Συναγερμός στη NASA: Δύο τεράστιοι αστεροειδείς πλησιάζουν τη Γη

αστεροειδής-γη.jpg

Μεγάλη ανησυχία έχουν προκαλέσει στη NASA δυο τεράστιοι αστεροειδείς οι οποίοι πλησιάζουν απειλητικά τον πλανήτη μας.

Οι επιστήμονες της Υπηρεσίας εντόπισαν τα δυο σώματα σε σχετικά κοντινή απόσταση από την Γη, ενώ κινούνται με ταχύτητα 61.500 μιλίων την ώρα.

Η πιο κοντινή τους διέλευση θα γίνει απόψε με την NASA να παρακολουθεί την πορεία τους, η οποία μπορεί να αλλάξει ανά πάσα ώρα και στιγμή λόγω των μαγνητικών πεδιών άλλων σωμάτων.

Δυο τεράστιοι αστεροειδείς πλησιάζουν απειλητικά.

Το μέγεθός τους, ωστόσο... τρομάζει. Και τα δυο σώματα έχουν μέγεθος περίπου σαν τον πύργο του Άιφελ, κάτι που σημαίνει πως αν και εφόσον (πράγμα απίθανο πρακτικά) έρθουν σε σύγκρουση με την Γη, θα προκαλέσουν μεγάλες.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι δυο αστεροειδείς έχουν μπει στην κατηγορία NEO, (Near Earth Objects), κάτι που μαρτυρά πως υπάρχει μια ανησυχία για την πορεία τους.

Γροιλανδία: Ανακάλυψαν τη χαμηλότερη θερμοκρασία όλων των εποχών

πάγοι γροιλανδία

Κλιματικοί… ντετέκτιβ του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού ( WMO) ανακάλυψαν την πιο κρύα θερμοκρασία που έχει καταγραφεί ποτέ στο βόρειο ημισφαίριο.

Ψάχνοντας στα αρχεία του WMO για τις καταγραφές θερμοκρασίας στους μετεωρολογικούς σταθμούς που βρίσκονται στην κορυφή του πλανήτη, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η χαμηλότερη θερμοκρασία που έχει καταγραφεί, από αυτόματο μετεωρολογικό σταθμό στη Γροιλανδία, στο μέσον του χειμώνα πριν από σχεδόν 30 χρόνια, ήταν σχεδόν 2 βαθμούς Κελσίου πιο χαμηλή από ό,τι έδειχναν τα μέχρι τώρα στοιχεία.
Ο σταθμός Κλινκ στη Γροιλανδία, κοντά στην κορυφή του φύλλου πάγου, κατέγραψε -69,8 βαθμούς Κελσίου στις 22 Δεκεμβρίου 1991. Η θερμοκρασία είναι σημαντικά χαμηλότερη από τους -67,8 βαθμούς Κελσίου που είχαν καταγραφεί στο Βέρκχογιάνσκ της Ρωσίας τον Φεβρουάριο του 1892, αλλά και στο Όιμεκον της Ρωσίας τον Ιανουάριο του 1933.

Και οι τρεις θερμοκρασίες είναι ασυνήθιστες για το βόρειο ημισφαίριο, όμως πολύ θερμότερες από την χαμηλότερη θερμοκρασία που έχει καταγραφεί ποτέ στον πλανήτη. Στις 22 Ιουλίου του 1983,κ στο μέσον του χειμώνα για το νότιο ημισφαίριο, ο μετεωρολογικός σταθμός Βόστοκ της Ανταρκτικής κατέγραψε -89,2 βαθμούς Κελσίου.
Οι ακραίες καιρικές συνθήκες στους πόλους έχουν μεγάλο ενδιαφέρον για τους επιστήμονες, καθώς δημιουργούν μοντέλα του παρελθοντικού και και του μελλοντικού κλίματος. Αυτή την εβδομάδα, το φύλλο πάγου στον Αρκτικό Ωκεανό συρρικνώθηκε στον δεύτερο μικρότερο όγκο του για τα τελευταία 40 χρόνια.
Οι θερμοκρασίες στον αρκτικό κύκλο ήταν πολύ υψηλές φέτος το καλοκαίρι, με έναν καύσωνα στη Σιβηρία και ασυνήθιστη ζέστη σε όλη την περιοχή. Ο μετεωρολογικός σταθμός Βέρκχογιανσκ, που έχασε το ρεκόρ από τη νέα ανακάλυψη, κατέγραψε θερμοκρασία 38 βαθμών Κελσίου φέτος τον Ιούνιο, με τον WMO να θεωρεί ότι ενδέχεται να είναι η υψηλότερη θερμοκρασία που έχει καταγραφεί πάνω από τον αρκτικό κύκλο.

Πηγή: www.theguardian.com