Να ξεκινήσουν με τα πόδια για να φθάσουν στην Ειδομένη, αποφάσισαν περίπου 200 μετανάστες και πρόσφυγες, που είχαν εγκλωβιστεί στα Τέμπη, φοβούμενοι πως είτε θα τους γυρίσουν πίσω στην Αθήνα είτε θα τους πάνε στον Βόλο.
Η Αστυνομία για να αποφύγει πιθανή πρόκληση ατυχημάτων, αποφάσισε, περίπου στις 11 το πρωί, να διακόψει προσωρινά την κυκλοφορία στα Τέμπη.
Παρότι οι δήμοι Λαρισαίων και Τεμπών, άλλες κοινωνικές δομές, οργανώσεις και επιχειρήσεις, έχουν σπεύσει να συνδράμουν με τρόφιμα και ήδη πρώτης ανάγκης τους πρόσφυγες, οι ίδιοι το μόνο που επιθυμούν είναι να φθάσουν στην Ειδομένη