Η στιγμή της απονομής του Χρυσού Βραβείου στην κατηγορία «Best Use of Social Media for a Corporate Brand / Industry – Telecommunications»
Δύο βραβεία κέρδισε η Cyta Ελλάδος στα φετινά «Social Media Awards 2015». Συγκεκριμένα, Χρυσό Βραβείο απέσπασε η εταιρεία για τη συνολική της παρουσία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media Presence) στην κατηγορία «Best Use of Social Media for a Corporate Brand / Industry – Telecommunications» ενώ, για δεύτερη φορά, πήρε το Χάλκινο Βραβείο για τη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών που εφαρμόζει στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media Customer Care Strategy) στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for Customer Service».
Η στιγμή της απονομής του Χάλκινου Βραβείου, στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for Customer Service»
Τα βραβεία αυτά επιβεβαιώνουν ότι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν για τη Cyta Ελλάδος ένα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας, ενημέρωσης και εξυπηρέτησης πελατών που χαρακτηρίζεται από αμεσότητα και μετουσιώνει σε πράξη την εταιρική υπόσχεση “Σας γνωρίζουμε έναν-έναν για να σας εξυπηρετούμε έναν-έναν”.