Gossip - LifeStyle

Διαβάστε επίσης

Πέθανε ένας από τους θρυλικούς χορευτές του Ζαμπέτα

zampetas.jpg

"Έφυγε" από τη ζωή ένας από τους θρυλικούς χορευτές του Ζαμπέτα ο Δήμος Αμπατζόγλου και τη δυσάρεστη είδηση έκανε γνωστή ο δημοσιογράφος, Nίκος Νικόλιζας.

«Καλό ταξίδι στον χορευτή που έμαθε Συρτάκι την υφήλιο...
Οι θρυλικοί χορευτές του Ζαμπέτα, τα αδέρφια Αμπατζόγλου δεν θα είναι ποτέ ξανά μαζί. Ο Δήμος Αμπατζόγλου, ο μεγάλος αδερφός από τα τρία αδέρφια που έμαθαν να χορεύουν οι άνθρωποι συρτάκι σε κάθε γωνιά του πλανήτη, έφυγε πριν λίγο από τη ζωή.
Ήταν η ζωντανή ιστορία για μια περίοδο πολύ μεγάλη. Έμαθαν συρτάκι στον Άντονι Κουίν, ήταν κολλητοί του Αριστοτέλη Ωνάση, της πριγκίπισσας Σοράγιας και πολλών διεθνών προσωπικοτήτων. Ο Δήμος και ο Ιορδάνης έζησαν όλα τα χρόνια στο πατρικό τους στο Αιγάλεω
Η κηδεία του σπουδαίου αυτού ανθρώπου θα γίνει την Τετάρτη από το 4ο Νεκροταφείο. Τελευταία του συνέντευξη τον Μαιο στην Espresso»
, έγραψε χαρακτηριστικά.

zampetas2.jpg

zampetas2.jpg, by mariak

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γαρμπή - Σχοινάς: Πιο ερωτευμένοι από ποτέ!

Gossip - LifeStyle

Μαρία Κορινθίου: Ποζάρει δίπλα στην εικόνα της Παναγίας

mariakorinthiou1-860x616.jpg

Η Μαρία Κορινθίου δέχτηκε αρνητικά σχόλια καθώς πόζαρε δίπλα στην τοιχογραφία της Παναγίας με τους followers της να κατακρίνουν την ηθοποιό.

Η ίδια θέλησε  να δώσει ένα οριστικό τέλος σε όλο αυτό, κάνοντας νέα ανάρτηση με την επίσημη απάντησή της.

«Σε ένα κόσμο, σε μια περίοδο μεγάλης παγκόσμιας κρίσης για την ανθρωπότητα και βλέποντας την ψυχική κατάσταση όλων να κλονίζεται, σε μία περίοδο που όλοι έχουμε ανάγκη την αλληλεγγύη και την αγάπη, έρχεται μία φωτογραφία , άνευ σημασίας να «συνταράξει» την κοινή γνώμη. Ακούγεται τραβηγμένο; Ναι είναι, αλλά αν «κοιτάξεις» στο βάθος του, είναι δυστυχώς, η λυπηρή αλήθεια.

Σε αυτό το σημείο να επισημάνω ότι δεν είναι αγιογραφία( δεν είναι διαβασμένη), δεν βρίσκεται σε ιερό, είναι η μορφή της καθολικής εικόνας της παναγίας(δεν κρατάει το βρέφος, δεν υπάρχουν σταυροί, στην καθολική εκκλησία δεν υπάρχουν επίσης εικόνες αλλά αγάλματα)αλλά στον υπέροχο χώρο.

Σε μια εποχή του #metoo, της υποτιθέμενης αλληλεγγύης, που καιρό βροντοφωνάζω ότι το μεγαλύτερο κομμάτι του είναι υποκριτικό, έρχεται να με επιβεβαιώσει αυτή η φωτογραφία και την έκταση που πήρε, με μισογυνισμό και ανθρωποφαγία, όχι μόνο από θρησκευτικά ανίδεους αλλά και μέσα δημοσιογραφικά και κοινωνικής ενημέρωσης, εκμεταλλευόμενοι το «ανοιχτό μέτωπο», αναφέρει χαρακτηριστικά.