Γυναίκα

Πώς θα χάσετε τα κιλά των γιορτών χωρίς δίαιτα

Πώς θα χάσετε τα κιλά των γιορτών χωρίς δίαιτα.jpg

Οι γιορτές αποτελούν αναμφίβολα μια περίοδο γεμάτη διατροφικές ατασθαλίες. Οι κουραμπιέδες, τα μελομακάρονα και το πρόχειρο φαγητό αποτελούν βασικό κομμάτι της καθημερινής μας διατροφής, ενώ οι επισκέψεις στο γυμναστήριο ακούγονται μάλλον σαν αστείο. Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε και την κακοκαιρία που μας έκανε να θέλουμε να μείνουμε μέσα στο σπίτι και να τρώμε, δεν είναι να απορεί κανείς πώς φτάσαμε να πάρουμε μερικά κιλά και να νιώθουμε το αγαπημένο μας τζιν να μας στενεύει.

Η αλήθεια είναι πως η επιστροφή σε μια ισορροπημένη διατροφή μετά τις γιορτές μπορεί να συγκριθεί μόνο με την επιστροφή στο γραφείο μετά την άδεια.

Ωστόσο, δε χρειάζεται να πανικοβάλλεστε επειδή παχύνατε. Ακολουθώντας τα σωστά βήματα θα είστε σε θέση να χάσετε τα περιττά κιλά με ευκολία και χωρίς να ταλαιπωρηθείτε ή να λιμοκτονήσετε.

Ας δούμε, λοιπόν, τι πρέπει να κάνετε.

1. Ξεφορτωθείτε τους πειρασμούς

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να δυσκολεύετε την προσπάθειά σας να αδυνατίσετε κρατώντας στο σπίτι σας λιχουδιές. Όλοι ξέρουμε ότι εκείνη η σακούλα με πατατάκια που αντικρύζετε κάθε φορά που ανοίγετε το ντουλάπι, είναι πολύ πιθανό να φαγωθεί σε μια ξαφνική μεταμεσονύκτια λιγούρα.

Απομακρύνετε, λοιπόν, καθετί ανθυγιεινό από την κουζίνα σας και εφοδιαστείτε τροφές που θα σας κρατήσουν χορτάτη χωρίς να σας φορτώσουν με περιττές θερμίδες. Τα φρέσκα φρούτα, τα λαχανικά, ο τόνος σε κονσέρβα, οι φέτες γαλοπούλας και οι ανάλατοι ξηροί καρποί είναι μερικές από τις υγιεινές τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σας.

2. Μείνετε ενυδατωμένη

Όσο κλισέ και αν σας ακούγεται, το να πίνετε πολύ νερό μπορεί να ενισχύσει σημαντικά το αδυνάτισμά σας. Για μην αναφέρουμε το πόσο ωφελεί τη συνολική υγεία σας και την εικόνα του δέρματός σας.

Το νερό δεν έχει κάποια μαγική ιδιότητα αδυνατίσματος. Έχει σίγουρα όμως την ιδιότητα να επιφέρει το αίσθημα κορεσμού. Άλλωστε, είναι εντυπωσιακά συνηθισμένο να μπερδεύουμε τη δίψα με την πείνα, επομένως η κατανάλωση νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να περιορίσει τις ξαφνικές λιγούρες και κατ΄ επέκταση να οδηγήσει σε μειωμένη κατανάλωση θερμίδων. Ως γνωστόν, η μειωμένη κατανάλωση θερμίδων είναι αυτή που οδηγεί σε μειωμένο βάρος.

3. Ρίξτε το στις σούπες

Ερευνητές από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια βρήκαν ότι όταν ξεκινάτε το γεύμα σας με μια ολιγοθερμιδική σούπα, όπως είναι ο ζωμός κοτόπουλου με λαχανικά, θα καταλήξετε να τρώτε 20% λιγότερες θερμίδες στο μεσημεριανό σας από ό,τι συνήθως, χωρίς να πεινάτε περισσότερο στη συνέχεια της ημέρας. Μακροπρόθεσμα, τρώγοντας 20% λιγότερες θερμίδες κάθε μεσημέρι, θα είστε σε θέση να χάσετε βάρος χωρίς καν να το έχετε προσπαθήσει ιδιαίτερα.

Η σούπα θα σας χορτάσει επειδή περιέχει πολύ νερό ενώ την ίδια στιγμή έχει λίγες θερμίδες, ειδικά συγκριτικά με άλλα ορεκτικά. Μάλιστα, καλό είναι να προτιμήσετε τη σούπα αντί για ένα ποτήρι νερό πριν το γεύμα σας, αφού είναι πιο χορταστική και απολαυστική, ενώ όταν φτάνει στο στομάχι σας, βοηθάει στην απελευθέρωση των ορμονών κορεσμού.

4. Κινηθείτε

Υιοθετήστε τη συνήθεια να κινείστε καθημερινά, τουλάχιστον για μισή ώρα. Προσπαθήστε να περπατάτε πιο έντονα ή περισσότερα χιλιόμετρα 4-5 ημέρες την εβδομάδα και 2-3 ημέρες να κάνετε μια πιο ήπια προπόνηση, όπως χαλαρό περπάτημα ή stretching. Μην παραλείψετε να κάνετε μια προπόνηση ενδυνάμωσης με βάρη, αφού όταν αυξάνετε τη μυϊκή σας μάζα, καίτε περισσότερες θερμίδες.

Αν δεν έχετε χρόνο για όλα αυτά, έρευνες έχουν δείξει ότι ακόμη και 15 λεπτά γυμναστικής την ημέρα, είναι επωφελή για τον οργανισμό. Ακόμη και το να περπατάτε μέχρι το γραφείο σας, να βγάζετε βόλτα τον σκύλο και να χρησιμοποιείτε τις σκάλες αντί για τον ανελκυστήρα είναι μικρές κινήσεις που τονώνουν τον οργανισμό σας και σας βοηθούν να κάψετε θερμίδες.

5. Καταναλώστε τις σωστές τροφές

Όταν θέλετε να χάσετε βάρος, οι φυτικές ίνες και η πρωτεΐνη μπορούν να σας βοηθήσουν σημαντικά, κρατώντας σας χορτάτη για περισσότερη ώρα.

Οι φυτικές ίνες δε βοηθούν μόνο στην καλή λειτουργία του εντέρου και της καρδιάς, αλλά συμβάλλουν και στον έλεγχο του βάρους, επειδή προκαλούν μεγαλύτερο και παρατεταμένο κορεσμό. Έχουν την ιδιότητα μόλις εντοπίσουν νερό στον οργανισμό να το απορροφούν και να φουσκώνουν, αυξάνοντας πολύ τον όγκο τους, με αποτέλεσμα να σας προκαλούν γρήγορα αίσθημα κορεσμού και να σας κρατούν πολλή ώρα χορτάτη, αφού έτσι μένουν για αρκετό χρόνο στο έντερό σας. Παράλληλα, ρυθμίζουν καλύτερα τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

Οι ισχυρισμοί ότι η πρωτεΐνη συμβάλλει στο αδυνάτισμα βασίζονται στην ιδιότητά της να απορροφάται σταδιακά από το στομάχι, αυξάνοντας έτσι το αίσθημα του κορεσμού. Αντιθέτως, οι υδατάνθρακες απορροφώνται πιο γρήγορα από το στομάχι και το έντερο, με αποτέλεσμα να σας παρέχουν ενέργεια, αλλά να σας κάνουν επίσης να πεινάτε μετά από λίγο. Ειδικά όταν συνδυάζετε την κατανάλωση πρωτεϊνών με τη γυμναστική, τότε αυξάνετε τη μυϊκή σας μάζα και κατ’ επέκταση τις ημερήσιες καύσεις του οργανισμού σας.

 

via

Γυναίκα

Τα Ζώδια σήμερα Τρίτη 27 Οκτωβρίου 

έρωτας ζευγάρι φθινόπωρο

Οι ημερήσιες αστρολογικές προβλέψεις 

Κριός
Συνεχίζεται κάπως βαριά η αρχή της εβδομάδας και θα βοηθήσει να φροντίσεις τουλάχιστον το σώμα και την υγεία σου ώστε να μείνουν έξω από το «πέσιμο».

Ταύρος
Αν νομίζεις ότι συνεννοήθηκες με τους φίλους, με τον σύντροφο, με τους συνεργάτες σου, ξανατσέκαρέ το για να γλιτώσεις τον κόπο παρακάτω.

Δίδυμοι
Επειδή ο προβληματισμός «και για ποιο λόγο τα κάνω όλα αυτά» είναι έγκυρος και σαφή απάντηση τώρα, δεν έχει, δεν χρειάζεται ακαμψίες και χαζοεμμονές.

Καρκίνος
Αν είσαι βέβαιος ότι κάτι καινούργιο έχεις καταλάβει, γνωρίσει, δει, μάθει, να 'σαι ευγνώμων, όχι απόλυτος. Να βεβαιωθείς ότι είναι όντως καινούργιο δηλαδή.

Λέων
Γνωστό ότι όταν μπαίνεις σε λειτουργία «δράμα Ξανθόπουλος/Βούρτση», δύσκολο να προκύψει οτιδήποτε χρήσιμο. Και επίσης, τις έχεις τις ευθύνες σου.

Παρθένος
Μακάρι οι άλλοι να ήταν ακριβώς όπως νομίζουμε ότι είναι. Όμως επειδή αυτό δεν ισχύει, μεγαλύτερη παρατηρητικότητα και λιγότερα συμπεράσματα και επίκριση.

Ζυγός
Αν ξέρεις τις ευαισθησίες της υγείας και της ρουτίνας σου και τις αγνοείς, αυτό είναι απλώς ανοησία. Μην βαριέσαι.

Σκορπιός
Κράτησε τη φαντασία σου στο χαρτί και στα «έργα» σου και μακριά από τη σχέση με σύντροφο και παιδιά. Επειδή το θέλεις πολύ, δεν σημαίνει ότι θα συμβεί.

Τοξότης
Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους και πολλαπλασίασε επί χίλια για την οικογένεια. Να 'σαι ξεκάθαρος, μπας και γλιτώσεις περιττές πλημμύρες.

Αιγόκερος
Όσες ικανότητες κι αν έχεις απίθανο να είναι ανάμεσά τους ο έλεγχος του χρόνου γιατί μάλλον δεν θα’ σουν εδώ. Συνεπώς κανόνιζε προσεκτικότερα.

Υδροχόος
Τσέκαρε τα πράγματα που θέλεις πάρα πολύ επαγγελματικά και προσωπικά, επειδή ίσως να μην βλέπεις καθαρά τι φέρνουν ή τι παίρνουν.

Ιχθύες
Από το πιστεύω, στο κατανοώ, στο πράττω οι αποστάσεις είναι τεράστιες, προσπάθησε να μην τα μπερδέψεις μεταξύ τους.