Skip to main content
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

e-ΕΦΚΑ: 2ος γύρος ενημέρωσης ασφαλισμένων έξι μήνες πριν από τη σύνταξη

σύνταξη
 clock 15:23 | 07/04/2024
writer icon newsroom ekriti.gr

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζει ο e-ΕΦΚΑ την υλοποίηση της καινοτόμου πιλοτικής δράσης σχετικά με την πληροφόρηση ασφαλισμένων για το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα, ξεκινώντας ήδη, μέσα στον Μάρτιο, τον δεύτερο κύκλο ενημέρωσης.

Ενώ, μέχρι πρότινος, οι ασφαλισμένοι με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα έπρεπε να προβούν οι ίδιοι σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την υποβολή της αίτησης συνταξιοδότησής τους, χωρίς να γνωρίζουν σε πολλές περιπτώσεις ποια δικαιολογητικά χρειάζεται να συγκεντρώσουν, αλλά και σε ποιο υποκατάστημα του φορέα μπορούν να απευθυνθούν, με αποτέλεσμα σημαντικές καθυστερήσεις στην απονομή της σύνταξής τους, ο e-ΕΦΚΑ σχεδίασε αυτή την πρωτοβουλία που αφορά την προσωποποιημένη και εξατομικευμένη υποστήριξη τουλάχιστον έξι μήνες πριν από τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος, με στόχευση αρχικά σε εν δυνάμει συνταξιούχους του Δημοσίου.

Έτσι, λοιπόν, κάνοντας πράξη τη δέσμευσή του ότι το κράτος θα πηγαίνει στον πολίτη και όχι ο πολίτης στο κράτος, ο e-ΕΦΚΑ, μέσω του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης 1555 του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, ολοκλήρωσε το πρώτος μέρος της πιλοτικής διαδικασίας τον Ιανουάριο του 2024, ενημερώνοντας τηλεφωνικά περίπου 1.000 ασφαλισμένους του Δημοσίου για τη δυνατότητα συνταξιοδότησής τους και για τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τα οποία πρέπει να προσκομίσουν.

Με στόχο να επιταχυνθεί ο χρόνος έκδοσης των συντάξεων και να αναβαθμιστεί το επίπεδο της εξυπηρέτησης των πολιτών, με την αποφυγή της ταλαιπωρίας των ασφαλισμένων, ο e-ΕΦΚΑ προχώρησε επίσης εντός του Μαρτίου στην επόμενη φάση, η οποία προβλέπει την ενημέρωση, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, επιπλέον 1.500 εργαζομένων του Δημοσίου, που κατοχυρώνουν δικαίωμα συνταξιοδότησης και έχουν συμπληρώσει το απαιτούμενο όριο ηλικίας, σε σχέση με τη διαδικασία υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησής τους.

Ανταπόκριση των πολιτών - Τι δείχνουν τα στοιχεία

Σύμφωνα με τον e-ΕΦΚΑ, σε όλη τη διάρκεια της πρώτης πιλοτικής διαδικασίας, καταγράφηκε έντονο ενδιαφέρον από τους πολίτες, οι οποίοι έκριναν ιδιαίτερα ωφέλιμη τη δράση και δήλωσαν την πρόθεσή τους να ξεκινήσουν άμεσα όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την καταμέτρηση του ασφαλιστικού τους βίου.

 Με βάση τα στοιχεία του φορέα, έως τώρα, το σύνολο των επαφών προς ενημέρωση ανήλθε σε 1.359.

  Ενημερώθηκαν 1.338 επαφές.

 - Συνολικές προσπάθειες επικοινωνίας 4.583 (Success Rate: 98,45%).

 - Μη ενημέρωση 182 επαφές.

 - Τα μη απαντημένα αποτέλεσαν το 13% της συνολικής βάσης.

 - Λανθασμένος αριθμός επικοινωνίας μόλις το 0,6% από τη συνολική βάση των 1.359.

 Τέλος, επισημαίνεται ότι, σε καμία περίπτωση, ο e-ΕΦΚΑ δεν θα ζητήσει από τους ασφαλισμένους να δώσουν ειδικά δεδομένα ή στοιχεία σχετικά με τραπεζικούς λογαριασμούς.

 

Διαβάστε επίσης:

Αγιοι Ανάργυροι: Προκαλεί ο δολοφόνος της Κυριακής -«Το μαχαίρι το είχα για να αυτοτραυματιστώ μπροστά της»

Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως 12 Απριλίου - Τι θα καταβληθεί αυτή την εβδομάδα

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis