Κρήτη

Ρέθυμνο

Κρήτη: Ανθρωποκτονία ή αυτοχειρία; Μυστήριο γύρω από τον θάνατο του άνδρα μέσα στο βαρέλι

ΟΣΤΆ ΡΈΘΥΜΝΟ

Από την πρώτη στιγμή που τόσο ο ιατροδικαστής όσο και οι αστυνομικοί ήρθαν σε επαφή με την εικόνα του ανθρώπινου σκελετού, το βαρέλι μέσα στο οποίο βρέθηκε αλλά και στην περιοχή που εντοπίστηκε, μέσα σε ένα δάσος από καλάμια στον Πλατανιανό Ποταμό, ήξεραν πως βρίσκονται μπροστά σε μια περίεργη, παράδοξη και καθόλου συνηθισμένη υπόθεση.

Τα ευρήματα δε, εντός του πλαστικού βαρελιού, ενίσχυσαν ακόμη περισσότερο τις δυσκολίες για την εξιχνίαση της υπόθεσης. Δεν είναι τόσο το θέμα της ταυτοποίησης του σκελετού η δυσκολία που και αυτή έχει ένα βαθμό, όσο είναι το θέμα του τρόπου και του λόγου θανάτου του άνδρα στον οποίο ανήκει ο σκελετός.

Για την ταυτοποίηση του άνδρα, σύμφωνα με πληροφορίες των «Ρεθεμνιώτικων Νέων», οι έρευνες φέρονται να βρίσκονται σε προχωρημένο και ικανοποιητικό στάδιο, αν και η ανάλυση του DNA θα δώσει στους άνδρες της υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρεθύμνου την απόλυτη βεβαιότητα της ταυτότητας του. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο ότι κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για 60χρονο άνδρα, ο οποίος χάθηκε από το Ρέθυμνο πριν τρία χρόνια ή τουλάχιστον τότε δηλώθηκε η εξαφάνιση του στην αστυνομία και συγκεκριμένο τον Μάρτιο του 2018.

Το μυστήριο όμως που καλούνται να λύσουν οι αστυνομικοί είναι εάν ο άνθρωπος αυτοκτόνησε ή εάν δολοφονήθηκε. Το περιστατικό είτε στη μια περίπτωση είτε στην άλλη λαμβάνει διαστάσεις θρίλερ. Μέσα στο βαρέλι υπήρχαν δυο γκαζάκια.

Εάν πρόκειται για αυτοχειρία, ο άγνωστος ακόμη άνδρας, σκέφτηκε και μπήκε μέσα στο βαρέλι, άνοιξε τα γκαζάκια και άρχισε να εισπνέει τα δηλητηριώδη αέρια τους μέχρι που έχασε τη ζωή του; Και πως κατάφερε να κλείσει το στόμιο του βαρελιού; Με ποιον τρόπο μπόρεσε και το σφράγισε από μέσα τόσο καλά ώστε να μην παίρνει καθόλου αέρα και να βρει τον θάνατο; Η περίπτωση αυτή, εάν επαληθευτεί από τα δεδομένα των ειδικών, θα είναι πράγματι πρωτοφανής όχι σε επίπεδο χώρας, αλλά παγκοσμίως.

Αν πρόκειται για έγκλημα, ποιος νους σκέφτηκε να δολοφονήσει μ’ αυτόν τρόπο έναν άνθρωπο; Και στη συνέχεια να κρύψει τη σορό μέσα στον απροσπέλαστο καλαμιώνα; Ποια εκδικητική μανία θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια τέτοια μέθοδο εξόντωσης ενός ανθρώπου;

Αυτό το μυστήριο καλούνται να λύσουν οι αστυνομικοί έχοντας τη βοήθεια και άλλων ειδικών στο έγκλημα επιστημόνων. Αυτοχειρία ή έγκλημα; Η ταυτοποίηση σίγουρα είναι ευκολότερη δουλειά από την απάντηση αυτή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κρήτη: Όρθιοι πελάτες και μουσική... στο τέρμα, έφεραν λουκέτα

Κρήτη: Χθες νεκρός ο 18χρονος Αποστόλης, προχθές ο 26χρονος Γιάννης...

Ηράκλειο: Έφυγε από τη ζωή η αρχαιολόγος Κατερίνα Μυλοποταμιτάκη

 

 

Κρήτη

Ηράκλειο

Βουλή: Συζητήθηκε η επίκαιρη ερώτηση Μαμουλάκη για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (Βίντεο)

Χάρης Μαμουλάκης

Στη Βουλή συζητήθηκε η επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία κ. Χάρη Μαμουλάκη, για το θέμα του ΒΟΑΚ και των διοδίων που θα συνοδεύουν την κατασκευή του.

Σε ανακοίνωσή του ο βουλευτής επισημαίνει τα εξής:

Ασκώντας αντιπολίτευση στον ΣΥΡΙΖΑ (!) και υπερασπιζόμενος την επιβολή διοδίων για όλους, απάντησε ο Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών στην Επίκαιρη Ερώτηση του αν. Τομεάρχη Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ηρακλείου Χάρη Μαμουλάκη για τον ΒΟΑΚ.

«Για μια ακόμη φορά, οι κυβερνώντες υποτιμούν τη νοημοσύνη των κατοίκων της Κρήτης. Συνεχίζουν όσα ξεκίνησαν για τον ΒΟΑΚ από την προηγούμενη Κυβέρνηση, προσθέτουν διόδια για όλους και παράλληλα, ασκούν αντιπολίτευση στον ΣΥΡΙΖΑ!» ανέφερε σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Αυτό που ξεκάθαρα αποδεικνύεται, είναι ότι η Κυβέρνηση της ΝΔ είναι η Κυβέρνηση των αποκλεισμών. Αποκλείουν τους πολίτες της Κρήτης από τον ΒΟΑΚ επιβάλλοντας πανάκριβα διόδια, όπως ακριβώς αποκλείουν και την τοπική κοινωνία του Ηρακλείου από τη διαχείριση της έκτασης του αεροδρομίου Νίκος Καζαντζάκης, που εν κρυπτώ ενέταξαν στο ΤΑΙΠΕΔ. Λειτουργούν αλαζονικά και με υπεροψία. Αυτή η συμπεριφορά, δεν θα μείνει αναπάντητη από τους πολίτες της Κρήτης. Η στιγμή του δικού τους αποκλεισμού, πλησιάζει.».

Κατά τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης, ο Χάρης Μαμουλάκης αναφέρθηκε στην επικοινωνιακή φιέστα της Κυβέρνησης της ΝΔ τον Μάιο του 2021, όπου επιβεβαιώθηκε ότι με καθυστέρηση δυο περίπου ετών, ο Κ. Μητσοτάκης συνεχίζει όσα ξεκίνησαν επί ΣΥΡΙΖΑ, με την προσθήκη όμως διοδίων για όλους. Στη συνέχεια, αφού καυτηρίασε την απουσία σχεδιασμού για το τμήμα του ΒΟΑΚ Αγίου Νικολάου - Σητείας, ανέδειξε τις ασάφειες αλλά και το μεγάλο χρηματοδοτικό κενό του έργου, που έχει συνολικό προϋπολογισμό άνω των 2 δισ ευρώ και ζήτησε για μια ακόμη φορά, αναλυτική ενημέρωση για τον επιμερισμό των ποσών χρηματοδότησης ανά τμήμα του. Παράλληλα, ζήτησε ενημέρωση και για το τμήμα Άγιος Νικόλαος - Σητεία, για το πότε αναμένεται να προσδιοριστεί η χάραξή του, καθώς και ποια θα είναι η σχεδιαζόμενη αρχιτεκτονική του διαγωνισμού.

Κατά την απάντησή του ο Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών, αφού ανέφερε ότι υπάρχει ολοκληρωμένη χάραξη για τον ΒΟΑΚ, προχώρησε, επιτέλους, στην επί της ουσίας απάντηση για τις ενισχύσεις ανά τμήμα του έργου. Ειδικότερα, όπως δήλωσε, το τμήμα Χανιά – Χερσόνησος (προϋπολογισμού 1,32 δισ) θα χρηματοδοτηθεί με 200 εκ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και με 600 εκ. από το ΕΣΠΑ 2021-2027, το Χερσόνησος – Νεάπολη (προϋπολογισμού 290 εκ. ευρώ) με 80 εκ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και το Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος εξολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης. Για το τμήμα Άγιος Νικόλαος - Σητεία, όπως είπε, δεν υπάρχει ακόμη τελικό κόστος, υπολογίζεται όμως ότι θα υπερβεί τα 300 εκ. ευρώ.

Κατά τη δευτερολογία του ο Χάρης Μαμουλάκης, κατέρριψε τους ισχυρισμούς του Υφυπουργού για την χάραξη, καταθέτοντας στα πρακτικά έκθεση του ΤΕΕ/ΤΑΚ, από την οποία αποδεικνύεται ότι, ενώ ζητήθηκε η γνώμη του Επιμελητηρίου, δεν προσκομίστηκε ποτέ από την πλευρά του Υπουργείου η προμελέτη αποχέτευσης - αποστράγγισης των ομβρίων, η προμελέτη των τεχνικών με τον έλεγχο της υδραυλικής επάρκειάς τους και ο έλεγχος της υδραυλικής επάρκειας των τεχνικών γεφυρών, που αποτελεί ουσιώδη λόγο περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Επεσήμανε επίσης και δήλωση της μελετητικής εταιρείας, η οποία αποποιείται των ευθυνών της ως προς την ακρίβεια των υποβάθρων, καθώς και οι παραπομπές σε άλλες μελέτες που δε διατέθηκαν.

Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο Χάρης Μαμουλάκης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ζήτημα των διοδίων. «Σικελία, Σαρδηνία, Κορσική, Μαγιόρκα, Μινόρκα, Ίμπιζα, Κύπρος. Επτά νησιωτικές περιοχές στην Ε.Ε., όπου σε καμία εξ αυτών δεν απαιτήθηκε από τους πολίτες να καταβάλλουν διόδια στο νησί τους. Γιατί; Επειδή υπάρχει νόρμα περί νησιωτικότητας, μια σαφέστατη ντιρεκτίβα της Κομισιόν, που προστατεύει της περιοχές αυτές» δήλωσε χαρακτηριστικά.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΒΟΑΚ: Παράταση στην διαβούλευση για τις μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων

ΠΕΔ Κρήτης: Νέα παρέμβαση για τον ΒΟΑΚ

Αγαπάκης στο Ράδιο Κρήτη: Τα "θολά" σημεία του ΒΟΑΚ και οι παρεμβάσεις που απαιτούνται

 

 

ESPA BANNER