Οι εργαζόμενοι έκαναν λόγο για νοσοκομεία που λειτουργούν στα όρια, με μεγάλες ελλείψεις προσωπικού
Οι εργαζόμενοι έκαναν λόγο για νοσοκομεία που λειτουργούν στα όρια, με μεγάλες ελλείψεις προσωπικού
Πανελλαδικό συλλαλητήριο εργαζομένων στους δήμους πραγματοποιείται σήμερα το πρωί στο κέντρο της Αθήνας από...