Γυναίκα

Σχέσεις και Sex

Ένα φιλί είναι αρκετό ... για να καταλάβεις αν ταιριάζετε

φιλι

Το φιλί για το γυναικείο φύλο αποτελεί ένα τρόπο αξιολόγησης της καταλληλότητας του συντρόφου, αλλά και της γενετικής ποιότητάς του, σύμφωνα με δύο βρετανικές έρευνες, που δημοσιεύονται στα επιστημονικά έντυπα Human Nature και Archives of Sexual Behavior.

Οι επιστημονικές ομάδες των Πανεπιστημίων του Λίβερπουλ και της Οξφόρδης, παρατήρησαν ότι οι γυναίκες, οι οποίες είναι γενικά πιο επιλεκτικές από τη φύση τους, θεωρούν το φιλί πολύ πιο σημαντικό από τους άνδρες, όταν αναζητούν το ταίρι τους και θέλουν να κάνουν τη «σωστή» επιλογή, ιδίως αν πρόκειται για τον μελλοντικό σύζυγό τους.

Οι ανθρωπολόγοι μελετούν επί χρόνια το φιλί ως κοινό στοιχείο μεταξύ διαφορετικών λαών και πολιτισμών. Σύμφωνα με τις τρεις κυρίαρχες θεωρίες, το φιλί βοηθά στη βιολογική-γενετική αξιολόγηση του μελλοντικού συντρόφου και της υγείας του, αυξάνει τη σεξουαλική διέγερση διευκολύνοντας τη σεξουαλική επαφή και χρησιμεύει στη διατήρηση του συναισθηματικού δεσμού μεταξύ των ανθρώπων. 
Οι δύο νέες βρετανικές μελέτες έρχονται να ενισχύσουν κυρίως την πρώτη θεωρία (και λιγότερο την τρίτη), ενώ μάλλον καταρρίπτουν τη δεύτερη θεωρία ότι το φιλί λειτουργεί ως «πρελούδιο» για το σεξ.

Οι επιστήμονες ζήτησαν από 900 άνδρες και γυναίκες, ηλικίας 18-63 ετών, να συμπληρώσουν  ένα ερωτηματολόγιο και από την αξιολόγηση των απαντήσεών τους κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το φιλί παίζει κεντρικό ρόλο στην αξιολόγηση ενός μελλοντικού συντρόφου. Μάλιστα, το φιλί είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις γυναίκες που επιδιώκουν μακροχρόνιες σχέσεις.

Από την άλλη, το φιλί έχει πολύ μεγάλη σημασία για τους άνδρες και (ακόμη περισσότερο) τις γυναίκες που εύκολα συνάπτουν βραχυχρόνιες σχέσεις. Με άλλα λόγια, για να μη χάνουν πολύ χρόνο περιμένοντας να μάθουν τον άλλο, με ένα φιλί βγάζουν στα γρήγορα τα συμπεράσματά τους - και είτε μένουν, είτε προχωρούν παρακάτω σε αναζήτηση άλλου συντρόφου.

Έτσι, στις περιστασιακές σχέσεις το φιλί είναι πιοσημαντικό πριν το σεξ και λιγότερο στη διάρκειά του, ενώ αντιθέτως στους μακρόχρονους δεσμούς το φιλί είναι εξίσου σημαντικό πριν το σεξ, στη διάρκειά του και σε στιγμές άσχετες με αυτό.

Επίσης, όσο πιο συχνά είναι τα φιλιά, τόσο πιο ποιοτικός συνήθως είναι ένας δεσμός δύο ανθρώπων, ενώ αυτό δεν συμβαίνει με τη συχνότητα του σεξ.

Ο καθηγητής Ανθρωπολογίας Δρ Ρίτσαρντ Ντένμπαρ, επικεφαλής μιας εκ των μελετών, εξηγεί ότι το φιλί «παίζει καθοριστικό ρόλο στο να κρίνει κάποιος ή κάποια τις κρυμμένες βιολογικές ιδιότητες, αποκαλύπτοντας έτσι τη γενετική καταλληλότητα ενός συντρόφου ή το βαθμό που είναι επιθυμητός».

Πάντως, οι άνθρωποι δεν είναι οι μόνοι που φιλιούνται στο ζωικό βασίλειο, αλλά τα άλλα ζώα δεν χρησιμοποιούν τόσο συχνά τα φιλιά, ούτε αυτά έχουν τόση διάρκεια, όσο μπορεί να έχει ένα ανθρώπινο φιλί.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Γυναίκα

Μελιτζάνα: Πώς θα πρέπει να την χρησιμοποιήσετε για ν' αδυνατίσετε

μελιτζάνα

Είναι αγαπημένο συστατικό στην κουζίνα, αλλά λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μελιτζάνα για ν’ αδυνατίσετε. Χαμηλή σε λιπαρά αλλά με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, η μελιτζάνα είναι εξαιρετική για την υγεία σας.

Υγιή όργανα

Η φλούδα και οι σπόροι της περιέχουν ίνες και είναι γεμάτες θρεπτικές ουσίες. Η συχνή της κατανάλωση βοηθά τα όργανά σας να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, βοηθώντας ειδικά το συκώτι σας και τη χοληδόχο κύστη ν’ αποτοξινώσουν το σώμα σας.

Διεγείρουν το πεπτικό σας σύστημα και μειώνουν απευθείας το εντερικό και σωματικό λίπος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μελιτζάνα για ν’ αδυνατίσετε και να μειώσετε τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια ταυτόχρονα! Προσθέτοντάς τη στη διατροφή σας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει με χρόνιες ασθένειες όπως την αθηροσκλήρωση και τα καρδιαγγειακά προβλήματα.

Το σώμα σας λατρεύει τις ίνες, τις βιταμίνες και τα μέταλλα που έχει η μελιτζάνα. Είναι τέλεια για ν’ αδυνατίσετε και να βελτιώσετε την υγεία σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αδυνάτισμα: «Κάψτε» το λίπος με αυτά τα 5 φρούτα

Ορίστε μερικοί λόγοι:

Η μελιτζάνα βοηθά την κυκλοφορία του αίματος επειδή περιέχει βιταμίνη Ε και ανθοκυανίνη, ένα αντιοξειδωτικό το οποίο αποτρέπει τις καρδιακές παθήσεις.

Είναι διουρητική, κάτι που την κάνει εξαίσια αν κάνετε δίαιτα. Οι μελιτζάνες θα αποτρέψουν την κατακράτηση υγρών στο σώμα σας.

Περιέχει καλή ποσότητα νατρίου και καλίου, συστατικά που χρειάζεται το νευρικό και το καρδιαγγειακό σας σύστημα για να λειτουργήσει.

Καθώς δεν περιέχει λίπος ή ζάχαρη, η μελιτζάνα συνιστάται για άτομα με διαβήτη.

Οι μελιτζάνες βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης επειδή απορροφούν το λίπος στο φαγητό που τρώτε. Απομακρύνουν τις τοξίνες και ρυθμίζουν την πέψη σας.

Χάρη στις ίνες της, η μελιτζάνα αποτρέπει τη δυσκοιλιότητα.

Η μελιτζάνα προλαμβάνει την αναιμία και υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σας σύστημα χάρη στο μαγνήσιο και τον σίδηρο.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τη μελιτζάνα για ν’ αδυνατίσετε;

Νερό μελιτζάνας για αδυνάτισμα

Ξεκινήστε δυναμικά το ταξίδι αδυνατίσματός σας με νερό μελιτζάνας. Παρασκευάζεται εύκολα, το μόνο που χρειάζεστε είναι συνέπεια. Μπορείτε να πίνετε αυτόν τον χυμό οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

Συστατικά:

2 κούπες μηλόξυδο (400 ml)

1 κουταλιά της σούπας μαγειρική σόδα (9 γραμ.)

1 μελιτζάνα

Τον χυμό από ένα λεμόνι, όχι πολύ ώριμο

4 κούπες νερό (1 λίτρο)

Οδηγίες:

Πλύνετε τη μελιτζάνα με τη μαγειρική σόδα και το μηλόξυδο για ν’ αφαιρέσετε τις τοξίνες και τα φυτοφάρμακα. Ξεβγάλετε καλά με νερό.

Κόψτε τη μελιτζάνα σε λεπτές φέτες (τουλάχιστον ένα εκατοστό πάχος) χωρίς ν’ αφαιρέσετε τη φλούδα.

Προσθέστε τις φέτες στην κανάτα μαζί με το νερό και τον χυμό λεμονιού.

Ανακατέψτε με ένα μακρύ κουτάλι και αναμείξτε καλά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: DYI: Λάδι σώματος για λιποδιάλυση - Αποτελεσματική θεραπεία!

Σημαντικό: Βάλτε το στο ψυγείο για να κρυώσει για τουλάχιστον μια νύχτα πριν την κατανάλωσή του. Έτσι, η μελιτζάνα θα έχει τον χρόνο ν’ απελευθερώσει τις θρεπτικές της ουσίες στο νερό. Ο χυμός λεμονιού είναι σημαντικός επειδή ενισχύει τη δύναμη της μελιτζάνας και της δίνει καλύτερη γεύση.

Συμπεριλάβετε μελιτζάνες στα γεύματά σας

Εδώ είναι ένα απλό μενού το οποίο μπορείτε να προσθέσετε στη δίαιτά σας.

Πρωινό

Νερό μελιτζάνας με λεμόνι και βρώμη.

Ένα φρούτο, είτε ένα μήλο είτε μια μπανάνα.

Μεσημεριανό

Μια κούπα νερό με μελιτζάνα και λεμόνι, πάντα πριν το γεύμα.

Στήθος κοτόπουλο στο γκριλ με μαγειρεμένα λαχανικά.

Μια σαλάτα με σπανάκι, ντομάτες, ξηρούς καρπούς και τυρί χαμηλών λιπαρών.

Σνακ

Μια κούπα χυμό μελιτζάνας με λεμόνι.

Μια χούφτα ξηρούς καρπούς.

Δείπνο

Μια κούπα χυμό μελιτζάνας.

Μια σαλάτα με πρωτεΐνη. Παραδείγματος χάρη: μαρούλι, παπάγια, τοματίνια, ελαιόλαδο και ψάρι ή κοτόπουλο.

Να θυμάστε, αν προσπαθείτε ν’ αλλάξετε τον τρόπο που τρώτε, θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν ειδικό ώστε να σας συστήσει μια δίαιτα η οποία θα πληροί όλες σας τις ανάγκες. 

Υπάρχει θέση για τη μελιτζάνα σχεδόν σε κάθε δίαιτα! Μην ξεχνάτε τη γυμναστική επίσης. Πρέπει να έχετε στο νου σας ότι πρόκειται για μια αργή διαδικασία, αλλά αν γίνει σωστά, αξίζει τον κόπο.

via

ESPA BANNER