Πολιτικό Παρασκήνιο

Το ''black'' χιούμορ της Νοτοπούλου: «Θεσσαλονίκη μου, μεγάλη κορωνοϊομάνα»

Νοτοπουλου

Το κακό της χιούμορ επιστράτευσε – για ακόμη μία φορά – η Θεσσαλονικιά βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Νοτοπούλου.

Σε αναρτήσεις της στο Instagram η υποψήφια δήμαρχος της Θεσσαλονίκης ανέβασε φωτογραφίες με θέμα τον κοροναϊο στην συμπρωτεύουσα τροποποιώντας τραγούδια για την πόλη.

Οι αναρτήσεις της στο Instagram
Οι αναρτήσεις της στο Instagram

«Θεσσαλονίκη μου, μεγάλη κορονοϊομάνα», «Αναζητώ, αναζητώ στη Σαλονίκη αντισώματα», «Άιντε κάντε όλοι στην μπάντα, βήχει και γουστάρει ο Σαλονικιός» έγραψε.

Οι αναρτήσεις της στο Instagram
Οι αναρτήσεις της στο Instagram

Υπενθυμίζεται πως το πρώτο κρούσμα της χώρας σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη, και είναι μια 38χρονη γυναίκα και ενώ η Θεσσαλονικιά βουλευτής αστειευόταν με το θέμα που έχει πανικοβάλει όλο τον πλανήτη, έχει στερήσει χιλιάδες ζωές και έχει θέσει σε κίνδυνο ακόμη περισσότερες, τα κρούσματα έγιναν 4.

Ο 10χρονος γιός της πρώτης ασθενούς και ακόμη μία 40χρονη και μια 36χρονη γυναίκα στην Αθήνα που είχαν ταξιδέψει κι αυτή στην Β.Ιταλία.

Πολιτική

Βουλή: Ενημέρωση της Επιτροπής Διαφάνειας για την καμπάνια κατά του κορωνοϊού

Βουλή

Τα μέλη της επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής θα ενημερώσει στις 10 το πρωί της Παρασκευής ο Στέλιος Πέτσας αναφορικά με το προωθούμενο διαφημιστικό πρόγραμμα ενημέρωσης των πολιτών για την αντιμετώπιση της πανδημίας, ύψους 11 εκατομμυρίων ευρώ.

Η συνεδρίαση προγραμματίστηκε μετά απο σχετικό αίτημα των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ που μετέχουν σε αυτή, υπό τον αιχμηρό ισχυρισμό ότι το επίμαχο πρόγραμμα  εμείς υποψίες αδιαφάνειας και σπατάλης δημοσίου χρήματος.
Για το ίδιο θέμα άλλωστε  65 βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης είχαν καταθέσει προ ημερών ερώτηση προς τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, προκαλώντας τα δικά του αιχμηρά σχόλια ότι η δημόσια υγεία δεν προσφέρεται για μικροκομματικες αντιπαραθέσεις.

Ο ίδιος είχε επισημάνει στην απάντηση του ότι η επιτυχία των προληπτικών μέτρων που έλαβε η κυβέρνηση οφείλεται και στους άξονες του "Μένουμε σπίτι" καθώς και της συνεχούς επικοινωνίας της σημασίας που έχει η  υπεύθυνη, έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση, τονίζοντας πως αυτή δεν μπορεί να επαφίεται μόνο στο "φιλότιμο" των ΜΜΕ και των εργαζομένων σε αυτά. 

"Έχουμε ευθύνη ως οργανωμένη Πολιτεία να διαμορφώσουμε μια επαγγελματική εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης. Τα πλέον δύσκολα είναι μπροστά μας και ο εφησυχασμός αποτελεί κακό σύμβουλο. Όσο περνά ο καιρός τόσο σημαντικότερη καθίσταται η ύπαρξη συνεχούς και συνεπούς ενημέρωσης. Στο πλαίσιο αυτό, η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης που έχουμε σχεδιάσει αναπτύσσεται σε δύο φάσεις, ενώ η συνολική πίστωση για την πραγματοποίησή της ανέρχεται στα 11 εκατομμύρια ευρώ, αφορά δηλαδή στο 0,16% των δημοσιονομικών παρεμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού που έχουν μέχρι στιγμής αποφασιστεί", ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Πέτσας, περιγράφοντας αναλυτικά τον σχεδιασμό της καμπάνιας για την αποφυγή διασποράς του ιού.