Skip to main content
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επιχείρηση διαφάνειας στα ραντεβού εφοριακών με φορολογούμενους

Image
εφοριακοί
 clock 15:32 | 01/02/2023
writer icon newsroom ekriti.gr

Αλλάζουν τα ήθη και τα έθιμα σε ελεγκτικά κέντρα και εφορίες.  Οι επισκέψεις των ελεγχόμενων ή των εκπροσώπων τους (δικηγόρων και λογιστών), θα γίνονται με προγραμματισμένα ραντεβού, μέσω της εφαρμογής "Τα Ραντεβού μου",  με τη χρήση των κωδικών taxisnet στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), καταχωρώντας και τον αριθμό της εντολής ελέγχου.

Οι φορολογούμενοι- ελεγχόμενοι κατά την είσοδο τους στα ελεγκτικά κέντρα θα πρέπει να επιδείξουν τα απαιτούμενα έγγραφα και θα  λαμβάνουν την ειδική κάρτα, την οποία θα έχουν μαζί τους σε όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στον χώρο. Επίσης, οι επισκέψεις στα γραφεία τελειώνουν. Ο ελεγχόμενος και ο εκπρόσωπος τους θα συναντούν τους εφοριακούς στα meeting rooms που έχουν ήδη δημιουργηθεί και έχουν όλες τις σύγχρονα τεχνολογικά μέσα.  Βέβαια, όπως είναι φυσικό πρώτη την πόρτα των νεοσύστατων ελεγκτικών κέντρων θα περάσουν με μεγάλη. Συγκεκριμένα τα κριτήρια είναι τα εξής

1. H αξία ακίνητης περιουσίας του φορολογουμένου, του/της συζύγου και των προστατευόμενων τέκνων αυτού, όπως υπολογίζεται στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΟΠΣ Περιουσιολογίου της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), ανέρχεται αθροιστικά, από την 1η-1-2015 και μετά τουλάχιστον σε ένα έτος, στο ποσό του 1.000.000 ευρώ και έως του ποσού του 1.500.000 ευρώ.

 

2. H ετήσια τεκμαρτή δαπάνη διαβίωσης, που προκύπτει από τις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος του φορολογικού έτους 2018, είναι ποσού 100.000 έως 150.000 ευρώ.

 

3. Τα ποσά δαπανών (τεκμηρίων) απόκτησης περιουσιακών στοιχείων στο φορολογικό έτος 2018 ανέρχονται από 200.000 έως 400.000 ευρώ

4. Απέστειλαν στο εξωτερικό χρηματικά εμβάσματα συνολικού ύψους από 100.000 έως 200.000 ευρώ, σε τουλάχιστον ένα έτος από το έτος 2015 και μετά, όπως εντοπίζονται από τα στοιχεία που διαβιβάζονται στην ΑΑΔΕ, από πιστωτικά, χρηματοδοτικά ιδρύματα, ιδρύματα πληρωμών και εταιρίες παροχής επενδυτικών υπηρεσιών και από τα στοιχεία των συνδικαιούχων των λογαριασμών χρέωσης για την αποστολή του εμβάσματος.

Παράλληλα από τις 6 Φεβρουαρίου μία νέα υπέρ-διεύθυνση η πιο ισχυρή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, που θα έχει υπό την σκέπη της όλους τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, τις εφορίες, το κέντρο βεβαίωσης και είσπραξης οφειλών, τη φορολογική συμμόρφωση και εξυπηρέτηση των φορολογούμενων αλλά κυρίως τον σχεδιασμό των ελέγχων ενεργοποιείται στις 6 Φεβρουαρίου

Η νέα υπερ-διεύθυνση θα πρέπει εκτός από τη διασφάλιση των συμφερόντων του δημοσίου, να μην είναι τιμωρητική απέναντι στους φορολογούμενους και να βγάζει προς τα έξω το αίσθημα κοινωνικής δικαιοσύνης. Η νέα γενική διεύθυνση θα εστιάσει στον καλύτερο σχεδιασμό των ελέγχων και στην απόδοση δικαιοσύνης.

Σύμφωνα με το περίγραμμα της θέση ευθύνης ο ρόλος του Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών είναι να συμβάλλει ενεργά στη διαχείριση και εποπτεία των φορολογικών λειτουργιών, με σκοπό τη μεγιστοποίηση των δημοσίων εσόδων, τον εντοπισμό, την καταπολέμηση και τον κολασμό της φοροαποφυγής και της φοροδιαφυγής και τη διασφάλιση της ποιοτικής εξυπηρέτησης των φορολογουμένων.

Διαβάστε επίσης:

Πλέγμα προστασίας για τα εισοδήματα των συνταξιούχων - Τα 2+1 μέτρα έως το Πάσχα

Ακίνητα: Έρχονται 4 μέτρα-«ανάσες» για νέους, παλαιά και κλειστά κτίρια

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis