Το Squid Game εξαφανίστηκε από το αμερικάνικο Top 10 σειρών του Netflix για πρώτη φορά από την κυκλοφορία του στις 17 Σεπτεμβρίου.
Το κορεάτικο σόου που αναδείχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο και φιγουράρει πλέον ως η πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix, για πρώτη φορά μετά από 11 συνεχείς εβδομάδες, δεν κατάφερε να κερδίσει μια θέση στο αμερικανικό Top 10 του Netflix, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η πλατφόρμα για την προηγούμενη εβδομάδα (29 Νοεμβρίου – 5 Δεκεμβρίου). Ωστόσο, παραμένει μια από τις δημοφιλέστερες σειρές παγκοσμίως.
Η πτώση στα νούμερα του Squid Game παρατηρείται και στις αναζητήσεις της Google και αφορά σε ποσοστό της τάξεως του 10% σε σχέση με τον Οκτώβριο. Η «βουτιά» στα νούμερα σημειώθηκε αμέσως μετά τη γιορτή του Halloween.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, το Squid Game παραμένει στα τσαρτ 45 χωρών, από τις 94 που βρισκόταν την εβδομάδα 27 Σεπτεμβρίου έως 3 Οκτωβρίου. Στο παγκόσμιο Top 10 μη αγγλόφωνων σειρών, η κορεάτικη σειρά καταλαμβάνει την τέταρτη θέση με πάνω από 24 εκατομμύρια ώρες παρακολούθησης.
Θυμίζουμε ότι το Squid Game παρέμεινε στην κορυφή του Τop 10 της πλατφόρμας για εννέα εβδομάδες και αναδείχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο της ποπ κουλτούρας για το 2021. Ο δημιουργός της σειράς, Hwang Dong-hyuk έχει επιβεβαιώσει η δεύτερη σεζόν της σειράς βρίσκεται ήδη στα σκαριά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Netflix: 10 ντοκιμαντέρ, παιδικές ταινίες και σειρές που πρέπει να δείτε τον Δεκέμβριο
Netflix: Έρχεται remake του “Rebelde Way”
Netflix - The Witcher: Νέο trailer για την δεύτερη σεζόν της σειράς