Συνεχιζόμενη η πορεία υποβάθμισης του νοσοκομείου Αγ. Νικολάου
Νέα μεγάλη κινητοποίηση στην πλατεία του Αγίου Νικολάου
Μία γροθιά όλη η κοινωνία για το νοσοκομείο
Νέα κινητοποίηση για το το νοσοκομείο την Πέμπτη 14/12
Μετά την πρόσφατη Υπουργική απόφαση για προκήρυξη θέσεων διευθυντών αναισθησιολογίας στα Νοσοκομεία Ιεράπετρας και Σητείας.
Δείτε όλες τις θέσεις που προκηρύχθηκαν
Δυστυχώς οι πρόσφατες αρνητικές εξελίξεις οδηγούν στο κλείσιμο του!
Μάλιστα το Σάββατο έκτακτο περιστατικό με ειλεό εστάλη στη Σητεία να χειρουργηθεί
Πρόκειται για θέσεις οι οποίες είχαν εγκριθεί μόλις την περασμένη εβδομάδα και μια έγκριση που αλλάζει για τέταρτη φορά κατά σειρά
Η νέα υπηρεσία θα μειώσει σημαντικά την ταλαιπωρία των πολιτών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου: