Ο δήμαρχος Ρεθύμνου βρισκόταν στην Αθήνα...
Ο δήμαρχος Ρεθύμνου βρισκόταν στην Αθήνα...
Υπήρξε δήμαρχος του Ρεθύμνου στην μεταπολίτευση και πιο συγκεκριμένα, τις δύο τετραετίες από το 1982 ως το 1990.
Η εθιμοτυπική επίσκεψη έγινε σε θερμό κλίμα
Στο επίκεντρο η εναρμόνισης της χώρας μας με την ευρωπαϊκή οδηγία για την ποιότητα του πόσιμου νερού
Είναι αδιανόητο, σχολιάζει ο Δήμαρχος
Το μεσημέρι η κηδεία του.
Συνάντηση θα έχει αύριο το πρωί
αντιπροσωπεία της ΚΕΔΕ, στην οποία θα
συμμετάσχει ο επικεφαλής της Ένωσης
Δημοτικών...