«Καλούμε τον Πιερρακάκη να εφαρμόσει άμεσα τον νόμο»
Λύγισαν οι γιατροί στο ΠΑΓΝΗ
Είναι η 17χρονη που του έκανε ΚΑΡΠΑ μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο
Τον αντελήφθη σεκιουριτάς που κάλεσε την αστυνομία
Θλίψη για τον 57χρονο εργαζόμενο
Άγνωστοι βανδάλισαν το αυτοκίνητο του 44χρονου
Η Δημόσια Υγεία στην Κρήτη... κρέμεται από μία κλωστή
Τεράστιο το ηθικό και κοινωνικό ζήτημα που δημιουργείται
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ευγένιος Β’, ο οποίος ευλόγησε τη βασιλόπιτα και απηύθυνε λόγια στήριξης προς τους εργαζόμενους του νοσοκομείου.
Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στην πρόθεση της Περιφέρειας για την εκ νέου στήριξη της κλινικής αλλά και την περαιτέρω ενίσχυση του ΕΣΥ
Οικογένεια εκφράζει ένα μεγάλο ευχαριστώ σε γιατρούς και νοσηλευτές