Σχέσεις και Sex

Υγεία

Ποια είναι η «σωστή» διάρκεια στο σεξ σύμφωνα με την επιστήμη

poia_einai_i_sosti_diarkeia_sto_sex_symfona_me_tin_epistimi.jpg

Κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του, ιδιαίτερες προτιμήσεις όσον αφορά το σεξ, αλλά τι έχει να μας πει η επιστήμη αναφορικά με το ποια είναι η “ιδανική” διάρκεια κάθε σεξουαλικής επαφής;

Η δρ Crystal Dilworth έκανε μια μίνι έρευνα για το σεξ βασιζόμενη σε παλαιότερες μελέτες, επιχειρώντας να εκτιμήσει πόσο χρόνο χρειάζονται τα «κανονικά» ετερόφυλα ζευγάρια για να ολοκληρώσουν την κάθε σεξουαλική τους επαφή. Ανακάλυψε ότι έννοιες όπως «κανονικά» -σε σχέση με το σεξ- έχουν αλλάξει ριζικά μαζί με τις κοινωνικές “προσδοκίες” γύρω από αυτό.

Από τα 2 λεπτά το 1940 στα 10 λεπτά σήμερα...

Στα τέλη του 1940 το 75% των ανδρών ανέφεραν ότι η “τυπική” σεξουαλική επαφή διαρκούσε περίπου 2 λεπτά. Στις μέρες μας, αυτή η χρονική διάρκεια θα ήταν πιθανόν να δικαιολογεί μια διάγνωση για... πρόωρη εκσπερμάτιση!

Από τα τέλη της δεκαετίας του 1960 (φεμινιστικό κίνημα, σεξουαλική επανάσταση κλπ) η χρονική διάρκεια της συνουσίας έχει αυξηθεί. Πρόσφατη έρευνα από το πανεπιστήμιο του New Brunswick έδειξε ότι η διάρκεια της κολπικής συνουσίας κυμαίνεται κατά μέσο όρο από 5 έως 10 λεπτά, με τα περισσότερα άτομα να υποστηρίζουν ότι δεν επιθυμούν διάρκεια άνω των 20 λεπτών. Οπότε, ο “χρυσός” χρόνος πρέπει να είναι κάπου στο ενδιάμεσο.

Ιστορικά, οι έρευνες επάνω στο σεξ είναι “ανδρο-κεντρικές” και “ετεροφυλο-κεντρικές”, που σημαίνει ότι οι μέσοι χρόνοι αντιστοιχούν κατά κόρον στην διάρκεια που χρειάζεται ο άντρας να εκσπερματίσει. Πιο πρόσφατες μελέτες ερευνούν περισσότερο ποιοτικές παραμέτρους, όπως η σεξουαλική ικανοποίηση. Για παράδειγμα, σε μια μελέτη του 2004, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να αναφέρουν πόσο χρόνο θέλουν να διαρκεί το σεξ, αλλά και την πραγματική διάρκεια της συνουσίας τους.

Τόσο οι άντρες, όσο και οι γυναίκες, θέλουν περισσότερα...

Οι γυναίκες ανέφεραν ότι ο επιθυμητός μέσος όρος είναι 7 λεπτά παραπάνω από αυτό που έχουν συνήθως από τον σύντροφό τους και οι άνδρες ανέφεραν ότι θέλουν 11 λεπτά ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια συνουσίας.

Επίσης, όταν ρωτήθηκαν σχετικά με τη διάρκεια των προκαταρκτικών, τόσο οι άνδρες, όσο και οι γυναίκες ανέφεραν ότι θέλουν 5-10 επιπλέον λεπτά από τον/την σύντροφό τους ν' αφιερώνονται σε αυτό το... κομμάτι της σεξουαλικής συνεύρεσης.

Εν τέλει, δεν υπάρχει μία “τέλεια” απάντηση όσον αφορά τη χρονική διάρκεια του σεξ. Τα πάντα εξαρτώνται από τις προσωπικές προσδοκίες, επιθυμίες και ανάγκες του καθενός. Ωστόσο, εάν είστε ικανοποιημένοι εσείς, δεν σημαίνει ότι το ίδιο ισχύει και για τον/την σύντροφό σας και το αντίστροφο. Γι' αυτό το πιο σημαντικό απ' όλα είναι η επικοινωνία. Να μην διστάζετε ποτέ να πείτε τι σας αρέσει και το όχι, αλλά και πόση ώρα σας αρέσει να κάνετε... το κάθε τι...

Πηγή: iatropedia

Υγεία

Ποια συμπτώματα δείχνουν ότι χρειάζεται αποτοξίνωση ο οργανισμός και πώς γίνεται σωστά

αποτοξίνωση

Οι τοξίνες έχουν γίνει ένα αναπόφευκτο μέρος της καθημερινής μας ζωής. Είναι ουσίες που χρησιμοποιούνται εμπορικά από τις τροφές που καταναλώνουμε και τα φάρμακα που παίρνουμε, μέχρι τα προϊόντα φροντίδας του σπιτιού και τα καλλυντικά. Μελέτες από τον διεθνή οργανισμό Environmental Working Group έδειξαν ότι ακόμα και τα αγέννητα μωρά δεν μπορούν να αποφύγουν τις τοξίνες. Βρήκαν ίχνη από περισσότερα από 200 εμπορικά χημικά μέσα τον ομφάλιο λώρο πριν από τη γέννηση.

 
Η αποτοξίνωση είναι μια συνεχής διαδικασία που το σώμα εκτελεί φυσικά. Το 75% της απενεργοποίησης των τοξινών στον οργανισμό διενεργείται στο συκώτι (ήπαρ) και το υπόλοιπο 25% στο έντερο.

Οι τοξίνες εισέρχονται στο σώμα μέσω των επεξεργασμένων τροφών (κυρίως από προϊόντα με ζάχαρη και λευκό αλεύρι), των φαρμάκων, του καπνίσματος, του αλκοόλ και της καφεΐνης, καθώς και μέσω περιβαλλοντικών παραγόντων, όπως τα βαρέα μέταλλα και τα φυτοφάρμακα.

Επίσης είναι πιθανό το ίδιο το σώμα να παράγει τοξίνες. Πρόκειται για τα τελικά προϊόντα του φυσικού μεταβολισμού, τις ορμόνες του στρες και των υποπροϊόντων της λειτουργίας των βακτηρίων που υπάρχουν στον οργανισμό.

Αποτοξίνωση: Συμπτώματα ότι έχετε πολλές τοξίνες στον οργανισμό σας
Διαταραχές του ύπνου, όπως αϋπνία και γενικευμένη ανησυχία
Κακοσμία του σώματος και δύσοσμη αναπνοή
Εξάντληση και χρόνια κόπωση
Φλεγμονώδη προβλήματα, όπως η αρθρίτιδα και το άσθμα, τα οποία επιδεινώνονται διαρκώς
Προβλήματα με την πέψη
Ανάπτυξη ελκών ή/και αιμορροΐδων
Επιδείνωση σε ακμή, ψωρίαση, έκζεμα και άλλες δερματικές παθήσεις
Απώλεια της πνευματικής διαύγειας
Πόνοι σε μυς και αρθρώσεις
Επιδείνωση των συμπτωμάτων της έμμηνης ρύσης
Συμφόρηση
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτά τα συμπτώματα είναι αρκετά γενικά. Κάποια από αυτά μπορεί να είναι σημάδια μιας εντελώς άσχετης πάθησης. Πριν βγάλετε το συμπέρασμα ότι το σώμα σας είναι τοξικό, θα πρέπει πάντα να ενημερώνετε τον γιατρό σας για ό,τι σας συμβαίνει.

Αποτοξίνωση: Τι πρέπει να τρώτε για να γίνει σωστά
Χρειαζόμαστε όλα τα θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, μέταλλα και φυτοθρεπτικά συστατικά (καροτενοειδή, φλαβονοειδή κλπ) που υποστηρίζουν τα ένζυμα και τις μεταβολικές διαδικασίες που εμπλέκονται στις φάσεις 1-3 της φυσικής αποτοξίνωσης του οργανισμού.

Αυτά θα τα βρείτε στις ακόλουθες τροφές:

Λαχανικά: Είναι σημαντική η ουσία αλλικίνη σε κρεμμύδια, σκόρδο, σχοινόπρασο και πράσα
Πράσινα: Μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, κινεζικό λάχανο (bok choy), λάχανο, κουνουπίδι, λάχανο kale, ραπανάκια, χρένο, γογγύλια και κάρδαμο
Άλλα πράσινα: Τεύτλα, σέλινο, αγγούρι και σπανάκι
Φρούτα: Αβοκάντο, βακκίνια, βατόμουρα, μήλα, αχλάδια, γκρέιπφρουτ, λεμόνια, πορτοκάλια και φλούδες εσπεριδοειδών
Όσπρια: Φακές, φασόλια, αρακάς και ρεβίθια
Λίπη: Ελαιόλαδο, έλαιο canola, αμύγδαλα, καρύδια Βραζιλίας, φουντούκια και φιστίκια
Βότανα και μπαχαρικά: Δεντρολίβανο, κύμινο, κουρκούμη, σπόροι και έλαιο από άνηθο
Θαλασσινά: Άγριος σολομός και σαρδέλες
Ζωικές πρωτεΐνες: Κοτόπουλο βιολογικής εκτροφής, γαλοπούλα και άγρια θηράματα (κρέας από “κυνήγι”)
Αποτοξίνωση οργανισμού: Βασικά σημεία που πρέπει να πάντα να θυμάστε
Πρέπει να καταναλώνετε μια μεγάλη ποικιλία από φρέσκα λαχανικά και φρούτα καθημερινά
Επιλέγετε τροφές που είναι ολικής άλεσης, όχι επεξεργασμένες και χωρίς συνθετικές ουσίες
Πρέπει να καταναλώνετε τουλάχιστον 6 ποτήρια νερού την ημέρα
Εξασφαλίστε την βέλτιστη λειτουργία του εντέρου με την κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, όπως δημητριακά ολικής αλέσεως (κριθάρι, κινόα, καλαμπόκι, νιφάδες βρώμης και άγριο/καστανό ρύζι)
Πρέπει να ασκείστε έστω και λίγο σε τακτική βάση, τόσο ώστε να ιδρώνετε από την άσκηση
Η αποτοξίνωση οργανισμού συμβαίνει σε τρεις φάσεις:
Τροποποίηση: Ορισμένα ένζυμα συμβάλλουν σε εκείνες τις χημικές αντιδράσεις με τις οποίες το σώμα προσδιορίζει τις βλαβερές ουσίες (κυρίως μέσω οξειδωτικών διαδικασιών) και δημιουργούν ασταθείς τοξικές ουσίες
Εξουδετέρωση: Οι ουσίες αυτές πρέπει να περιοριστούν από “συζευκτές”, που τις “αιχμαλωτίζουν” και τις καθιστούν ακίνδυνες και διαλυτές, προκειμένου να απορριφθούν φυσικά από το σώμα
Αποβολή: Τα τελικά προϊόντα αποβάλλονται από το δέρμα (ιδρώτας), τους πνεύμονες (πτύελα), τα νεφρά (ούρα) και της πεπτικής οδού (κόπρανα)
Οι ορμόνες του στρες, τα φάρμακα και το κάπνισμα δημιουργούν πολλά ένζυμα της 1ης φάσης. Χωρίς την συμπλήρωση των κατάλληλων θρεπτικών ουσιών από μια μεγάλη ποικιλία τροφών, το συκώτι επιβαρύνεται πάρα πολύ και αυτό οδηγεί σε φλεγμονή και άρα σε διάφορες ασθένειες.

Πηγή: iatropedia.gr