Υγεία

Ένας άνδρας εξηγεί γιατί σταμάτησε να κάνει σεξ για έναν χρόνο

σεξ-ζευγάρι-έρωτας

«Τον Μάρτιο του 2018, έκοψα το σεξ. Αποφάσισα ότι δεν θα κάνω σεξ ούτε τίποτα άλλο που σχετίζεται με αυτό, για έναν χρόνο». Ο Francisco Navas γράφει στον Guardian τι τον οδήγησε να πάρει αυτή την απόφαση, αλλά και πού κατέληξε μετά.

«Κατέληξα σε αυτή την απόφαση λίγο μετά την τελευταία προσπάθειά μου για σχέση, όταν η κοπέλα με την οποία έβγαινα με χώρισε μέσω μηνύματος. Το άξιζα. Ήμουν ένα διστακτικός και ντροπαλός εραστής. Η βιαιότητα αυτού του χωρισμού με απελευθέρωσε από τα συναισθηματικά μου βάρη και όρια, αλλά με έκανε να καταλάβω ότι χρειαζόμουν μια μεγάλη αλλαγή.

Ήμουν 23 ετών, ζούσα στη Νέα Υόρκη και είχα πληθώρα εφαρμογών που με διευκόλυναν να βρω σεξουαλικές παρτενέρ εύκολα. Έπειτα από μερικά χρόνια γεμάτα ηδονή, άρχισα να νιώθω χαμένος, λυπημένος και μόνος. Συνειδητοποίησα ότι χρησιμοποιούσα το σεξ σαν αντικαταθληπτικό. Μου επέτρεπε να ‘βγω’ από το σώμα μου για λίγο και με απελευθέρωνε από τα άγχη της καθημερινότητας. Στη διάρκεια αυτής της απόλαυσης το μυαλό μου έμενε κενό. Δεν υπήρχε καμία ανησυχία, καμία σκέψη. Δεν σκεφτόμουν καν εμένα.

Όταν οι θεραπευτικές ‘ιδιότητες’ μειώθηκαν, σκέφτηκα πως κάτι έπρεπε να αλλάξει. Αποχή, αυτή ήταν η μόνη λύση. Δεν είχε περάσει ποτέ πριν κάτι τέτοιο από το μυαλό μου. Η μόνη φορά που είχα ακούσει για αποχή ήταν στα μαθήματα του σχολείου, όπου μας έλεγαν ότι είναι μέσο για προφύλαξη. Με τους γονείς μου δεν μίλησα ποτέ για αυτό το θέμα. Το μόνο που έκανε ο πατέρας μου ήταν να μου δώσει ένα κουτί προφυλακτικά και να μου πει να τα φοράω. Όταν έγινα 12 είχα ήδη δει κωμωδίες με σεξουαλικές σκηνές και υπονοούμενα, όπως τα ‘American Pie’. Αυτό που καταλάβαινα; Οι αρσενικοί χαρακτήρες μπορούσαν να απολαμβάνουν ελεύθερα το σεξ όποτε ήθελαν ή μπορούσαν να τον κυνηγάνε μια ζωή. Ως έφηβος αυτό που σκέφτηκα ότι μπορώ να κάνω ήταν το πρώτο – δεν έδινα καμία ευκαιρία στο δεύτερο.

Μία δεκαετία αργότερα, το #metoo με ανάγκασε να αναθεωρήσω τα πάντα. Ήμουν 23, όταν το κίνημα άρχισε να εξαπλώνεται και να διαδίδεται. Με ανάγκασε να αναρωτηθώ αν πλήγωσα κάποιον, αν ήμουν εντάξει στις σχέσεις μου.

Το όλο θέμα έφερε φρέσκο αέρα στη συζήτηση για το θέμα και με έκανε να σκεφτώ διαφορετικά. Ως straight άντρας δεν χρειάστηκε ποτέ να εξετάσω τη σεξουαλικότητά μου. Οι απαντήσεις σε ό,τι με απασχολούσε ήταν ήδη έτοιμες. Είχα γεννηθεί για να είμαι ένας σκληρός άντρας, που δεν εκφράζει τα συναισθήματά του, έχει πολλές κατακτήσεις και κερδίζει σχεδόν σε όλα. Οι γυναίκες ήταν ένα βραβείο.

Όλα αυτά ξαφνικά γύριζαν στο κεφάλι μου. Χρειαζόμουν χρόνο για να σκεφτώ.

Όπως ακριβώς όταν κόβεις το τσιγάρο, οι δύο πρώτοι μήνες ήταν δύσκολοι. Ονειρευόμουν το σεξ, ακόμα και την ημέρα. Το σκεφτόμουν διαρκώς. Σταμάτησα να βγαίνω έξω, εξοικονόμησα μερικά χρήματα, κοιμήθηκα περισσότερες ώρες και έγινα ‘κολλητός’ με το πορνό.

Για να προλάβω τις απορίες σας, αυνανίστηκα πολύ. Τα πορνό video δεν σταματούσαν να παίζουν και μου κρατούσαν παρέα. Αν είχα εθιστεί; Μπορεί, αλλά αυτό ήταν το τελευταίο μου πρόβλημα. Είχα αντικαταστήσει τη λαχτάρα του βγεις ραντεβού με το πορνό.

Λίγους μήνες μετά, κάτι άλλαξε μέσα μου. Είχα τη σύνεση να αναζητήσω βαθύτερα τον εαυτό μου, να καταλάβω τον πόνο μου και να ανακαλύψω τόσο ένα συναίσθημα αποσύνδεσης και λαχτάρας για συντροφιά και αγάπη. Συνειδητοποίησα ότι προσέγγιζα τις γυναίκες ως ‘οχήματα’ για περισσότερο σεξ και όχι ως ευκαιρίες να έρθω σε επαφή και να γνωρίσω μια άλλη ύπαρξη.

Στους 8 μήνες, περίπου, κατάλαβα ότι ήθελα με γνωρίσουν καλύτερα και όχι ως ένα one-night stand. Οι εφήμερες σχέσεις δεν θα με βοηθούσαν σε αυτό. Η εμπιστοσύνη θα το έκανε.

Λίγο πριν το τέλος του έτους αποχής, κατάλαβα ότι θέλω να βρεθώ σε μία σχέση. Μια παλιά μου γνωριμία μου ζήτησε να πάμε μαζί σε μία συναυλία. Κοιμήθηκε στο σπίτι μου μετά και τίποτα δεν έγινε.

Το να ξεκινήσω την ερωτική μου ζωή ξανά έναν χρόνο μετά έμοιαζε τρομακτικό. Στις 30 Μαρτίου του 2019 έκανα και πάλι σεξ. Ήταν με την κοπέλα που είμα ακόμα μαζί, με την οποία και συζώ. Πρόκειται για μια βαθιά σχέση με κατανόηση, η οποία μας επιτρέπει να αγαπάμε και να στηρίζουμε ο ένας τον άλλο.

Αυτή τη φορά, ήξερα τι έκανα».

Πηγή: marie claire

 

Διαβάστε επίσης:

Σεξ: Τα οφέλη αν κάνετε συχνά

Σεξ το καλοκαίρι: Καλύτερο και περισσότερο

Υγεία

Το μυστικό των 50ρηδων για γερή καρδιά, λεπτή μέση και χαμηλή πίεση

50αρηδες

Οι ενήλικες μέσης και τρίτης ηλικίας που κατανάλωναν τουλάχιστον τρεις μερίδες προϊόντων ολικής άλεσης καθημερινά παρουσίαζαν μικρότερη αύξηση στην περίμετρο μέσης και στα επίπεδα σακχάρου καθώς μεγάλωναν συγκριτικά με εκείνους που έτρωγαν λιγότερο από μισή μερίδα ημερησίως, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal of Nutrition.

Οι ερευνητές από το Jean Mayer USDA Human Nutrition Research Center on Aging του Πανεπιστημίου Tufts εξέτασαν το πώς η πρόσληψη τροφίμων ολικής άλεσης και ραφιναρισμένων επηρέαζε με την πάροδο του χρόνου πέντε παράγοντες κινδύνου για καρδιακές παθήσεις: την περίμετρο μέσης, την αρτηριακή πίεση, το σάκχαρο, τα τριγλυκερίδια και την «καλή»-HDL χοληστερόλη.

Χρησιμοποιώντας δεδομένα από τη Μελέτη Framingham που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970 για να αξιολογήσει τους μακροπρόθεσμους παράγοντες κινδύνου για τις καρδιακές παθήσεις, η νέα έρευνα εξέτασε τα αποτελέσματα υγείας που σχετίζονται με την κατανάλωση τροφίμων ολικής άλεσης και ραφιναρισμένων για μια μέση περίοδο 18 ετών. Οι 3.100 συμμετέχοντες από την κοόρτη ήταν κυρίως λευκοί και στα μέσα της έκτης δεκαετίας της ζωής τους κατά την έναρξη συγκέντρωσης των δεδομένων.

Η ερευνητική ομάδα συνέκρινε τις αλλαγές στους πέντε παράγοντες κινδύνου ανά τετραετίες μεταξύ των τεσσάρων κατηγοριών της αναφερόμενης πρόσληψης προϊόντων, ξεκινώντας από λιγότερο από μισή μερίδα ημερησίως και φτάνοντας σε πάνω από τρεις μερίδες. Η συνιστώμενη ποσότητα τροφίμων ολικής άλεσης είναι πάνω από τρεις μερίδες την ημέρα, σύμφωνα με τις διατροφικές οδηγίες για τους Αμερικανούς για την περίοδο 2020-2025, με τη μερίδα να θεωρείται μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης, μισό ποτήρι βρώμη ή μισό ποτήρι καφέ ρύζι.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι για κάθε τετραετία:

Η περίμετρος μέσης αυξήθηκε κατά μέσο όσο 2,5 εκατοστά στην ομάδα χαμηλής πρόσληψης, έναντι περίπου 1,25 εκατοστών στην ομάδα υψηλής πρόσληψης.
Ακόμα και μετά την προσαρμογή σε αλλαγές στην περίμετρο μέσης, η μέση αύξηση στα επίπεδα σακχάρου και στη συστολική αρτηριακή πίεση ήταν μεγαλύτερη στους συμμετέχοντες με χαμηλή πρόσληψη σε σύγκριση με αυτούς της υψηλής.
Οι ερευνητές μελέτησαν, επίσης, τους πέντε παράγοντες κινδύνου στις τέσσερις κατηγορίες πρόσληψης ραφιναρισμένων τροφίμων, ξεκινώντας από λιγότερες από δύο μερίδες ημερησίως έως τις περισσότερες από τέσσερις. Η χαμηλή πρόσληψη οδήγησε σε χαμηλότερη μέση αύξηση στην περίμετρο μέσης και μεγαλύτερη μέση πτώση στα επίπεδα τριγλυκεριδίων κάθε τετραετία.

«Τα ευρήματά μας υποδεικνύουν ότι η κατανάλωση τροφίμων ολικής άλεσης ως μέρος μιας υγιεινής διατροφής προσφέρει οφέλη υγείας, βοηθώντας να χάσουμε ή να διατηρήσουμε το βάρος μας καθώς μεγαλώνουμε. Πράγματι, τα δεδομένα δείχνουν ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν περισσότερα τρόφιμα ολικής άλεσης μπορούν καλύτερα να διατηρήσουν το σάκχαρο και την αρτηριακή τους πίεση με το πέρασμα του χρόνου. Η διαχείριση αυτών των παραγόντων κινδύνου καθώς μεγαλώνουμε βοηθά στην προστασία έναντι των καρδιακών παθήσεων», αναφέρει ο Nicola McKeown, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης και επιστήμονας στο USDA.

«Υπάρχουν πολλοί λόγοι που τα τρόφιμα ολικής άλεσης βοηθούν τους ανθρώπους να διατηρήσουν την περίμετρο μέσης και να μειώσουν τις αυξήσεις σε άλλους παράγοντες κινδύνου. Η παρουσία διατροφικών φυτικών ινών στα τρόφιμα ολικής άλεσης μπορεί να έχει ικανοποιητική επίδραση, ενώ το μαγνήσιο, το κάλιο και τα αντιοξειδωτικά μπορεί να συνεισφέρουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Οι διαλυτές φυτικές ίνες συγκεκριμένα μπορεί να έχουν επωφελή επίδραση στις αυξήσεις του σακχάρου μετά το φαγητό», καταλήγει με τη σειρά της η Caleigh Sawicki από τη Σχολή Επιστημών της Διατροφής του Πανεπιστημίου Tufts.

Πηγή: ygeiamou.gr

 

Διαβάστε επίσης:

Γραβάνης: Αν πλησιάσεις νοσούντα στο 1 μέτρο για 5-10 δευτερόλεπτα, κόλλησες

Εμβόλια mRNA: Πώς επηρεάζουν το DNA - Οι ειδικοί απαντούν