Γυναίκα

Fitness

2 σε 1: Πώς θα γυμνάσετε ταυτόχρονα κοιλιακούς και γλουτούς

gettyimages-519837364.jpg

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποιες ασκήσεις χρειάζεστε προκειμένου να στοχεύσετε σε εκείνη την περιοχή του σώματός σας που θέλετε να τονώσετε.

Η παρακάτω προπόνηση αποτελείται από ασκήσεις που στοχεύουν ταυτόχρονα στις περιοχές της κοιλιάς και των γλουτών.

Σε κάθε περίπτωση, για να βελτιώσετε τη σιλουέτα σας, πρέπει να συνδυάζετε την τακτική γυμναστική με ισορροπημένη διατροφή και πολύ νερό.

Δείτε το πρόγραμμα:
 

 

Δείτε ακόμα: Η προπόνηση των 7 λεπτών που ισοδυναμεί με πολύωρο τρέξιμο και βάρη στο γυμναστήριο! (βίντεο)