Στο επίκεντρο της συνάντησης εργασίας που πραγματοποιήθηκε στον Δήμο Ρεθύμνης βρέθηκαν η αναβάθμιση των σχολικών υποδομών, τα νέα κτιριολογικά προγράμματα και η ενίσχυση της εκπαιδευτικής εμπειρίας.
Στο επίκεντρο της συνάντησης εργασίας που πραγματοποιήθηκε στον Δήμο Ρεθύμνης βρέθηκαν η αναβάθμιση των σχολικών υποδομών, τα νέα κτιριολογικά προγράμματα και η ενίσχυση της εκπαιδευτικής εμπειρίας.
Ανακοινώσεις με τις οποίες εκφράζουν την αντίθεσή τους στην καθιέρωση της «λευκής εβδομάδας», όπως είναι γνωστός ο...