Skip to main content
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το ρομπότ που προσφέρει άμεση και ευγενική εξυπηρέτηση στους πελάτες του καταστήματος

ρομπότ, εξυπηρέτηση, πελάτες
 clock 06:45 | 28/05/2025
writer icon newsroom ekriti.gr

Με ύψος 1,67 μέτρα και βάρος 65 κιλά ένα ανθρωποειδές ρομπότ με το όνομα Mornine παρουσιάζει με επαγγελματικό τρόπο και συστήνει τα τελευταία μοντέλα οχημάτων.

Η Mornine εξυπηρετεί τους πελάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας Chery σε ένα κατάστημα αυτοκινήτων 4S στη Μαλαισία.

Ενα ρομπότ εξυπηρετεί πελάτες

Το ανθρωποειδές ρομπότ είναι εφοδιασμένο με εξελιγμένα συστήματα, όπως η πανοραμική κάμερα 3D lidar, αλλά κι ένα γλωσσικό μοντέλο ευρείας κλίμακας. Έτσι το Mornine μπορεί να προγραμματίσει αυτόματα τις διαδρομές που θα χρησιμοποιήσει για να βαδίσει, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται κατάλληλα στα αιτήματα των πελατών του καταστήματος.

Στα τέλη Απριλίου, η πρώτη παρτίδα 220 τέτοιων ανθρωποειδών ρομπότ που αναπτύχθηκαν από τη Moga Technology Co., Ltd, μία θυγατρική της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Chery, διανεμήθηκαν επίσημα σε πελάτες παγκοσμίως.

Ο Τσανγκ Γκουιμπίν, πρόεδρος της Moga Technology, ανακοίνωσε ότι τα ρομπότ θα παρέχουν αρχικά υποστήριξη εξυπηρέτησης πελατών στα καταστήματα αυτοκινήτων 4S, αμέσως μετά σε πολυκαταστήματα, όπως τα σούπερ μάρκετ, πριν τελικά εισέλθουν στα νοικοκυριά για την κάλυψη των αναγκών τους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Εντοπίστηκε πύρινο... «πουλί» γιγαντιαίων διαστάσεων κοντά στον Ήλιο

Γιατί η CEO της Tinder αποχωρεί από την εταιρεία;

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2025 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis