Ελλάδα

Έτσι γίνεται η κομπίνα με τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

αυτοκίνητα

Σάλο έχουν προκαλέσει τα δημοσιεύματα και οι καταγγελίες για την κομπίνα γύρω από τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και την εξαπάτηση χιλιάδων οδηγών. Το autotriti.gr που ανέδειξε το θέμα, επανέρχεται με νέο δημοσίευμα, δίνοντας πληροφορίες για τον τρόπο που δρουν οι επιτήδειοι, αλλά και χρήσιμες συμβουλές για να μην πέσετε στις "παγίδες".

Πως γίνεται η κομπίνα:
Η αγορά έχει γεμίσει με μεταχειρισμένα που εισάγονται από το εξωτερικό και αυτοκίνητα που προέρχονται από εταιρείες ενοικιάσεων και leasing. Το κοντέρ γράφει 50-60.000 χιλιόμετρα. Στην πραγματικότητα έχουν 150-200.000 χιλιόμετρα. Το γύρισμα των χιλιομέτρων γίνεται (με ένα laptop), ηλεκτρονικά και δεν είναι ανιχνεύσιμο.

Τι πρέπει να ξέρετε για να μην την πατήσετε
1.      Τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Αν το αυτοκίνητο είναι στο όνομα κάποιου εμπόρου, ζητείστε οπωσδήποτε την προηγούμενη άδεια. Έτσι θα δείτε αν το αυτοκίνητο ήρθε από το εξωτερικό ή από κάποια εταιρεία ενοικιάσεων ή leasing
2.      Ελέγξτε το βιβλίο service του αυτοκινήτου
·       Έτσι θα δείτε πόσα χλμ. Είχε το αυτοκίνητο πριν 3 χρόνια, πριν 2 χρόνια κ.οκ. και
·       αν είναι σωστά συντηρημένο

Να είσαστε πολύ προσεκτικοί με το βιβλίο service. Βεβαιωθείτε ότι είναι γνήσιο. Αν είναι πολύ καινούριο και οι εγγραφές είναι ομοιόμορφες κλπ., το πράγμα “βρωμάει”. Για ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά, αρκετές μάρκες έχουν κεντρικό ηλεκτρονικό αρχείο, με τα χιλιόμετρα και τα service όλων των αυτοκινήτων τους.

3.      Ελέγξτε το αυτοκίνητο σε δικό σας μηχανικό
 

Καταγγελίες
"Ως πωλητής σε εταιρεία, οδηγώντας ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα leasing, μετά από τα 3 χρόνια που τελείωνε η χρονομίσθωση, τα αυτοκίνητα αυτά πωλούνταν σε αντιπροσωπεία (που υπήρχε τότε, τώρα έχει κλείσει) και τα μεταπωλούσε με γυρισμένα χιλιόμετρα. Ένα συγκεκριμένα που θυμάμαι το είχα παραδώσει με 160.000km (3ετιας) και το πούλησε με 30.000km. Μάλιστα θυμάμαι ότι ο πωλητής της αντιπροσωπείας έλεγε στους υποψηφίους πελάτες ότι το αμάξι το είχε ιερέας που δεν έκανε πολλά χιλιόμετρα".

"Πριν ένα μήνα αγόρασα ένα αυτοκίνητο εισαγωγής από μαντρα που κάνει πολλές εισαγωγές. Το αμάξι ήταν ένα VOLVO και έγραφε 60000 χλμ αντί για 160000. αν και ήξερα ότι γυρίζουν τα χιλιόμετρα, όταν το επιβεβαίωσα ένιωσα κάπως. Περίμενα να ήταν 40-50 πιο κάτω αλλά όχι 100. Επειδή το έψαξα και λίγο παραπάνω, κατέληξα στα εξής. Αγοράζουν τα αυτοκίνητα σε δημοπρασίες σε τιμές 7-9.000 με >150.000 χλμ και μετά την εισαγωγή τα πουλάνε σε τιμές 15-19.000 με κατεβασμένα τα χιλιόμετρα κατά 100.000 τουλάχιστον. Γενικά το αμάξι σε αρκετά καλή κατάσταση αλλά είναι το γαμωτο, γιατί να σε κοροϊδεύουν και να σε εξαπατούν".

"Πριν να αγοράσω ένα toyota και μου έδειξαν ότι είχε περίπου 65000 χλμ. Ζήτησα το βιβλίο συντήρησης και αυτό δεν υπήρχε, μετά από έρευνα που έκανα με το αριθμό του αυτοκινήτου ανακάλυψα ότι το αυτοκίνητο είχε ξεπεράσει τα 100.000 χλμ". 

Ελλάδα

Ο ΕΟΔΥ για το νέο κρούσμα με την ινδική μετάλλαξη

 Κρούσμα με κορωνοϊό

Ως στέλεχος της ινδικής μετάλλαξης ταξινομείται τελικά το κρούσμα που εντοπίσθηκε σε άνδρα στην Πάτρα, το οποίο όμως έχει σημαντική διαφοροποίηση και παραμένει υπό εξέταση. Ήδη, όπως ανακοίνωσε επίσημα ο ΕΟΔΥ, ο άνδρας που βρέθηκε θετικός με το συγκεκριμένο στέλεχος δεν χρειάσθηκε καν νοσηλεία, ενώ δεν είχε ιστορικό ταξιδιού. Η ιχνηλάτηση συνεχίζεται και οι υγειονομικές υπηρεσίες είναι σε διαρκή επικοινωνία με τον ασθενή.

Ειδικότερα, μετά το θρίλερ γύρω από το συγκεκριμένο κρούσμα, με δεδομένο ότι αρχικά οι επιστήμονες έλεγαν ότι προσομοιάζει μεν, αλλά δεν είναι ινδική μετάλλαξη, ο ΕΟΔΥ, στην επίσημη ανακοίνωσή του, εξηγεί τι ακριβώς έχει συμβεί και ποιες είναι οι διαφορές του από το συγκεκριμένο στέλεχος, παρότι κατατάσσεται ως τέτοιο:

Στο πλαίσιο του Εθνικού Δικτύου Γονιδιωματικής Επιτήρησης του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) ανιχνεύθηκε στο ΙΙΒΕΑΑ θετικό δείγμα για τον ιό SARS-CoV-2 με το στέλεχος Β.1.617 το οποίο αποτελεί το επικρατές στέλεχος στην Ινδία.

Ανήκει σε άνδρα που ζει στην πόλη της Πάτρας, ο οποίος βρέθηκε θετικός σε έλεγχο PCR στις 22/3. Τα συμπτώματα εμφανίστηκαν στον ασθενή από τις 16/3. Η επιδημιολογική διερεύνηση δεν έδειξε ιστορικό ταξιδιού, ούτε επαφή με κάποιο γνωστό επιβεβαιωμένο κρούσμα.

Το κρούσμα εμφάνισε συμπτώματα χαρακτηριστικά της νόσου χωρίς ανάγκη νοσηλείας. Τα κλινικά συμπτώματα έχουν αποδράμει πλήρως, έχει ολοκληρωθεί η απομόνωσή του και ο ΕΟΔΥ έχει ξεκινήσει την ιχνηλάτηση και βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία μαζί του.

Το στέλεχος Β.1.617 χαρακτηρίζεται από μια σειρά μεταλλάξεων στο γονίδιο της ακίδας (Spike) του ιού, μεταξύ των οποίων το συνδυασμό E484Q και L452R. Ωστόσο το στέλεχος που ανιχνεύθηκε στη χώρα μας δεν φέρει τη μετάλλαξη Ε484Q, η οποία χαρακτηρίζεται ως μετάλλαξη διαφυγής του ανοσοποιητικού συστήματος.

Τα μέχρι στιγμής δεδομένα από τη φυλογενετική ανάλυση, υποδηλώνουν ότι το στέλεχος Β.1.617 που ανιχνεύθηκε χωρίς τη μετάλλαξη Ε484Q έχει προέλευση από τις Η.Π.Α. και συγκεκριμένα την πολιτεία της Καλιφόρνια.

 

Διαβάστε επίσης:

Κρήτη: "Ξήλωσαν" εγκληματική ομάδα για διακίνηση ναρκωτικών και εμπόριο όπλων

Lockdown: Έτσι θα επαναλειτουργήσουν εμπορικά κέντρα, κέντρα αισθητικής και εστίαση

Κρήτη - Κόρη ηλικιωμένης στο γηροκομείο: Την είχαν δεμένη!