Ελλάδα

Εξαδάκτυλος: Την Μεγάλη Εβδομάδα θα φανούν οι επιπτώσεις από το άνοιγμα του λιανεμπορίου

εξαδάκτυλος

Για την πορεία της πανδημίας και τις επιπτώσεις που μπορεί να υπάρξουν από το άνοιγμα των δραστηριοτήτων μίλησε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, Αθανάσιος Εξαδάκτυλος.

Όπως είπε , κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα κρύβει κινδύνους και για να δούμε τις τυχόν επιπτώσεις από το άνοιγμα του λιανεμπορίου και των Λυκείων, θα πρέπει να περιμένουμε να φτάσουμε στη Μεγάλη Δευτέρα.

Όπως είπε, αναφερόμενος στο self test, το οποίο το χαρακτήρισε δυσάρεστο, είναι αναγκαίο να διενεργούνται από τους πολίτες και να καταχωρούνται ορθώς τα αποτελέσματα του ενώ παράλληλα πρέπει όλοι να τηρούμε τα μέτρα. Ο κ. Εξαδάκτυλος δήλωσε επίσης ότι θα πρέπει να υπάρξει κι ένας μηχανισμός επιτήρησης για όσους βρίσκονται θετικοί. Αλλά και για τις στενές επαφές τους που πρέπει να μείνουν σε καραντίνα.

Ερωτηθείς για την απόφαση να μην ανοίξει το λιανεμπόριο, σε Θεσσαλονίκη, Αχαΐα και Κοζάνη, τη χαρακτήρισε δικαιολογημένη καθώς όταν αυτή ελήφθη, όλα τα στοιχεία έδειχναν κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων και οι προβλέψεις από τα λύματα ήταν στον ίδιο τόνο.

Τέλος είπε ότι η επιτροπή των ειδικών θα συνεδριάσει εκ νέου σήμερα και προτεραιότητα της είναι να εξετάσει τα στοιχεία για να αποφασίσει για το άνοιγμα ή όχι, του λιανεμπορίου στις προαναφερθείσες περιοχές.

 

 

 

Ειδήσεις σήμερα 

Κρήτη - κορωνοϊός: Λιγότεροι νοσηλευόμενοι - Περισσότεροι διασωληνωμένοι

Νέες βεβαιώσεις μετακίνησης εργαζομένων – Μέχρι πότε ισχύουν

Κορωνοϊός - Τζανάκης: Έγκλημα αυτό που θα συμβεί με το εμβόλιο της AstraZeneca

 

Κρήτη

«Κοιτάξτε μας στα μάτια»: To βίντεο της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική σεζόν

τουρισμός κρήτη

Με αφορμή τη σημερινή επίσημη έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου για την Ελλάδα και την Κρήτη, ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε μήνυμά του τονίζει πως οι άνθρωποι, οι εργαζόμενοι και επιχειρηματίες στον κλάδο του τουρισμού είναι έτοιμοι να υποδεχτούν και να φιλοξενήσουν τους πρώτους τουρίστες της φετινής χρονιάς στηρίζοντας το πρόγραμμα του εμβολιασμού.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της δήλωσης:

«Τους τελευταίους μήνες η πανδημία εξελίχθηκε σε μια υγειονομική κρίση με μεγάλο κόστος. Ανθρώπινες ζωές χάθηκαν. Οι περιορισμοί ήταν ασφυκτικοί. Η καθημερινότητά μας, οι ανθρώπινες σχέσεις, η επικοινωνία όλων, κρατήθηκε σε απόσταση, γιατί αυτό ήταν το καθήκον μας. Είχαμε υποχρέωση να προστατεύσουμε τους συμπολίτες μας, να περιορίσουμε τις ανθρώπινες απώλειες.

Σήμερα ο τόπος μας γυρίζει σελίδα. Η Κρήτη κάνει το πρώτο καθοριστικό βήμα. Ανοίγει ξανά τις πόρτες της στους επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Με σωστό προγραμματισμό, αξιοποιώντας την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, τηρώντας αυστηρά τα μέτρα που προτείνουν οι ειδικοί, στηρίζοντας το πρόγραμμα του εμβολιασμού, το νησί μας, οι άνθρωποι του, οι εργαζόμενοι και επιχειρηματίες στον κλάδο του τουρισμού είναι έτοιμοι να υποδεχτούν και να φιλοξενήσουν τους πρώτους τουρίστες της φετινής χρονιάς.

Ο τουρισμός για την Κρήτη είναι συνυφασμένος με την αυθεντικότητα: ευγένεια, φιλοξενία, σεβασμός στον επισκέπτη, υψηλές υπηρεσίες, υπευθυνότητα, χρώματα, εικόνες, γεύσεις, αρώματα, εμπειρίες. Αυτές είναι οι σταθερές αξίες που κατοχυρώνουν την Κρήτη στην κορυφή του παγκόσμιου
τουριστικού χάρτη. Η ασφάλεια εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων μας. Η φιλοξενία κομμάτι της ζωής μας. Το φετινό καλοκαίρι θα είναι καλύτερο»
.

«Κοιτάξτε μας στα μάτια»

Παράλληλα, η Περιφέρεια Κρήτης καλωσορίζει τη νέα τουριστική χρονιά και τους επισκέπτες του νησιού με το βίντεο – μήνυμα «κοιτάξτε μας στα μάτια», που εστιάζει στο θετικό κλίμα το οποίο διαμορφώνεται στο νησί με την προετοιμασία των ανθρώπων του, για την υποδοχή και την φιλοξενία των επισκεπτών, τηρώντας τα μέτρα προστασίας απέναντι στον κορονοϊό και με την ελπίδα πως με τη συμβολή όλων, σύντομα θα ολοκληρωθεί η δοκιμασία της πανδημίας.

Δείτε το βίντεο

 

Παραγωγή: Mitos Productions

Μουσική: Κωνσταντίνος Σκουλούδης

Επίσης, η Περιφέρεια Κρήτης από τη Δευτέρα 17 Μαΐου ξεκινά την υλοποίηση της φετινής τουριστικής καμπάνιας «Crete. Sense the Authentic» σε Ευρώπη,

Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ) σε συνεργασία με το Travel Channel International που θα διαρκέσει 2 μήνες σε συνδυασμό και με στοχευμένη προβολή στις μεγαλύτερες διαδικτυακές πλατφόρμες και τα social media.

Ειδήσεις σήμερα

Κρήτη - κορωνοϊός: "Έπεσαν" τα τελευταία πρόστιμα για sms

Σούδα: Το κρουαζιερόπλοιο "Silver Moon" έδεσε στο λιμάνι (βίντεο)

Κρήτη - νοσοκομεία: 115 ασθενείς με κορωνοϊό - 24 διασωληνωμένοι