Ανακοίνωση εξέδωσε η ΕΣΗΕΑ αναφορικά με τα όσα έχουν δει εσχάτως το φως της δημοσιότητας αναφορικά με τον υπό συζήτηση νέο εσωτερικό κανονισμό της ΕΡΤ στο οποίο μεταξύ άλλων προβλέπονται αύξηση των αργιών, μείωση των ωρών εργασίας και θεσμοθέτηση ως επίσημης αργίας της 29ης Απριλίου (σ.σ ημέρα επαναλειτουργίας της ΕΡΤ).
Στην ανακοίνωσή της η ΕΣΗΕΑ τονίζει πως αρμόδια για οποιαδήποτε διαπραγμάτευση συλλογικής σύμβασης δεν είναι άλλη από την ίδια ενώ παράλληλα καλεί την διοίκηση της ΕΡΤ να επανέλθει άμεσα στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης για το συγκεκριμένο θέμα το οποίο εκκρεμεί.
Αναλυτικά η