«Να γίνει ο δρόμος που θα ενώσει την Κρήτη», ζήτησε ο Δήμος Σητείας
Απαράδεκτες και οι δηλώσεις Ταχιάου προς τον Δήμαρχο Σητείας
Σαφές το μήνυμα του Δημάρχου
"Με το Λαό της Κρήτης για ένα σύγχρονο, ασφαλή, δωρεάν ΒΟΑΚ από την Κίσσαμο έως τη Σητεία ή ό,τι ιεραρχούν τα κέρδη των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων"
Κλείνουν οι εκκρεμότητες για τη σύμβαση του Δημοσίου με τη ΓΕΚ Τέρνα
Οι κυβερνήσεις επιλέγουν τα κέρδη σε βάρος της ζωής του Κρητικού και του Σητειακού λαού
Εκφράζει παράλληλα την πλήρη συμπαράστασή του στο δίκαιο αίτημα του δήμου Σητείας
Η ανακοίνωση του Δημάρχου Σητείας Γιώργου Ζερβάκη για τον ΒΟΑΚ που εξαιρεί τη Σητεία
Ευτυχώς ο 18χρονος οδηγός δεν τραυματίστηκε σιβαρά
Δήλωση - απάντηση στις τοποθετήσεις Ταχιάου από το Ηράκλειο
Κατά την περιοδεία του στον Νόμο Ηρακλείου, ο κ. Ταχιάος ανακοίνωσε ότι εντός των προσεχών εβδομάδων θα υπογραφεί η Σύμβαση Παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ