.

Το Viber πρόσφατα ανακοίνωσε κι άλλες λειτουργίες
 

Εκτός από τα παραπάνω, οι χρήστες πλέον μπορούν να απαντούν στα μηνύματα που επιλέγουν μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία, κάτι που τους επιτρέπει να ακολουθούν πιο εύκολα τη ροή της συζήτησης. Για παράδειγμα, σε μια ενεργή συνομιλία με ένα κατάστημα με πολλές παραγγελίες, ο πελάτης μπορεί πλέον να απαντήσει σε ένα συγκεκριμένο μήνυμα, ώστε να είναι σίγουρος ότι θα δεν υπάρξει κάποιο μπέρδεμα με άλλη παραγγελία.

Σύμφωνα με τη στατιστική, το 56% των χρηστών προτιμούν να στέλνουν μηνύματα στις εταιρείες από το να τις καλούν τηλεφωνικά. Το Viber πρόσφατα ανακοίνωσε κι άλλες λειτουργίες κοινοποίησης αρχείων, φωτογραφιών και βίντεο, χάρη στις οποίες οι χρήστες μπορούν να στείλουν αρχεία μεγέθους ως και 200 ΜΒ στις επιχειρήσεις. Αυτό επιτρέπει στις εταιρείες να κτίζουν μια πιο βολική και με περισσότερο νόημα επικοινωνία με τους χρήστες, προσφέροντάς τους την εξυπηρέτηση που χρειάζονται. Όλα τα αρχεία που κοινοποιούνται μεταξύ επιχειρήσεων και χρηστών προστατεύονται από κρυπτογράφηση in transit.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Twitter θα επιτρέπει να επιλέγεις ποιος θα απαντά στα tweets

Προσοχή στους γονείς: Ακόμα ένα παιδί πέθανε από… πρόκληση στο TikTok

Το Netflix ετοιμάζει υπηρεσία gaming