ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Ήξερες ότι το ουίσκι αναδείχθηκε το πιο υγιεινό ποτό που μπορεί να πιείς κανείς;

Image
ποτο
 clock 14:07 | 31/12/2020
writer icon newsroom ekriti.gr

Το ξέρατε ότι μέσα στα παγάκια ζουν δεκάδες βακτήρια, ικανά να προκαλέσουν πολλές και διαφορετικές λοιμώξεις; Μήπως ξέρατε επίσης ότι το ουίσκι είναι το μοναδικό ποτό που μπορεί να τα σκοτώσει;

Η μελέτη που φέρει την ονομασία «Η παρουσία παθογόνων βακτηρίων σε παγάκια και η αξιολόγηση της επιβίωσης τους σε διάφορα συστήματα», που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό βιβλίο «Springer» εξέτασε τους τύπους των βακτηρίων που μπορούν να επιβιώσουν στον πάγο. Το μόνο θετικό που προέκυψε από την έρευνα, είναι ότι το ουίσκι σκότωνε σχεδόν όλα τα βακτήρια από τα παγάκια.

Από την άλλη πλευρά, τα νέα δεν ήταν και τόσο καλά, αφού βρέθηκαν 31 διαφορετικά είδη βακτηρίων σε μία ράβδο πάγου, μερικά εκ των οποίων μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές παθογένειες, με τα πιο επιβλαβή να είναι τα εξής: Pseudomonas (προκαλούν μόλυνση στο δέρμα και στους πνεύμονες), Staphylococcus (υπεύθυνο για σταφυλόκοκο), Bacillus (τροφική δηλητηρίαση) και Acinetobacter (μπορεί να προκαλέσει πνευμονία και μηνιγγίτιδα).

Οι ερευνητές εξέτασαν πόσο ανθεκτικά είναι τα βακτήρια, βάζοντας μολυσμένο πάγο σε διαφορετικά ποτά, αφού πρώτα διαπίστωσαν ότι οι θερμοκρασίες κατάψυξης δεν τα σκοτώνουν.Τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά, σχεδόν για το σύνολο των αλκοολούχων ποτών, εκτός από το ουίσκι που σε ποσοστό 99% εξολόθρεψε όλους τους εχθρούς της υγείας μας.

Πιο αναλυτικά: Η βότκα δεν σκότωσε κανένα από αυτά. Η Coca-Cola σκότωσε το Bacillus και τον Pseudomonas, ενώ τα τονωτικά ποτά, σκότωσαν όλα τα βακτήρια εκτός από το Acinetobacter. Μόνο το Ουίσκι τα σκότωσε ΟΛΑ!

Στην υγεία μας λοιπόν, και απολαύστε -υπεύθυνα πάντα!- το ποτό σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ήξερες ότι ο Νοστράδαμος έχει προβλέψει πως το 2021 θα είναι χειρότερο έτος από το 2020;

Ήξερες ότι υπάρχει νεραϊδοπαρμένος λυράρης στον Ομαλό;