Την Οδύσσειά του προκειμένου να κλείσει ραντεβού στο ΠΑΓΝΗ με συγκεκριμένο γιατρό περιγράφει αναγνώστης του ekriti.gr
"Ενώ ο γιατρός της συζύγου μου μας ζητάει να κλείσουμε ραντεβού για συγκεκριμένη ημ/νία, στη γραμματεία του ΠΑΓΝΗ αρνούνται να κλείσουν με το αιτιολογικό ότι ο μήνας στον οποίο αναφέρεται το ραντεβού δε μπορεί να κλειστεί προκαταβολικά" αναφέρει μεταξύ άλλων ο αναγνώστης.
Αναλυτικά σημειώνει τα εξής:
Το να κλείσει κάποιος ραντεβού με συγκεκριμένο γιατρό στο ΠΑΓΝΗ καταντάει αληθινός Γολγοθάς. Ενώ ο γιατρός της συζύγου μου μας ζητάει να κλείσουμε ραντεβού για συγκεκριμένη ημ/νία, στη γραμματεία του ΠΑΓΝΗ αρνούνται να κλείσουν με το αιτιολογικό ότι ο μήνας στον οποίο αναφέρεται το ραντεβού δε μπορεί να κλειστεί προκαταβολικά. Επειδή κατ' επανάληψη συμβαίνει το ίδιο γεγονός λέγοντάς μου ότι τα ραντεβού πλέον "κλείνονται μόνον τηλεφωνικά", σημειώσατε ότι υπάρχει ένα τηλέφωνο για να εξυπηρετεί όλους τους ασθενείς του ΠΑΓΝΗ για κλείσιμο ραντεβού, το οποίο τηλέφωνο σε μόνιμη βάση είναι "κατεβασμένο" με τη δικαιολογία ότι "το τηλέφωνο μονίμως είναι σε απασχόληση".
Ενώ μου είχαν υποσχεθεί ότι από τούτον τον μήνα θα κλείνονται και ηλεκτρονικά τα ραντεβού, παρόλα αυτά αυτό δε συνέβη. Αναγκάστηκα να πάω προσωπικά - όπως άλλωστε συνέβη και στα προηγούμενα ραντεβού - και με αποστόμωσαν λέγοντάς μου ότι "τα ραντεβού κλείνονται μόνο τηλεφωνικά". Το τηλέφωνο, παρόλα αυτά, ουδέποτε είναι στη διάθεση του κοινού. Φανταστείτε λοιπόν έναν ασθενή ο οποίος προέρχεται από τη Μεσαρά ή από το Λασίθι ή και το Ρέθυμνο τί Οδύσσεια τραβάει προκειμένου να εξασφαλίσει ένα ραντεβού με το γιατρό του στο ΠΑΓΝΗ.
Όταν λοιπόν σήμερα εγώ πήγα να κλείσω το σχετικό ραντεβού με απέπεμψαν με το αιτιολογικό ότι δε μπορώ να κλείσω ραντεβού από τη γραμματεία του ΠΑΓΝΗ. Κατόπιν τούτου απευθύνθηκα στο γραφείο του διοικητή του ΠΑΓΝΗ στο οποίο η γραμματέας του μου είπε ότι δυστυχώς δε μπορεί να κάνει τίποτα και να απευθυνθώ στο γραφείο εξυπηρέτησης του πολίτη. Πράγματι, στο γραφείο εξυπηρέτησης του πολίτη κράτησαν τα στοιχεία της συζύγου μου, την οποία αφορά και το ραντεβού και μου είπαν ότι θα το προωθήσουν ευελπιστώντας ότι θα βρεθεί κάποιο ραντεβού. Επειδή η όλη μεθοδολογία μου δίνει την εντύπωση ότι μας καθοδηγούν προς ιδιώτες γιατρούς, αισθάνομαι την ανάγκη να διαμαρτυρηθώ για την κατάσταση που επικρατεί στο ΠΑΓΝΗ, κάτι το οποίο δε συμβαίνει στο Βενιζέλειο.
Διαβάστε επίσης:
Κρήτη: Σε κλοιό ελέγχου όλα τα νοσοκομεία για τις επικίνδυνες ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις