Γυναίκα

Σπίτι

Ποιοτικά και οικολογικά προϊόντα καθαρισμού από ...τρόφιμα

poiotika_kai_oikologika_proionta_katharismoy_apo_.trofima.jpg

Τα ντουλάπια της κουζίνας και το ψυγείο μπορεί να αποδειχθούν ένα πολύτιμο μέρος για να βρείτε ποιοτικά προϊόντα καθαρισμού. Το itrofi.gr ελπίζει ότι οι παρακάτω συμβουλές θα κάνουν κάποιες από τις καθημερινές δουλειές καθαρισμού στο σπίτι λίγο πιο εύκολες, οικονομικότερες και με οικολογικό αποτύπωμα.

Τρόφιμα ως προϊόντα καθαρισμού:

  • Λευκό ξύδι

Καθαρίστε την καφετιέρα σας με ίσα μέρη νερού και ξύδι.  Καθαρίστε την αποχέτευση, προσθέτοντας και μαγειρική σόδα.  Βάλτε ένα φλιτζάνι ξύδι και ένα φλιτζάνι νερό σε ένα μπολ στο φούρνο μικροκυμάτων σε υψηλό πρόγραμμα για περίπου 10 λεπτά και οι λεκέδες από τα αποξηραμένα τρόφιμα θα είναι εύκολο να φύγουν. Προσθέστε ένα φλιτζάνι ξύδι στο κάτω μέρος του πλυντηρίου πιάτων πριν το βάλετε σε λειτουργία και θα γυαλίσουν όλα τα γυάλινα σκεύη σας.  Αφαιρεί τα άλατα και τη μούχλα από το  ντους. Ψεκάστε ξίδι στον τοίχο, αφήστε το να δράσει για 15 λεπτά, ξεπλύνετε και αφήστε το να στεγνώσει και θα έχετε γλιτώσει από τη μούχλα. Καθαρίστε τυχόν λεκέδες στα χαλιά. Αφαιρέστε αυτοκόλλητα, εμποτίζοντάς τα με ξύδι, αφήνοντάς το να δράσει για 10 λεπτά και κατόπιν αφαιρέστε.

  • Μαγειρική σόδα

Αφαιρεί λεκέδες από κούπες καφέ και τσαγιού, απομακρύνει τις οσμές από τα δοχεία τροφίμων και τα καμένα υπολείμματα τροφής από κατσαρόλες και τηγάνια. Γυαλίστε τα ασημικά σας με μια πάστα από τρία μέρη μαγειρικής σόδας και ένα μέρος νερού. Τρίψτε με ένα καθαρό πανί και ξεπλύνετε με νερό.  Καθαρίστε τις βούρτσες και τις χτένες βάζοντάς τες σε διάλυμα σόδας με νερό. Αφαιρέστε τις οσμές από τις ταπετσαρίες των επίπλων, ρίχνοντας πάνω τους λίγη μαγειρική σόδα και καθαρίζοντάς τες μετά με ηλεκτρική σκούπα. Καθαρίστε τους τοίχους (λευκούς κυρίως) από σημάδια μαρκαδόρων και τα δάπεδα σφουγγαρίζοντάς τα με διάλυμα σόδας με νερό.  Χρησιμοποιήστε την για να καθαρίσετε και τα μαυρισμένα κοσμήματά σας, ακόμη και τα ασημένια.

  • Κρεμμύδια

Καθαρίστε τη σχάρα της ψησταριάς αφού την αφήσετε να κάψει, τρίβοντας μισό κρεμμύδι που θα έχετε καρφώσει σε μια πηρούνα. Αφαιρεί επίσης τη σκουριά από τα μαχαίρια κουζίνας.

  • Ελαιόλαδο

Αυτό το εξαιρετικά ευπροσάρμοστο λίπος είναι επίσης ένα μεγάλο καθαριστικό για ανοξείδωτα σκεύη, όπως ο νεροχύτης της κουζίνας ή το ψυγείο. Επιπλέον, θα τα προστατεύσει από μελλοντικούς λεκέδες από νερό.

  • Πατάτες

Το οξαλικό οξύ στις πατάτες, τις καθιστά μια εξαιρετική φυσική εναλλακτική λύση για να καθαρίσετε μαγειρικά σκεύη και άλλες συσκευές της κουζίνας. Απλά τρίψτε μια κομμένη ωμή πατάτα στα λερωμένα σημεία.

  • Αγγούρια

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φέτες αγγουριού για να γυαλίσετε οποιαδήποτε  ανοξείδωτα σκεύη. Προστατέψτε τους καθρέφτες στο μπάνιο σας από τους υδρατμούς καθαρίζοντάς τους με χυμό αγγουριού .

  • Ψωμί

Χρησιμοποιήστε ψωμί σίκαλης για να αφαιρέσετε μουντζούρες από τους τοίχους ή ρίξτε ψίχουλα από μπαγιάτικο ψωμί στο μπλέντερ ή τον μύλο του καφέ και θα αφαιρέσει τυχόν υπολείμματα και μυρωδιές.

  • Γάλα

Επισκευάστε τις ρωγμές της πορσελάνινης τσαγιέρας ή του φλιτζανιού σας, θερμαίνοντάς τα μέσα σε γάλα.

  • Φυστικοβούτυρο

Ξεκολλήστε τη βρώμικη τσίχλα από το χαλί σας με λίγο φυστικοβούτυρο. Τα έλαια θα χαλαρώσουν την τσίχλα από τις ίνες του χαλιού ώστε να μπορείτε να το καθαρίσετε ευκολότερα.

  • Μαύρο πιπέρι

Διατηρήστε τα έντονα χρώματα στα ρούχα προσθέτοντας μερικά κουταλάκια μαύρου πιπεριού στην πλύση του πλυντηρίου.

  • Κρόκος αυγού

Αφαιρέστε το λεκέ από καφέ στο πουκάμισό σας, τρίβοντας τον με λίγο κρόκο αυγού που θα έχετε ρίξει πάνω σε μια πετσέτα και μετά, ξεπλύνετε καλά.

via

Γυναίκα

Fitness

Έρευνα: Μια πολύ χαλαρωτική συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

γυναίκα

Είναι γνωστό πως τόσο η έλλειψη, όσο και η κακή ποιότητα ύπνου συνδέονται με προβλήματα στον έλεγχο του σωματικού βάρους, αλλά μια νέα έρευνα δείχνει πως ο ύπνος συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδες μπορεί να βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

Παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει πως ο ύπνος που χάνεται τις καθημερινές, δεν αναπληρώνεται τα Σαββατοκύριακα, ακόμα και αν τότε κοιμάστε λίγο παραπάνω και συστήνουν να προσπαθείτε να μην στερήστε τον ύπνο καμιά μέρα.

Ωστόσο μια νέα μελέτη δείχνει πως ο παραπάνω ύπνος τα Σαββατοκύριακα συνδέεται με τον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με νεότερη έρευνα  που δημοσίευσε το περιοδικό «Oxford University Press».  ο ύπνος αυτές τις μέρες της εβδομάδας σχετίζεται με χαμηλότερους δείκτες σωματικού λίπους .

Τι ανακάλυψαν
Ερευνητές από την Βοστόνη σε συνεργασία με επιστήμονες από την Δημοκρατία της Κορέας επεδίωξαν να προσδιορίσουν αν ο αποκαλούμενος «ύπνος αναπλήρωσης» μπορεί να επηρεάσει τον δείκτη σωματικού βάρους στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού.

Για τον σκοπό αυτό διεξήγαγαν προσωπικές συνεντεύξεις με τυχαία δειγματοληψία 2.156 ενηλίκων, συγκρίνοντας τις συνήθειες σχετικά με τον ύπνο με τον δείκτη σωματικής μάζας. Οι 932 συμμετέχοντες που κοιμόντουσαν περισσότερες ώρες το Σαββατοκύριακο για να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες μέσα στην εβδομάδα, είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος σε σύγκριση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Παράλληλα κάθε έξτρα ώρα ύπνου επιδρούσε θετικά στην μείωση του εν λόγω δείκτη.

Ο  Robert Tomas που ανήκει στην ομάδα των ερευνητών, τονίζει ότι ο «ύπνος αναπλήρωσης» μέσα στο Σαββατοκύριακο διαφέρει από άτομο σε άτομο καθώς το όφελος που αποκομίζει ο καθένας από την συνήθεια αυτή σχετίζεται με τις ώρες ύπνου που χρειάζεται ο κάθε οργανισμός.

Το πόσες ώρες χρειάζεται να κοιμηθεί ο καθένας μπορεί να διαπιστωθεί αν παρακολουθήσει τις ώρες που κοιμάται το βράδυ δίχως να χρειαστεί να ξυπνήσει κάποια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας λόγω δουλειάς ή υποχρεώσεων. Πάντως η πλειοψηφία των ενηλίκων χρειάζεται συνήθως 6-8 ώρες ύπνου την ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένα ποτήρι πριν τον ύπνο θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

5 τρόποι να κάψετε λίπος ενώ... κοιμάστε (βίντεο)