Μετά την επιστολή του δημάρχου Γιάννη Στεφανάκη.
Θετικοί στον κορωνοϊό ένας εκπαιδευτικός και μια μαθήτρια
Συνεχίζεται η ιχνηλάτηση των θετικών επαφών και τα τεστ
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Με μεγάλη συμμετοχή η διαδικασία
Θετικές οι εξελίξεις
Μεγάλο ενδιαφέρον για τα τεστ...
Ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης ‘’ΜΑΖΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ’’
Στο χώρο στάθμευσης πίσω από το Γενικό Νοσοκομείο
Η ξύλινη μικρογλυπτική ήταν από Τίμιο Ξύλο γι αυτό ήταν θαυματουργός...
Επίπεδο Β – Αυξημένου Κινδύνου του Χάρτη Υγειονομικής Ασφάλειας και Προστασίας μπαίνει το Λασίθι