Γυναίκα

Σχέσεις και Sex

Γιατί δεν είναι και τόσο κακό... να είσαι ελεύθερη τα Χριστούγεννα

χριστουγεννα ελευθερη

Η αλήθεια είναι πως όλοι έχουν βρεθεί σε αυτή τη θέση: μια χρονιά που χωρίσατε λίγο πριν τα Χριστούγεννα, όλοι σας οι φίλοι ήταν δεσμευμένοι και μοναδική παρέα σας ήταν το μαξιλάρι που παίρνατε αγκαλιά για να δείτε χριστουγεννιάτικες κομεντί που σας ψυχοπλακώναν ακόμη περισσότερο.

Αν το σκεφτείτε από διαφορετική σκοπιά πάντως, τα πράγματα δεν ήταν και τόσο μαύρα όσο τα βλέπατε. Ιδού, γιατί!

Δεν χρειάζεται να αγωνιάτε και να σπάτε το κεφάλι σας για να βρείτε το τέλειο δώρο, εκτός κι αν πρόκειται φυσικά για τα μέλη της οικογένειάς σας (ή τον εαυτό σας). Και στις δύο περιπτώσεις, αξίζει 100% ο κόπος. 

Δεν υπάρχουν συναντήσεις με γονείς και συγγενείς - κάτι που είναι πάντα δύσκολο και αμήχανο (ας είμαστε ειλικρινείς).

Μπορείτε να περάσετε τον χρόνο σας παίζοντας επιτραπέζια παιχνίδια με την οικογένειά σας, βλέποντας ταινίες δικής σας επιλογής, πηγαίνοντας για καφέ με τους φίλους που εσείς επιθυμείτε και γενικότερα να κάνετε οτιδήποτε εσείς θέλετε. Επειδή χωρισμός σημαίνει απόλυτη ελευθερία!

Δεν υπάρχει κανένας συμβιβασμός στα σχέδια ή τα ταξίδια. Μπορείτε να περάσετε τις διακοπές με τους δικούς σας φίλους και τη δική σας οικογένεια. Ή μπορείτε ακόμη και να πάτε μια εκδρομή μόνη σας, κάτι που φαντάζει υπέροχο, αν θέλετε τη γνώμη μου!

Είναι μια καλή στιγμή να σκεφτείτε τι θέλετε και τι δεν θέλετε από μία σχέση.

Είστε απολύτως ελεύθεροι να φλερτάρετε με όποιον/όποια θέλετε χωρίς κανείς να σας ζητήσει εξηγήσεις, να κάνει σκηνή ή να νιώσετε ενοχές.

Θα έχετε αρκετό χρόνο να μιλήσετε για τον εαυτό σας, την καριέρα σας, το φοβερό project που σας ανέθεσε ο εργοδότης σας όταν οι συγγενείς σας θα σας ρωτήσουν πώς πάει η σχέση σας και πότε επιτέλους θα σας δούνε νυφούλα – αυτό είναι αναπόφευκτο, δυστυχώς!

Πάντα υπάρχουν οι πρώην σας που στο άκουσμα του χωρισμού σας, το πιθανότερο είναι να κάνουν σενάρια επανασύνδεσης. Μια επανασύνδεση βέβαια με τον/ την πρώην σας, δεν πρόκειται να λύσει τα υπαρξιακά σας προβλήματα, μπορεί απλά να σας κάνει να περάσετε καλά.

Πηγή: www.baby.gr

Γυναίκα

Fitness

Έρευνα: Ανακάλυψαν τον καλύτερο συνδυασμό άσκησης και καφέ για την απώλεια βάρους

γυναίκα γυμναστική

Η κατανάλωση καφέ πριν κάνουμε γυμναστική βοηθά στη γρήγορη καύση του λίπους, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες διαπίστωσαν πως ένα φλιτζάνι δυνατού καφέ μισή ώρα πριν από την άσκηση αυξάνει σημαντικά την καύση λίπους -ειδικά το απόγευμα.

Η καφεΐνη είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αθλητικά συμπληρώματα που βελτιώνουν την απόδοση και λαμβάνεται από αθλητές σε όλο τον κόσμο για να βελτιώσει την αντοχή και τις φυσικές ικανότητες.

Όμως, παρά την ευρεία χρήση της, υπάρχουν λίγα επιστημονικά στοιχεία για τις δυνάμεις οξείδωσης ή καύσης λίπους που έχει.

Τώρα, οι επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο της Γρανάδας (UGR) στην Ισπανία ανακάλυψαν τον καλύτερο συνδυασμό άσκησης και καφέ για την απώλεια βάρους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς ξεκινάμε τρέξιμο; Έτσι θα το βάλεις στη ζωή σου ως άσκηση

Τα δεδομένα της έρευνας

«Η σύσταση για άσκηση με άδειο στομάχι το πρωί, με στόχο την αύξηση της οξείδωσης του λίπους, είναι δεδομένη. Όμως, η σύσταση αυτή δεν έχει επιστημονικό υπόβαθρο, καθώς δεν γνωρίζουμε αν αυτή η αύξηση οφείλεται στην πρωινή άσκηση ή στην έλλειψη τροφής για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα», εξηγεί ο επικεφαλής συγγραφέας της έρευνας, δρFrancisco José Amaro-Gahete.

Συνολικά, στην έρευνα συμμετείχαν 15 άνδρες (μέσης ηλικίας 32 ετών), οι οποίοι συμπλήρωσαν ένα τεστ προπόνησης τεσσάρων συνθηκών με διαλείμματα επτά ημερών. Οι συμμετέχοντες κατανάλωναν 3 mg/kg καφεΐνης ή ένα εικονικό φάρμακο στις 8 το πρωί και στις 5 το απόγευμα, με τον καθένα από αυτούς να ολοκληρώνει τα τεστ και στις τέσσερις συνθήκες με τυχαία σειρά. Οι συνθήκες πριν από κάθε τεστ (χρονικό διάστημα από το τελευταίο γεύμα, σωματική άσκηση ή κατανάλωση άλλων διεγερτικών ουσιών) ήταν αυστηρά ορισμένες, όπως επίσης και ο υπολογισμός της οξείδωσης του λίπους κατά τη διάρκεια της άσκησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το κόλπο για να καις ακόμα πιο πολύ λίπος όταν γυμνάζεσαι

Μέγιστη καύση λίπους

«Τα αποτελέσματα της μελέτης μας δείχνουν ότι η έντονη κατανάλωση καφεΐνης 30 λεπτά πριν από την αεροβική άσκηση αύξησε στο μέγιστο την οξείδωση του λίπους κατά τη διάρκεια της γυμναστικής, ανεξάρτητα από την ώρα της ημέρας», αναφέρει ο δρ J. Amaro. Επιβεβαιώθηκε, επιπλέον, η ύπαρξη ημερήσιας μεταβολής στην οξείδωση του λίπους κατά τη διάρκεια της άσκησης, ενώ οι τιμές ήταν υψηλότερες το απόγευμα από ό,τι το πρωί για ίσες ώρες αποχής από το φαγητό.

Ο βοηθός καθηγητής Amaro-Gahete είπε: «Τα αποτελέσματα της μελέτης μας έδειξαν ότι η κατάποση καφεΐνης 30 λεπτά πριν από τη δοκιμή αερόβιας άσκησης αύξησε τη μέγιστη οξείδωση λίπους κατά τη διάρκεια της άσκησης, ανεξάρτητα από την ώρα της ημέρας».

Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν, επίσης, ότι η καφεΐνη αυξάνει την οξείδωση του λίπους κατά τη διάρκεια της πρωινής άσκησης με τον ίδιο τρόπο που γίνεται και το απόγευμα, αλλά χωρίς την κατανάλωση καφεΐνης.

Συνοψίζοντας, τα ευρήματα της μελέτης υποδεικνύουν ότι ο συνδυασμός της πρόσληψης καφεΐνης με την αερόβια άσκηση μέτριας έντασης το απόγευμα παρέχει την ανώτατη καύση λίπους για αυτούς που θέλουν να αυξήσουν την καύση του λίπους μέσω της άσκησης.

Τα ευρήματα δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό περιοδικό Journal of the International Society of Sports Nutrition.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πρωτεΐνη ή υδατάνθρακας μετά τη γυμναστική;