ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Image
δεινοσαυρος
 clock 08:47 | 26/06/2019
writer icon newsroom ekriti.gr

Τα απολιθώματα ενός σπάνιου δεινοσαύρου ηλικίας 68 εκατομμυρίων ετών ανακάλυψε τυχαία εργοτάξιο στο Κολοράντο των ΗΠΑ.
Συγκεκριμένα, τα απολιθώματα βρέθηκαν ενσωματωμένα σε στρώμα βράχου σε προάστιο του Ντένβερ στο Κολοράντο.

Μετά την ανακάλυψη των οικοδόμων, στο σημείο έσπευσαν αμέσως παλαιοντολόγοι από το Μουσείο Φύσης και Επιστήμης του Ντένβερ όπου και βρήκαν σχεδόν άθικτο ένα μεγάλος μέρος του σκελετού του προϊστορικού ζώου.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, πρόκειται για έναν ενήλικο τρικέρατο ο οποίος πέθανε πριν από 68 εκατομμυρίων ετών.

«Τέτοια ευρήματα, σχετικά σπάνια, είναι μια μεγάλη υπενθύμιση της δυναμικής που έχει ο πλανήτης μας και πόσα περισσότερα υπάρχουν εκεί έξω για να ανακαλύψουμε» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Μουσείο, δίνοντας στην δημοσιότητα βίντεο από τις εργασίες ανασκαφής και μεταφοράς του προϊστορικού σκελετού στα εργαστήρια.