Skip to main content
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χιλιάδες κλήσεις πολιτών στην ειδική γραμμή βοήθειας

Image
Γραμμή βοήθειας
 clock 19:16 | 17/05/2020
writer icon newsroom ekriti.gr

Πολύ θερμή εξακολουθεί να είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία που έχει αναλάβει  ο ΙΣΑ και η Περιφέρεια Αττικής να θέσουν σε λειτουργία το τετραψήφιο Τηλεφωνικό Κέντρο  1110.Από την πρώτη στιγμή που ενεργοποιήθηκε μέχρι σήμερα οι πολίτες που έχουν απευθυνθεί σε αυτό πλησίασαν τους 70.000.

Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον  κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά, το 33,6 % ρωτά για ιατρικά θέματα αναφορικά με τον κορωνοϊό, το 9,1 % ζητά οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, το 53,3 % ζητά ενημέρωση για θέματα κοινωνικής παρέμβασης, το 3.5  % των πολιτών καταγγέλλει φαινόμενα αισχροκέρδειας, το 0,4 % ανήκει στην νέα κατηγορία  “Υποστήριξη φροντιστών ατόμων με άνοια και Alzheimer” και το 0,1 % απευθύνεται στο τμήμα Ψυχολογικής - Συμβουλευτικής υποστήριξης για γονείς και παιδιά.

Σε δηλώσεις του ο  Πρόεδρος του ΙΣΑ και Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισημαίνει:

«Η θερμή ανταπόκριση του κόσμου είναι πολύ ενθαρρυντική και μας γεμίζει δύναμη. Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών. Το 1110 αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας. Στόχος μας είναι κανένας πολίτης να μην είναι μόνος του. Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε».

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis