Τεχνολογία

Η Microsoft θα επιτρέπει τη δοκιμή παιχνιδιού πριν την αγορά

microsoft

Η Microsoft ανακοίνωσε τη διάθεση ενός νέου εργαλείου για τα συστήματα που ενσωματώνουν το λειτουργικό της Windows 10, το οποίο θα παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες να παίζουν δοκιμαστικά ορισμένους τίτλους παιχνιδιών μέσω των διαφημίσεών τους.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η ιστοσελίδα τεχνολογίας The Inquirer, το εργαλείο με την ονομασία Preview of Playable Ads θα παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες, όταν εμφανίζονται διαφημίσεις από video games να πατούν πάνω σε αυτές. Στη συνέχεια θα εμφανίζεται ένα νέο παράθυρο, όπου οι χρήστες θα μπορούν να παίξουν για 3 λεπτά το διαφημιζόμενο παιχνίδι προτού αποφασίσουν εάν τους ενδιαφέρει να το αγοράσουν.

Το νέο αυτό χαρακτηριστικό αποτελεί μέρος του Windows Universal Apps και οι προγραμματιστές θα χρειάζεται μόνο να προσθέτουν το εικονικό κουμπί «Try Now» στο παιχνίδι που έχουν αναπτύξει για την ενεργοποίηση της επιλογής.

Το σύστημα θα λειτουργεί σε PC και tablet που τρέχουν στα Windows 10, ενώ οι προγραμματιστές θα μπορούν να διαθέτουν τα παιχνίδια τους μέσω του Windows Store.

Τεχνολογία

ΗΠΑ: To 58% των χρηστών social media αποφεύγουν τις χορηγούμενες αναρτήσεις των influencers

social media

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

«Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες» αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων» ανέφερε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πάνω από 2,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παίζουν βιντεοπαιχνίδια

Facebook : Με αυτόν τον τρόπο θα προστατεύσετε το προφίλ σας