«Εγώ ο ίδιος είμαι βαριά ανάπηρος και χρειάζομαι φάρμακα, φαγητό και τα πέλλετ εξαντλούνται επίσης»
Μόνος, ανήμπορος και αβοήθητος εδώ και τρία χρόνια είναι ένας 79χρονος από το Βόλο, ο οποίος μετά από εγχείρηση «ρουτίνας», όπως του την περιέγραψε ο γιατρός που τον παρακολουθούσε, έχει καταστεί ανάπηρος και δυσκολεύεται να επιβιώσει.
Σε μία εξομολόγηση καρδιάς ο Κρητικός
Οι προσπάθειες που κάνει για να σταθεί ξανά όρθιος
Όσα εξομολογήθηκε
Οι δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζει ένας άνθρωπος με αναπηρία στην καθημερινότητά του.
Διακωμωδούν την κατάσταση
Το μήνυμα του Δημάρχου Ηρακλείου
Το μήνυμά του
Έσπασε μια αρτηρία στον εγκέφαλό της και της έδιναν 1% πιθανότητα επιβίωσης.
Ξεκινούν σύντομα οι πρώτες δοκιμές σε ανθρώπους