Skip to main content
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σούπερ Μάρκετ: Αυξημένες κατά 10,9% οι πωλήσεις το Πάσχα – Τι ψώνισαν οι Έλληνες

Image
σούπερ μάρκετ
 clock 22:15 | 23/05/2021
writer icon newsroom ekriti.gr

Γέμισαν τα ταμεία των σούπερ μάρκετ την περίοδο του Πάσχα, καθώς σύμφωνα με έρευνα της Nielsen οι πωλήσεις τη Μεγάλη Εβδομάδα αυξήθηκαν κατά 10,9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, η οποία είχε παρουσιάσει ήπια άνοδο της τάξεως του 5,5%. Η αύξηση αυτή αποδίδεται κυρίως στις κατηγορίες Τροφίμων & Ποτών, καθώς και στα Φρέσκα και επί Ζυγίω προϊόντα.

«Μια αξιοσημείωτη διαφορά σε σχέση με το Πάσχα του 2020, που πρώτη φορά το βιώσαμε με συνθήκες “καραντίνας”, είναι το γεγονός ότι φέτος όλες οι επιμέρους γεωγραφικές περιοχές παρουσιάζουν θετική τάση, ωστόσο τους πιο υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης τους παρουσιάζουν όχι τα αστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αλλά η περιφέρεια, με την περιοχή της Πελοποννήσου να αναπτύσσεται κατά 18,3%, την Κεντρική Ελλάδα με 16,8%, αλλά και την Κρήτη με 10,2%», σημειώνει η Nielsen.

Τι ψωνίσαμε

Στις προϊοντικές κατηγορίες παρατηρήθηκε μια σχετικά διαφορετική αγοραστική συμπεριφορά το φετινό Πάσχα, η οποία υποδηλώνει μια πιο εξωστρεφή διάθεση των καταναλωτών. Για παράδειγμα, κατηγορίες οι οποίες τη Μεγάλη Εβδομάδα του 2020 είχαν παρουσιάσει αρνητική τάση, φέτος αντέστρεψαν την τάση τους και κινήθηκαν ιδιαίτερα θετικά.

Ενδεικτικά, αναφέρονται τα αποσμητικά, τα αφρόλουτρα, καθώς και τα προϊόντα styling για τα μαλλιά. Στον αντίποδα, η επαναλειτουργία των κομμωτηρίων είχε ως αποτέλεσμα μια αντίστροφη πορεία για τις βαφές μαλλιών.

Οσον αφορά τα είδη φροντίδας του σπιτιού, οι Ελληνες καταναλωτές περιόρισαν σημαντικά την κατανάλωση ορισμένων κατηγοριών καθαρισμού. Ενδεικτικά, αναφέρονται τα καθαριστικά σπιτιού (2020 vs 2019: +39,1%, 2021 vs 2020: -1,9%), αλλά και τα καθαριστικά πατώματος (2020 vs 2019: +23,4%, 2021 vs 2020: +0,1%).

Τέλος, τη φετινή Μεγάλη Εβδομάδα τα νοικοκυριά είχαν περισσότερη διάθεση για διασκέδαση στο σπίτι, με την κατανάλωση όλων των αλκοολούχων κατηγοριών να παρουσιάζει ανάπτυξη πωλήσεων (ουίσκι +81,9%, μπίρες +40,6%, κρασιά +22,4%).

Διαβάστε επίσης:

Κατώτατος μισθός: Προς «πάγωμα» λόγω πανδημίας

 

Ηράκλειο - τουρισμός: 500 πτήσεις από το εξωτερικό έως το τέλος του μήνα

 

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis