Με καλοκαιρινή διάθεση πόζαρε η Κατερίνα Παπουτσάκη στον φωτογραφικό φακό. Η ηθοποιός επέλεξε ένα πράσινο μαγιό και εντυπωσιάζει με το καλλίγραμμο κορμί της.
Με φόντο λουλούδια και δέντρα, πήρε πόζες, χαμογελώντας στον φωτογραφικό φακό
«Καλοκαιρία», έγραψε στη λεζάντα που συνόδευε την ανάρτησή της.
Διαβάστε επίσης