Όταν ήρθε η στιγμή να περάσουν...
Η Διευθύντρια Αντωνία Κοκοτσάκη και ο Σύλλογος διδασκόντων του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου συγχαίρουν τους...
Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών (PALSO) Νομού Ηρακλείου ανακοινώνει την ολοκλήρωση και της φετινής διαδικασίας
Τραγούδια για την επέτειο του Πολυτεχνείου τραγούδησαν μαθητές και μαθήτριες του Καπετανάκειου, της 1ης τάξης του Λυκείου,
Το Δημαρχείο και την Αρχαιολογική Συλλογή Μαλεβιζίου επισκέφτηκαν οι μαθητές της 3ης τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αγία
«Από φέτος οι μαθητές της Γ΄Λυκείου θα εξετάζονται στο τέλος της χρονιάς μόνο σε τέσσερα μαθήματα, ώστε να πηγαίνουν στις
Τρεις άνθρωποι τραυματίστηκα...
Με ένα σύνθημα με τεράστια λευκά γράμματα πάνω σε βράχο, οι μαθητές του Γυμνασίου Αγίων Δέκα του Δήμου Γόρτυνας...
Τις εγκαταστάσεις του ΡΑΔΙΟ ΚΡΗΤΗ / ekriti.gr και ΚνωσσόςFm επισκέφθηκ
H Αντιδημαρχία Παιδείας σε συνεργασία με την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης, τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοιν
Tο Πολυτεχνείο Κρήτης ανοίγει τις πόρτες του στους μαθητές της πρωτοβάθμιας