Ομορφιά

Γυμναστική προσώπου: Εύκολες ασκήσεις για πρόσωπο χωρίς ρυτίδες

χαρούμενη γυναίκα

Το πρόσωπο, όπως άλλωστε και ολόκληρο το σώμα, αποτελείται από μυς που φτάνουν τους πενήντα.

Όπως λοιπόν και οι υπόλοιποι, έτσι και οι μύες του προσώπου μπορούν να γυμναστούν και να σφίξουν.

Επίσης, η γυμναστική προσώπου έχει το πλεονέκτημα να διατηρεί την ίδια τη δομή των μυών.

Γιατί, ως γνωστό, από την ηλικία των 30 και μετά προοδευτικά οι μύες όχι μόνο ατροφούν, αφού χάνουν πρωτεΐνες, αλλά επιπλέον λεπταίνουν και χαλαρώνουν, αφού μειώνεται η ελαστικότητά τους.

Γυμνάζοντας λοιπόν τους μυς του προσώπου, τα αποτελέσματα είναι σπουδαία: απαλό δέρμα αλλά και ανανέωση του μυϊκού όγκου.

Το ανάγλυφο του προσώπου

• Σφίξτε τα δόντια με αυξανόμενη ένταση για 10 δευτερόλεπτα.

• Πιέστε με το δείκτη σας –τοποθετημένο οριζόντια– τα κάτω δόντια. Σε αντίσταση σε αυτή την πίεση, σπρώξτε τα δόντια προς τα πάνω επί 10 περίπου δευτερόλεπτα.

• Έχοντας το πρόσωπό σας πεσμένο προς τα μπρος, κάνετε με το κεφάλι την κίνηση σαν να λέτε «όχι».

Ρυτίδες χειλιών και χαλαρωμένα μάγουλα

• Κλείνοντας τα χείλη σας, σπρώξτε τα προς τα εμπρός σαν να θέλετε να φιλήσετε κάποιον.

• Χαλαρώστε και επαναλάβετε την παραπάνω κίνηση, πιέζοντας αυτήν τη φορά τα χείλη με δύο δάχτυλα.

• Φουσκώστε τα χείλη κλείνοντας αέρα μέσα στο στόμα.

Οι «χήνες» των ματιών

• Σουφρώστε τα μάτια.

• Προσπαθήστε να «σβήσετε» τις μικρές ρυτίδες στην εξωτερική γωνία των ματιών βάζοντας πάνω τους τρία δάχτυλα οριζόντια και πιέζοντάς τα με δύναμη έτσι ώστε να ισιώνουν οι ρυτίδες.

Το διπλοσάγονο

• Σπρώξτε τη γλώσσα προς τα πίσω και όσο πιο χαμηλά γίνεται πιέζετε τον ουρανίσκο (η άσκηση γίνεται και με ανοιχτό το στόμα). Σε αυτή τη θέση καταπιείτε 4 φορές.

• Μετά σκύψτε το κεφάλι σας προς τα μπρος και κρατώντας το στόμα σας μισάνοιχτο, τινάξτε το αργά δεξιά αριστερά με τις σιαγόνες χαλαρές.

Οι ρυτίδες του μετώπου

• Γουρλώστε τα μάτια ανασηκώνοντας τα φρύδια όσο περισσότερο μπορείτε και κρατώντας το βλέμμα σταθερά μπροστά.

• Βάλτε δύο δάχτυλα ανοιχτά στο εσωτερικό άκρο κάθε φρυδιού. Ανασηκώστε τα φρύδια φέρνοντας αντίσταση στην πίεση των δαχτύλων.

• Με τρία δάχτυλα του κάθε χεριού πιέστε ελαφρά πάνω από τα φρύδια, κουνώντας αργά το κεφάλι.

Γυναίκα

Ομορφιά

Dry brushing: Τι είναι και ποιά τα οφέλη του στο σώμα σου;

dry brushing στεγνό βούρτσισμα

Το δέρμα μας, ως το μεγαλύτερο όργανο του σώματός μας, χρειάζεται φροντίδα και προσοχή ώστε να διατηρείται σε καλή κατάσταση. Αναζητούμε πάντα τεχνικές και tips που θα μας οφελήσουν.

Το dry brushing, η αλλιώς βούρτσισμα σε στεγνή επιδερμίδα, είναι μια τεχνική που έχει κερδίσει πολλές θαυμάστριες τα τελευταία χρόνια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Υγιή, μαυρισμένη επιδερμίδα: Βήμα-βήμα προς ένα υπέροχο, υγιές χρώμα

Αναμεσά τους είναι και γνωστά supermodels, όπως η Miranda Kerr.

 

 

Τι είναι όμως και ποια είναι τα οφέλη του στο σώμα σου;

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ DRY BRUSHING

Το dry brushing είναι μια τεχνική που εφαρμόζεται στο δέρμα μας συνήθως πριν το ντους, για 3 με 5 λεπτά. Χρειάζεσαι μια καλή βούρτσα με τρίχες και μεγάλη λαβή, ώστε να φτάνεις και στο πίσω μέρος του σώματός σου. Ξεκινάς σε στεγνό δέρμα να κάνεις κυκλικές κινήσεις απο το κάτω μέρος του σώματος προς τα πάνω. Στη συνέχεια, ενδείκνυται να κάνεις ντους και να βάλεις μια πλούσια, ενυδατική κρέμα σώματος.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ DRY BRUSHING

Πρόκειται για μια διαδικασία φυσικής απολέπισης, καθώς απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και με αυτόν τον τρόπο συμβάλλει στην εμφάνιση νέων. Επιπλέον, αναζοωγονεί την επιδερμίδα, καθώς το μασάζ τονώνει την κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου. Με αυτόν τον τρόπο απομακρύνονται οι τοξίνες, αλλά και το πρήξιμο και η κατακράτηση υγρών.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πείτε αντίο στην κατακράτηση υγρών με 10 απλά τρικ

Αφήνει την επιδερμίδα λεία και απαλή και σύμφωνα με αρκετές γυναίκες, συμβάλλει στη βελτίωση της όψης της κυτταρίτιδας. Απελευθερώνει τους φραγμένους πόρους του δέρματος και έτσι, τα συστατικά των προϊόντων περιποίησης εισχωρούν βαθύτερα στην επιδερμίδα. Επιπροσθέτως, αποτρέπει τις τρίχες να γυρίζουν προς τα μέσα και να δημιουργούν φλεγμονές.

Οι ειδικοί συγκρίνουν τη διαδικασία με αυτήν του διαλογισμού, καθώς επιφέρει χαλάρωση και ανακούφιση απο το άγχος.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ

Αρχικά, θα πρέπει να προσέξεις την ένταση με την οποία θα χρησιμοποιήσεις την βούρτσα. Καλό είναι να ασκείς μεσαία πίεση, ώστε να μην προκαλέσεις ερεθισμό στο δέρμα σου. Επειδή το δέρμα μετά απο τη διαδικασία είναι ευαίσθητο στον ήλιο, καλό είναι να εφαρμόζεις το αντηλιακό σου πριν βγεις έξω.

Ειδικά αν η επιδερμίδα σου εμφανίζει ευαισθησία, καλό είναι να το κάνεις μια με δύο φορές την εβδομάδα. Το dry brushing δεν ενδείκνυται στις ευαίσθητες περιοχές του σώματος και σε ευαίσθητες επιδερμίδες. Επιπλέον, θα πρέπει να προσέξεις τα σημεία που έχουν πληγές, έκζεμα, ευρυαγγείες και εγκαύματα.

Αν βρίσκεσαι σε περίοδο εγκυμοσύνης, ή αν βλέπεις ότι σου προκαλεί ερεθισμό θα πρέπει να συμβουλευτείς τον δερματολόγο σου.

via

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καταπολέμησε την κυτταρίτιδα με την αερόβια άσκηση των 5 λεπτών

Ρόφημα σημύδας: Το ρόφημα κατά της κυτταρίτιδας και της κατακράτησης υγρών!