Γυναίκα

Εξαφανίσετε το φούσκωμα στην κοιλιά με τζίντζερ και λεμόνι

hymos_me_tzintzer_kai_lemoni_gia_na_exafanisete_to_foyskoma_stin_koilia.jpg

 Αν το πρήξιμό σας προκαλείται εξαιτίας της διατροφής σας και όχι από άλλα προβλήματα υγείας, υπάρχει ένας εύκολος τρόπος να το ξεφορτωθείτε μια και καλή.
Ένα απλό σφηνάκι από τζίντζερ και λεμόνι καθημερινά μπορεί να αντιστρέψει τα αρνητικά συμπτώματα του φουσκώματος.
Τα οφέλη του τζίντζερ
Το φρέσκο τζίντζερ είναι το απόλυτο μέσο θεραπείας κατά του φουσκώματος της κοιλιακής χώρας.
Έχει εδώ και αιώνες αναγνωριστεί ως μια δραστική βοήθεια για την πέψη και ως ένας σημαντικός αντιφλεγμονώδης φορέας. Μπορεί να ανακουφίσει από πολλά πεπτικά και γαστρεντερικά προβλήματα, όπως ναυτία, έμετος και το γνωστό φούσκωμα της κοιλιάς. Το καταφέρνει, μειώνοντας τα αέρια που παράγονται από το εντερικό μας σύστημα, το οποίο είναι υπεύθυνο για το φούσκωμα. Όταν ο οργανισμός σας δεν είναι εξοπλισμένος με τα κατάλληλα εργαλεία για να μεταβολίζει σωστά τις τροφές, μπορεί να απελευθερώσει περισσότερα αέρια σε μια προσπάθεια να τις διασπάσει. Αυτά τα αέρια συσσωρεύονται κυρίως στο στομάχι σας, προκαλώντας πρήξιμο. Όμως το τζίντζερ είναι εδώ για να εμποδίσει τη δημιουργία των αερίων και να απομακρύνει αυτά που έχουν ήδη δημιουργηθεί.
Το τζίντζερ επίσης μειώνει την χρόνια φλεγμονή.
Αν και η οξεία φλεγμονή είναι απαραίτητη για την επαναφορά της υγείας στον οργανισμό σας, οι χρόνιες αποδεικνύονται εξαιρετικά επιβλαβείς. Μπορεί να προκαλέσουν μακροχρόνια αρθρίτιδα, ρευματισμούς, ακόμα και δερματικά προβλήματα. Οι φλεγμονές μπορούν επίσης να διαταράξουν την ομαλή πεπτική λειτουργία του οργανισμού σας, κάτι που δημιουργεί εκείνο το άβολο φούσκωμα. Η τακτική κατανάλωση τζίντζερ καταστέλλει τα συμπτώματα της φλεγμονής και βοηθά τις διεργασίες του οργανισμού σας να επανέλθουν στο φυσιολογικό.
Γιατί να καταναλώνετε συχνά λεμόνι
Αν και το τζίντζερ είναι εξαιρετικά ευεργετικό από μόνο του, η δράση του γίνεται ισχυρότερη με την προσθήκη χυμού λεμονιού.
Τα λεμόνια αποτελούν την καλύτερη πηγή βιταμίνης C, απαραίτητη για ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα. Και ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα μπορεί να καταπολεμήσει παθογόνους οργανισμούς, οι οποίοι σε αντίθετη περίπτωση θα έβλαπταν το πεπτικό σας σύστημα. Οι επιβλαβείς αυτοί μικροοργανισμοί μπορεί να οδηγήσουν σε υπερπληθυσμό των κακών βακτηρίων στο γαστρεντερικό σας σύστημα, κάτι που δυσκολεύει την ικανότητα του οργανισμού σας μεταβολίζει φυσιολογικά τις τροφές.
Και όταν η τροφή μεταβολίζεται κατά ένα μόνο μέρος, δημιουργεί αέρια, που μπορεί να φουσκώσουν την κοιλιακή σας χώρα. Τα λεμόνια επίσης περιέχουν πηκτίνη που βελτιώνει την πέψη. Προσθέτοντας μια δόση από χυμό λεμονιού στο σφηνάκι τζίντζερ μπορεί να το νοστιμίσει και να βελτιώσει την αποτελεσματικότητά του.

Η συνταγή για το σφηνάκι τζίντζερ- λεμόνι είναι εξαιρετικά εύκολη και δεν απαιτεί πολύ χρόνο. Μπορεί να φτιάξετε αρκετή ποσότητα για να έχετε κάθε μέρα, κάτι που θα σας βοηθήσει να γλυτώσετε ακόμα περισσότερο χρόνο και προσπάθεια.
Υλικά

  • Ένα μικρό κομμάτι ξεφλουδισμένης φρέσκιας πιπερόριζας (τζίντζερ)
  • Χυμός λεμόνι

Παρασκευή

  • Αποχυμώστε την πιπερόριζα και αναμίξτε τον χυμό αυτό με μισό χυμό λεμόνι.
  • Πιείτε το με μια ρουφηξιά, επειδή δεν είναι και πολύ γευστικό το σφηνάκι.
  • Προτιμήστε να το πίνετε καθημερινά με άδειο στομάχι, για να δείτε γρηγορότερα αποτελέσματα.

Προσοχή
Κάποια άτομα είναι πολύ ευαίσθητα στο τζίντζερ, οπότε ίσως χρειαστεί να προσαρμόσετε τις ποσότητες. Αν παρατηρήσετε ότι νιώθετε δυσφορία μετά την κατανάλωση του χυμού, την επόμενη φορά προσθέστε λιγότερο τζίντζερ. Αν δεν παρατηρήσετε βελτίωση στο πρήξιμό σας, ίσως χρειαστεί να προσθέσετε περισσότερο. Η ανοχή στο τζίντζερ είναι μοναδική για τον καθένα, οπότε βρείτε μια ισορροπία που λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

via

Γυναίκα

Fitness

Αδυνάτισμα: Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος

γυναίκα σωματικό λίπος αδυνάτισμα

Υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικά με την απώλεια βάρους και πιο συγκεκριμένα με την απώλεια λίπους. Πρώτα απ’ όλα θα περιγράψουμε κάμποσους μύθους και broscience θεωρίες που φέρνουν σε σύγχυση τον γενικό πληθυσμό και μετά θα αναφέρουμε ποιος είναι ο ένας και μοναδικός τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος.

Αν κάνω πολλές επαναλήψεις θα προκαλέσουν μυϊκή γράμμωση;

Η μυϊκή γράμμωση στην ουσία είναι ο συνδυασμός χαμηλού ποσοστού λίπους και αυξημένης μυϊκής μάζας. Καμία έρευνα δεν έχει αποδείξει μέχρι τώρα ότι εκτελώντας πολλαπλές επαναλήψεις μειώνεται το σωματικό βάρος και αυξάνεται η μυϊκή μάζα.

Αν πάρω συμπληρώματα θα μειωθεί το λίπος μου;

Επειδή το συγκεκριμένο θέμα είναι ιδιαίτερα της μόδας δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο κομμάτι των ‘’μαγικών’’ συμπληρωμάτων στην απώλεια λίπους.

Κανένα συμπλήρωμα δεν μπορεί αφενός  να βελτιώσει τον μεταβολισμό μας και αφετέρου την καύση του λίπους όπως υποστηρίζουν διάφορες εταιρείες συμπληρωμάτων. Διάφοροι πλανόδιοι και πωλητές χωρίς καμία γνώση προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο (χωρίς να έχουν αποτύχει βέβαια) ότι τα προϊόντα τους μπορούν να αντικαταστήσουν την καθημερινή ολόκληρη τροφή και να μειώσουν το σωματικό λίπος .

Το πιο πιθανό είναι να έχουν στείλει κάποιο μήνυμα και σε εσένα που διαβάζεις αυτήν την στιγμή το άρθρο. Όχι μόνο δεν πρόκειται να προκληθεί κανένα θετικό αποτέλεσμα αλλά οι πιθανότητες να δημιουργηθούν παρενέργειες είναι πολύ αυξημένες όπως αναφέρουν άτομα που έχουν δοκιμάσει τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Τι διατροφή να κάνω;

Ιntermittent Fasting, Paleo, , Low Carb, Atkins, Keto, καμία από αυτές τις δίαιτες από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα. Τρώγοντας υγιεινά επίσης δεν μπορεί από μόνο του να οδηγήσει σε μείωση του σωματικού λίπος. Η πιο σημαντική παράμετρος  είναι το θερμιδικό έλλειμμα που μπορεί να δημιουργηθεί μέσω μίας δίαιτας δηλαδή το να καταναλώνουμε μέσω της τροφής λιγότερες θερμίδες από αυτές που καίμε καθημερινώς.

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν καταρχάς αυτήν την παράμετρο, η επιστήμη πλέον τονίζει ότι μία δίαιτα είναι ευνοϊκή για την μείωση του σωματικού λίπους και την αύξηση της μυϊκής μάζας όταν αποτελείται από υψηλές ποσότητες πρωτεΐνης ανάλογες με αυτές που τρέφονται μεγάλοι αθλητές.

Αν κάνω χαμηλής έντασης αερόβια προπόνηση θα μειωθεί το λίπος μου;

Εδώ θα γράψουμε ένα μεγάλο όχι. Η αεροβική προπόνηση είναι ένας από τους τρόπους μείωσης του σωματικού βάρους αλλά όχι ο μοναδικός. Καταρχάς ότι προκαλεί την κατανάλωση ενέργειας θεωρείται σύμμαχος για την μείωση του λίπους. Η επιστήμη όμως συμφωνεί ότι είτε κάποια μορφής αερόβιας προπόνησης είτε αναερόβιας (διαλειμματική προπόνηση), σε συνδυασμό με προπόνηση με βάρη είναι ο ιδανικός τρόπος για την μείωση του σωματικού βάρους και αύξηση της μυϊκής μάζας.

Το σημαντικότερο είναι να κάνεις αυτό που θα σε σηκώσει από τον καναπέ.

Τελικά πως μπορώ να χάσω λίπος;

Ο μόνος τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος είναι η δημιουργία θερμιδικού ελλείμματος μέσω της άσκησης και της διατροφής μαζί. Η άσκηση και η διατροφή αποτελούν τις κολώνες μίας γέφυρας που άμα καταρρεύσει η μία τότε θα διαλυθεί όλο το κομμάτι της γέφυρας.

Όσο σκληρά και αν γυμνάζεσαι αν στο σπίτι καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες καταστρέφεις τα πάντα. Αν προσέχεις τι τρως αλλά δεν γυμνάζεσαι τότε το έργο σου στο να μειώσεις το λίπος είναι πολύ πιο δύσκολο, πόσο μάλλον όταν στοχεύεις και στην αύξηση της μυϊκής μάζας .

Το μυστικό ενός πετυχημένου γυμναστή είναι να συνεργάζεται με ένα καλό διατροφολόγο αλλά και ενός  πετυχημένου διατροφολόγου με ένα καλό γυμναστή..

via

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Λιναρόσπορος: Μια φυσική εναλλακτική για να χάσετε βάρος

Έρευνα: Μια πολύ χαλαρωτική συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Η δίαιτα που δεν μετράει θερμίδες αλλά θα σε κρατήσει αδύνατη για μια ολόκληρη ζωή