Skip to main content
ΑΠΟΨΕΙΣ

Πιστεύεις, Παλεύεις, Νικάς! Του Θανάση Παπαμιχαήλ*

Image
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ
 clock 21:35 | 08/01/2024
writer icon newsroom ekriti.gr

Όπως όλοι εσείς οι Αυτοδιοικητικοί, που κόψατε πρώτοι το νήμα των εκλογών. Πιστέψατε, παλέψατε, νικήσατε! 

Μπράβο σας και συγχαρητήρια για την εκλογή σας! Καλή Αρχή σε όλους σας! 

Η επιτυχία σας στις εκλογές σημαίνει ότι ανοίγεται μπροστά σας μια περίοδος ενδιαφέρουσα και χρήσιμη που ευχόμαστε να αξιοποιήσετε με τον καλύτερο τρόπο. Τα μηνύματα των τελευταίων Αυτοδιοικητικών εκλογών είναι σαφή: οι πολίτες δεν είναι προβλέψιμοι στην ψήφο τους, οι παραδοσιακές μέθοδοι αναμέτρησης εξασθενούν σημαντικά και δε δίνουν πια χωρίς εχέγγυα δεύτερες ευκαιρίες σε όσους απέδειξαν ότι δεν τις αξίζουν.

Στην αφετηρία κάθε νέας αυτοδιοικητικής θητείας η εκκίνηση πρέπει να είναι πάντα δυναμική, ιδιαίτερα στην περίπτωση που ο νέος περιφερειακός και δημοτικός άρχοντας επιδιώκει μια πετυχημένη πενταετία με σκοπό την προσφορά στον τόπο του αλλά και την επανεκλογή του. Οι πολίτες κατέδειξαν με την ψήφο τους στις πρόσφατες εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης ότι θέλουν ικανούς και εργατικούς τοπάρχες. Συνεπώς για τους νεοεκλεγέντες  το στοίχημα είναι μέσα σε πέντε χρόνια να υλοποιήσουν τις δεσμεύσεις που υποσχέθηκαν προεκλογικά και κυρίως να επικοινωνήσουν το έργο τους με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο και δη στον κατάλληλο χρόνο.

Το κλειδί της επιτυχίας είναι η σωστή και σε βάθος της 5ετίας επικοινωνία  με τους πολίτες. Στην «αδυσώπητη» εποχή του διαδικτύου και των social media, όπου οι εξελίξεις τρέχουν με αστραπιαίους χρόνους, οι παραδοσιακοί μέθοδοι επικοινωνίας έχουν την σημασία τους αλλά σίγουρα δεν επαρκούν. Χρειάζεται πιο σφαιρική δράση. Κάθε έργο πρέπει να διαφημίζεται στον χρόνο που εκπονείται και να προβάλλεται συνολικά στον ηλεκτρονικό και έντυπο Τύπο με εγκυρότητα, αξιοπιστία και σοβαρότητα. Τα έργα της αυτοδιοικητικής αρχής πρέπει να αποτελούν είδηση για την ίδια και να γίνονται αμέσως γνωστά στον πολίτη, καθώς όταν γνωστοποιούνται αποκλειστικά στην εκπνοή της αυτοδιοκητικής θητείας και λίγο πριν από τις εκλογές θεωρούνται και δικαίως ως προεκλογικά τρικ και χάνουν την αξία τους.

Η επικοινωνία με τους πολίτες σε όλες τις μορφές που αυτή μπορεί να είναι εφικτή είναι η Λυδία λίθος για τη νέα αυτοδιοικητική αρχή, ενώ αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σπουδαιότητα στις περιπτώσεις που οι εκλεγέντες έχουν ένα συνολικότερο όραμα για την πολιτική και την διοίκηση του κρατικού μηχανισμού. Σε έναν κόσμο που η διοχέτευση της πληροφορίας διαρκώς εξελίσσεται είναι ατελέσφορο οι προσπάθειες σας, να μείνουν στάσιμες στις παραδοσιακές μεθόδους επικοινωνίας. Για αυτό κάθε δράση πρέπει να έχει και την εικόνα που της αξίζει….

Προσοχή όμως στις "παγίδες" της εξουσίας, η οποία δεν διαφθείρει αλλά αποκαλύπτει τον πραγματικό χαρακτήρα κάθε πολιτικού!  

*Ο Θανάσης Παπαμιχαήλ είναι Επικοινωνιολόγος-Συγγραφέας Οδηγών Πολιτικής Επικοινωνίας

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του ekriti.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ηράκλειο: "Έσβησε" η 17χρονη μαθήτρια που είχε υποστεί αλλεργικό σοκ...

Ηράκλειο: Δεν προλαβαίνουν να εξυπηρετούν τον κόσμο οι φαρμακοποιοί και να καλύπτουν τις ελλείψεις

Κρήτη: Προβληματίζει ο αριθμός των αυτοκτονιών σε σχέση με την υπόλοιπη χώρα - Τι λέει ο καθηγητής Αλ. Βγόντζας

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis