Ελλάδα

Την Τετάρτη η προσομοίωση της δημοπρασίας για τις τηλεοπτικές άδειες

τηλεοπτικες αδειες

Οριστικά τέσσερις είναι οι δημοπρατούμενες άδειες, σύμφωνα με όσα διαμηνύει η κυβέρνηση ενόψει της διαδικασίας της 30ης Αυγούστου στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας. Αύριο, Πέμπτη 25 Αυγούστου, στα γραφεία της ΓΓΕΕ θα διεξαχθεί προσομοίωση της δημοπρασίας και για τον λόγο αυτό έχουν κληθεί οι εκπρόσωποι των υποψηφίων, ώστε να «εκπαιδευτούν» πλήρως και να μην αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα την ερχόμενη Τρίτη.

Σύμφωνα με κυβερνητικούς κύκλους, οι άδειες για τα κανάλια εθνικής εμβέλειας που δημοπρατούνται, είναι οριστικά τέσσερις, καθώς -όπως τονίζουν- τόσες «σηκώνει» η αγορά, δεδομένου ότι η σχετική διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα έχει καταρρεύσει κατά τα μνημονιακά χρόνια από 600 στα 180 εκατ. ευρώ.

Επισημαίνεται ότι η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να αποκλειστεί κάθε ενδεχόμενο διαρροής εμπιστευτικών πληροφοριών, κακόβουλης χρήσης του ηλεκτρονικού συστήματος υποβολής προσφορών ή τυχόν επικοινωνίας μεταξύ των συμμετεχόντων.

 

Ελλάδα

ΕΟΤ και AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό

sunshine_discount_1.png

Για 4η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό παρουσιάζοντας τη νέα διαφημιστική καμπάνια “Sunshine Discount” σε κοινή διαδικτυακή Συνέντευξη Τύπου. 

Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας και στις πλούσιες και διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, με σύμμαχο τον καλό καιρό, ΕΟΤ και AEGEAN δημιούργησαν μια καμπάνια που έχει τη δυναμική να υποστηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλο το χρόνο.

Ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ δήλωσε: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Σε μία δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean που παρουσιάσαμε σήμερα, περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά». 

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN κ. Μαρίνα Σπυριδάκη, επισήμανε ότι «στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών. 

Ο ήλιος, η ζέστη και το μοναδικό κλίμα της χώρας μας, αποτελούν τον καταλύτη που βελτιώνει τις εμπειρίες για κάθε επισκέπτη και εμείς προσφέρουμε το κίνητρο για να τις απολαύσουν. Μετά την παρατεταμένη παραμονή στο σπίτι τους τελευταίους μήνες, όλα είναι πιο όμορφα κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Έχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στα μέρη που αγαπάνε». 

Λίγα λόγια για την καμπάνια

Η ηλιοφάνεια και το κλίμα της Ελλάδας αναβαθμίζουν την εμπειρία των διακοπών για κάθε επισκέπτη. Γι’ αυτό και όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της AEGEAN.

Όπως και οι προηγούμενες καμπάνιες συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN έτσι και η νέα “Sunshine Discount” καμπάνια, με τη χρήση της τεχνολογίας, προσαρμόζεται δυναμικά στις διαφορετικές αγορές και τα διαφορετικά κοινά και εντοπίζοντας όσους αναζητούν τις επόμενες διακοπές τους στην Ελλάδα ή και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να κερδίσει τον επισκέπτη.

Η καμπάνια που ξεκίνησε ήδη από τα μέσα του προηγούμενου μήνα θα διαρκέσει έως το τέλος του χρόνου και απευθύνεται στους επισκέπτες από 10 βασικές χώρες στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία). Ενώ θα προβάλλεται σε όλα τα διαδικτυακά  μέσα (Facebook, Instagram, YouTube)  καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της AEGEAN και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στην Κρήτη ο Πρόεδρος του ΕΟΔΥ ενόψει ανοίγματος του τουρισμού

Κορωνοϊός - Βρετανία: Εκτός «πράσινης» ταξιδιωτικής λίστας η Ελλάδα

Κορωνοϊός - Ιταλία: Εκπομπή για την Ελλάδα και τα covid safe νησιά