Οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει άρδην, γεγονός που συνδέεται με την πανδημία και κυρίως τον κύκλο των ανατιμήσεων και της ακρίβειας που προκαλούν ανησυχία στους καταναλωτές.
Σε συνέντευξή του στο Ράδιο Κρήτη και στη Ρένα Σημειαντωνάκη ο πρόεδρος του επιστημονικού συμβουλίου Logistics Νεκτάριος Κανακαράκης είπε ότι την περίοδο του Πάσχα οι καταναλωτές ξόδεψαν όχι μόνο για τρόφιμα αλλά και για άλλα είδη όπως ρούχα, παπούτσια και άλλα.
Είναι κάτι που παρατηρείται πλέον, δηλαδή η κατανάλωση στις εορταστικές περιόδους, ενώ το υπόλοιπο διάστημα... διατίθενται χρήματα μόνο για τα βασικά.

Αναφορικά με τα τρόφιμα, οι αγορές αφορούσαν κυρίως στο αρνί που καταναλώνεται πολύ στην Κρήτη, τα οπορωρηπευτικά, τα αναψυκτικά και τις μπύρες.
Έρχονται... κάποιες μειώσεις
Ξεκαθαρίζοντας ότι ανατιμήσεις υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν, κ. Κανακαράκης εκτίμησε ότι το επόμενο διάστημα και μετά από πολύ καιρό, θα δούμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ και σε κάποια προϊόντα, σταθεροποιήσεις αλλά και μειώσεις τιμών.
Τονίζοντας ότι η αρχή γίνεται από ελληνικές εταιρίες, τόνισε, ότι σταθεροποίηση τιμών αφορά σε προϊόντα μαγειρικής, παιδικές κρέμες, άλευρα, κορν φλάουρ, ροφήματα πρωϊνού.

Μειώσεις τιμών θα γίνουν επίσης από ελληνική εταιρεία σε χαρτιά υγείας, χαρτιά κουζίνας και χαρτοπετσέτες.
Ανατιμήσεις, μικρότερες σε σχέση με τους προηγούμενες μήνες, θα δούμε από την Πρωτομαγιά, σε χυμούς 4%, αλλαντικά 3%, απορρυπαντικά 4%, κέτσαπ-μουστάρδες 2,5%, αντικουνουπικά 5%.
Την ίδια ώρα, τόνισε ότι το επόμενο διάστημα οι καταναλωτές θα βλέπουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ ακόμα περισσότερες προσφορές τόσο σε "1+1" προϊόντα όσο και σε προϊόντα πολύ χαμηλότερης τιμής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ηράκλειο: Σε απόγνωση η οικογένεια του άτυχου Παναγιώτη, 8 μήνες μετά την τραγωδία με το πεύκο
Ηράκλειο: Η "δωρεά" των 400.000 ευρώ και το ...φιλεύσπλαχνο ζευγάρι
Κρήτη: Οι προσωπικές διαφορές τον ώθησαν στην απόπειρα ανθρωποκτονίας