Μεταφέρθηκε σε ΜΕΘ ο 44χρονος που κατανάλωσε το καυστικό υγρό αφού η πορεία της υγείας του επιδεινώθηκε ραγδαία.
Αναστάτωση και μία σύλληψη - Τι αναφέρουν οι εργαζόμενοι
Παρουσιάστηκαν και οι διαχρονικές ελλείψεις μόνιμου προσωπικού
Από τον Απρίλιο έχουν να πληρωθούν τις πρόσθετες αμοιβές τους οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Αγίου Νικολάου.
Για τη διευκόλυνση της συμμετοχής προκηρύσσεται τετράωρη στάση εργασίας.
Τί καταγγέλλει το Σωματείο Εργαζομένων
Ζούσαν χωριστά λόγω οικονομικών και άλλων προβλημάτων στην οικογένεια.
Ολόκληρη η επιστολή
Πολυήμερες εφημερίες του "τρόμου" για γιατρούς νοσηλευτές - Κίνδυνος για την ασφάλεια των ασθενών
Προγραμματίζουν παράσταση διαμαρτυρίας στα Γραφεία της 7ης ΥΠΕ Κρήτης.