Το μείζον πρόβλημα της συλλογής των όμβριων υδάτων της Λ.Ικάρου, σε περίπτωση μεγάλης πλημμύρας, για να μην επαναληφθούν τα σκηνικά που ζήσαμε τον περασμένο Οκτώβριο, στο δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, επαναφέρει ο αερολιμενάρχης Γιώργος Πλιάκας.
Εκείνη την ημέρα που οι άνθρωποι του αεροδρομίου "Νίκος Καζαντζάκης", αλλά και εκείνοι που επρόκειτο να ταξιδέψουν δύσκολα θα ξεχάσουν ,ο αερολιμένας «παρέλυσε» και δημιουργήθηκε το απόλυτο χάος.
Η πίστα μετατράπηκε σε λιμνοθάλασσα, το ίδιο και ο περιβάλλον χώρος του αεροδρομίου, ο χώρος των αφίξεων, αλλά και ο χώρος παραλαβής των αποσκευών .
Τα εμπορικά καταστήματα πλημμύρισαν, ενώ μέχρι και το τηλεφωνικό κέντρο παρουσίασε βλάβη με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η οποιαδήποτε επικοινωνία του επιβατικού κοινού, την ώρα που δεκάδες πτήσεις έμειναν για ώρες στον «αέρα» και οι ταξιδιώτες αναζητούσαν ένα στεγνό σημείο περιμένοντας να ενημερωθούν πότε θα μπορέσουν να επιστρέψουν στην πατρίδα τους.
Αυτή η δραματική κατάσταση κινδυνεύει να επαναληφθεί, σε μια ενδεχόμενη νέα καταστροφική πλημμύρα σύμφωνα με τον αερολιμενάρχη και είναι επιτακτική η ανάγκη να λυθεί το πρόβλημα των ομβρίων υδάτων της Ικάρου από όπου πρέπει να συλλέγονται τα όμβρια με ανεξάρτητο αγωγό και να κατευθύνονται στη θάλασσα και όχι στο αεροδρόμιο.
Το ζήτημα αυτό έχει τεθεί επανειλημμένως, αλλά ακόμη μέχρι και σήμερα, δεν έχει βρεθεί λύση.
(αρχική φωτο: Στις 15 Οκτωβρίου 2022 το αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης μετατράπηκε σε «λιμνοθάλασσα.» - φωτό: Βασίλης Αρνόπουλος)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ηράκλειο: Ψάχνουν σε στεριά και θάλασσα την 58χρονη - Αγωνία για τη ζωή της
Κρήτη: Έξι στη δικογραφία για το αιματηρό περιστατικό έξω από το μπαρ
Κρήτη: 44χρονος δίνει ζωή με τον θάνατό του...