Θα γίνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το χώρο των εργαστηρίων και στη συνέχεια παράσταση στη διοίκηση του Νοσοκομείου.
Τί αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση
Το ΔΣ του συλλόγου εργαζομένων στο Γενικό Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου εύχεται σε όλους Χρόνια Πολλά
και όχι από 1/1/2023
Μεταφέρθηκε σε ΜΕΘ ο 44χρονος που κατανάλωσε το καυστικό υγρό αφού η πορεία της υγείας του επιδεινώθηκε ραγδαία.
Βουλευτές κατέθεσαν σχετική αναφορά
Δείτε την επιστολή προς το υπουργείο Υγείας
Άφησε την τελευταία της πνοή στην Εντατική...
Η υπουργική απόφαση προσβάλει, υποτιμά και υποβαθμίζει το ρόλο και την προσφορά των νοσηλευτριών
Επιστολή σχετικά με την εφαρμογή της Υπουργικής Απόφασης για το καθηκοντολόγιο των ΔΕ Νοσηλευτών
Καλούν σε επαγρύπνηση και κινητοποιήσεις