Την πόρτα της εξόδου από το Δημόσιο θα δουν όσοι εργαζόμενοι νομικών προσώπων των δήμων δεν απογραφούν τις επόμενες δυο εβ
Παράταση έως το τέλος Φεβρουαρίου του 2014 δόθηκε στους δήμους από το υπουργείο Εσωτερικών, προκειμένου να εξοφλήσουν τις
Συνάντηση του Προεδρείου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών κ. Λεωνίδα...