Γυναίκα

Κυτταρίτιδα: Πώς να την... εξαφανίσετε!

Κυτταρίτιδα

Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα στο δέρμα είναι, η κυτταρίτιδα. Η κυτταρίτιδα είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν 8 στις 10 γυναίκες. Η όψη «φλοιού πορτοκαλιού» στους γλουτούς απασχολεί ακόμα και τις πιο λεπτές γυναίκες και όχι μόνο όσες έχουν κάποια κιλά παραπάνω ή μεγαλύτερη συσσώρευση λίπους στο σώμα τους. Πώς μπορούμε να την προλάβουμε ή έστω να τη μειώσουμε;

5 «κλειδιά» για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας

1. Πίνετε πολλά υγρά

Αυξημένη πρέπει να είναι και η κατανάλωση του νερού. 10-12 ποτήρια νερού είναι μια συνιστώμενη ποσότητα, η οποία αυξάνεται κατά τους θερινούς μήνες ή έπειτα από αυξημένη φυσική δραστηριότητα. Το νερό συμμετέχει στον μεταβολισμό όλων των βασικών θρεπτικών συστατικών. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ιατρικής της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών, πρέπει να πίνουμε 2-4 λίτρα υγρών/ημέρα, ενώ επισημαίνει ότι συμπεριλαμβάνονται όλα τα μη αλκοολούχα ροφήματα, ακόμα και τα καφεϊνούχα.

2. «Θωρακιστείτε» με αντιοξειδωτικά

  • Τα αντιοξειδωτικά θεωρούνται από τους καλύτερους σύμμαχους στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Κάποια από τα αντιοξειδωτικά με την πιο ισχυρή δράση είναι
  • Οι βιταμίνες C (εσπεριδοειδή, φράουλες, ακτινίδια, μπρόκολα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, κόκκινες πιπεριές) και Ε (φυτικά έλαια, σουσάμι),
  • Tα φλαβονοειδή (εσπεριδοειδή, κεράσια, σταφύλια, μήλα, κουνουπίδια, κρεμμύδια, τσάι, χαμομήλι, κόκκινο κρασί και κακάο),
  • Tο β-καροτένιο (καρότα, μπρόκολα, εσπεριδοειδή)
  • Tο συνένζυμο Q (σόγια, σκουμπρί, σαρδέλα),
  • ψευδάργυρος (θαλασσινά, ξηροί καρποί, δημητριακά, σκληρά τυριά) και
  • Tο σελήνιο (δημητριακά, σουσάμι, ηλιόσποροι, αμύγδαλα)

3. Μειώστε το αλάτι

Τρόφιμα πλούσια σε νάτριο είναι τα παστά, οι κονσέρβες, τα πατατάκια, τα αλμυρά τυριά και τα τρόφιμα τύπου Junk food. Αρκετά τρόφιμα δεν είναι εμφανώς αλατισμένα, αλλά περιέχουν υψηλές ποσότητες κρυμμένου αλατιού γι' αυτό να ελέγχετε πάντα τις ετικέτες τους.

4. Καταναλώστε «καλά» λιπαρά

Τα λιπαρά, ανάλογα με την επίδραση στην υγεία μας έχουν κατηγοριοποιηθεί σε «καλά» (τα γνωστά ω-3 και ω-6) και σε «κακά» (τα κορεσμένα και τρανς λιπαρά). Περιορίστε τα «κακά», κορεσμένα λιπαρά, δηλαδή τα ζωικά και αυξήστε τα «καλά», όπως το ελαιόλαδο, τα καρύδια και τα αμύγδαλα, το λιναρόσπορο, τη σόγια, τα λιπαρά ψάρια (περιέχουν ω-3) και τα φυτικά σπορέλαια (αραβοσιτέλαιο, ηλιέλαιο, σογιέλαιο)

5. Γυμναστείτε

Mε την καθιστική ζωή το λεμφικό υγρό λιμνάζει και οι τοξίνες που συσσωρεύονται μπλοκάρουν τον λιπώδη ιστό, ευνοώντας την ανάπτυξη κυτταρίτιδας. Γυμναστείτε λοιπόν, είτε απλώς περπατώντας καθημερινά, είτε κάνοντας άσκηση στο γυμναστήριο. Η κάθε μορφή άσκηση συμβάλλει στην καύση θερμίδων, στην καλύτερη αιμάτωση των ιστών και κυκλοφορία του αίματος, καθώς και στη διατήρηση ή απώλεια του σωματικού βάρους.

Στους καλοκαιρινούς μήνες, αφού θα περάσετε αρκετές ώρες στη θάλασσα ή στην πισίνα, αφιερώστε λίγα λεπτά κάθε φορά που θα σας βοηθήσουν να βελτιώστε την εμφάνιση σας και. Μέσα στο νερό μπορείτε να κάνετε πολύ καλές ασκήσεις τόνωσης και σύσφιξης για τους μηρούς και τους γλουτούς βελτιώνοντας έτσι και στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.

Σχετίζεται ο καφές με την κυτταρίτιδα;

Γενικότερα, χρειάζεται να αλλάξουμε τον καθημερινό τρόπο διατροφής μας και ίσως να απομυθοποιήσουμε κάποια τρόφιμα και καταστάσεις. Για παράδειγμα, εδώ και πολλά χρόνια ο καφές θεωρούνταν ο νούμερο 1 εχθρός της κυτταρίτιδας. Πλέον, ο καφές σε κρέμες αισθητικής και πιο συγκεκριμένα, οι μεθυλοξανθίνες που περιέχονται σε αυτόν, θεωρούνται σημαντικό όπλο εναντίον της κυτταρίτιδας. Ένας ακόμη μύθος που πλέον καταρρίπτεται είναι πως τα ανθρακούχα ποτά (π.χ. αναψυκτικά) προκαλούν κυτταρίτιδα χωρίς να υπάρχει κάποια επιστημονική τεκμηρίωση

Συμπερασματικά

Συμπεραίνουμε, ότι η μείωση της όψης φλοιού πορτοκαλιού δεν είναι θέμα σωστής διατροφής δύο εβδομάδων, αλλά μιας διατροφικής συμπεριφοράς που διέπει την καθημερινότητά μας, σε συνδυασμό πάντα με την ήπια φυσική δραστηριότητα.

Πηγή: mednutrition

Γυναίκα

Τα Ζώδια σήμερα Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου

έρωτας διασκέδαση χαρά γέλιο ερωτευμενο ζευγάρι

Οι ημερήσιες αστρολογικές προβλέψεις 

Κριός
Η μίμηση και το ποζάρισμα ενδεχομένως να βοηθούν να συντηρήσεις προσχήματα, όμως σε καμία περίπτωση δεν έχουν σχέση με αυτά που θέλεις.

Ταύρος
Αξιοποίησε τις δυνατότητες της μέρας, απλώς μην ζαλίζεις τον έρωτα όποιου βρεις μπροστά σου, επειδή αυτό εγκυμονεί και δυσάρεστες αντιδράσεις.

Δίδυμοι
Είναι εύκολο να μπερδέψεις το να διατηρείς τα λογικά σου στο ζόρι, με την πλήρη αποστασιοποίηση, μάλλον προς το δεύτερο τείνεις και δεν είναι ό, τι καλύτερο.

Καρκίνος
Μικρό το όφελος να κάνεις ότι δεν σε ενδιαφέρουν αυτά που σε ενδιαφέρουν στις σχέσεις σου, μάλλον αντιπαραγωγικό.

Λέων
Οι διαδικασίες και οι αγγαρείες έχουν τη σημασία τους και είναι απαραίτητες, όμως όχι όταν στερούν τελείως το οξυγόνο από την καθημερινότητά σου.

Παρθένος
Πολλοί κανόνες και φιλοδοξίες στα προσωπικά σου και στα δημιουργικά σου πρότζεκτ, με αρνητικό αντίκτυπο στην επιθυμία σου να εμπλακείς ουσιαστικότερα.

Ζυγός
Ο διαγωνισμός ποιος είναι πιο σωστός και ποιος έχει δίκιο δεν αποδίδει καθόλου στο σπίτι και το γραφείο, επειδή αποτρέπει από οποιαδήποτε δράση.

Σκορπιός
Βάλε λίγο νερό στο κρασί σου επικοινωνιακά γιατί χωρίς προσαρμοστικότητα δεν γίνεται καμία δουλειά.

Τοξότης
Γενικώς καλό είναι να μην πηγαίνεις ούτε σε άκρα επίδειξης, ούτε σε άκρα τσιγκουνιάς όταν κάτι θετικό έρχεται προς το μέρος σου.

Αιγόκερος
Προσπάθησε να βρεις κάποιου είδους ευελιξία στον τρόπο που μεταχειρίζεσαι τον εαυτό σου γιατί έχεις αρχίσεις και τρίζεις στα θεμέλια.

Υδροχόος
Αν σ’ έχει πάρει από κάτω με όσα σου συμβαίνουν, πιάσε να βοηθήσεις κάποιον άλλο, μην ματαιώνεις ό, τι ήθελες να κάνεις.

Ιχθύες
Να 'σαι ανοιχτός σε ασχολίες, φιλίες και ιδέες που ίσως σου ξινίσουν αρχικά, επειδή διαφορετικά είναι βέβαιο πως απλά βαλτώνεις.