ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Βρέθηκαν τα παλαιότερα μέχρι σήμερα απολιθώματα του Homo sapiens

Image
homo sapiens
 clock 16:20 | 08/06/2017
writer icon newsroom ekriti.gr

Το παλαιότερο απολίθωμα του Homo sapiens στον κόσμο ανακάλυψε μία διεθνής ομάδα επιστημόνων κοντά στην πόλη Γιουσουφία, στο νότιο Μαρόκο, ανακοίνωσε χθες Τετάρτη το Εθνικό Ινστιτούτο Επιστημών Αρχαιολογίας και Πολιτιστικής Κληρονομιάς.
Τα απολιθώματα του Homo sapiens, τα οποία βρέθηκαν στο απομακρυσμένο χωριό Jbel Irhoud, χρονολογούνται πάνω από 300.000 χρόνια πριν και σύμφωνα με τους επιστήμονες, καταδεικνύεται ότι η προέλευση του ανθρώπινου είδους πάει πίσω κατά 100.000 χρόνια. Παράλληλα εικάζεται ότι το ανθρώπινο είδος δεν εξελίχθηκε μόνο στην Ανατολική Αφρική.
Σύμφωνα με το επιστημονικό περιοδικό Nature, τα ευρήματα δεν σημαίνουν ότι ο Homo sapiens προήλθε από τη Βόρεια Αφρική. Αντ' αυτού, υποδηλώνουν ότι τα πρώτα μέλη του ανθρώπινου είδους εξελίχθηκαν σε όλη την ήπειρο, σύμφωνα με τους επιστήμονες.
Στη δεκαετία του 1960 ανακαλύφθηκαν απολιθώματα που χρονολογούνται στη Μέση Εποχή του Λίθου.